meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Nou meiden, het is rustig hier!!.

Cis begin je al iets te merken met de naderende NOD? Ik ben heel nieuwsgierig!!!

Inge volgende keer meteen ICSI. Pfff. da's ook wat zeg. maar dan gaan ze ten minste wel echt wat doen, he. Vervelend zo'n vakantiestop, zeg. Daar loop ik ook tegen aan.
Hebben ze al besproken hoe het precies in zijn werk gaat?

Ik heb net de  laatste echo waarbij inderdaad het eitjes was gesprongen. waarschijnlijk vrijdag al.
Deze ronde lijkt weer spannend te gaan worden. vanaf zaterdag heb ik een opgezette buik en ben toenemend misselijk,duizelig en moe.  M'n verstand zegt dat dat echt te vroeg is, maar  ik heb dat eerder gehad vanaf de dag na m'n eisprong in april met toen een hele week spotting en toen toch RD. Ik had heel sterk het idee dat het wel raak was.
Vandaag dus ook weer spotting.....plaatje is dus hetzelfde als toen...
Heb nog gevraagd of als m'n progesteron te laag blijft (moet vrijdag laten prikken), of ik dan meteen hormonen   bij krijg als ik deze maand een positieve test heb (zal wel niet, maar toch hoop)  en spotting krijg. maar NEE. dat snap je toch niet??? ik moet dan gewoon de vakantiestop en de HSG afwachten en daarna wordt dan het traject uit gestippelt..Ik ben nu al gefrustreerd. ze zegt me dus gewoon als het mis blijkt te gaan op het progesteron (wat mijn   idee wel is), dat als het mogelijk misschien toch raak is, we het dan gewoon laten misgaan. Ik kan er met m'n verstand niet bij!
Goed, ik loop wat op de zaken vooruit, maar toch. Grr!

Hoe is het met de andere dames?

8 juli
9 juli
10 juli Cis NOD!!!! Spannend!!!
11 juli Haily lab
12 juli Esk testdatum (NOD  tussen 6 en 12 (!) juli, ei 28 juni gehad))
13 juli Inge jarig!
14 juli
15 juli
16 juli  Wietske nod
17 juli: haily: uitslagen bij uroloog (2e semenanalyse, bloeduitslag en echo                           testes) +NOD
18 juli
19 juli
20 juli
21 juli
22 juli
23 juli
24 juli
25 juli Esk volgend ei
26 juli
27 juli
28 juli
29 juli
30 juli
31 juli
1 aug
2 aug
3 aug
4 aug
5 aug
6 aug
7 aug
8 aug
9 aug Esk NOD (liever een paar daagjes later, want dan kan ik mooi meelopen in het vruchtbaarheidsonderzoek, kan vanaf 11 augustus).
10 aug
11 aug
12 aug Esk bloedprikken op CD3 als mogelijk.

Hoi Hoi,

Het is idd super rustig hier!

Ik snap helemaal je frustratie Haily.
Ik heb die toen ook uitgesproken. Dat is ook echt typisch Nederland, wachtlijsten wachtlijsten en nog eens wachtlijsten!!!!
Bij mij gaven ze aan dat ze niet de verkeerde weg in wilde slaan, daarom eerst alle onderzoeken! Maar idd blehhhhhh.

Bij mij is er weer wat donkerrood bloed op de proppen gekomen.
En dat zou nu eigenlijk, gezien de pregnyl die ik moest spuiten, niet moeten kunnen????? Ikke niet snappe!
De spanning begint echt op te lopen.
Ik begon ook steeds misselijker te worden, met name als ik lag.
Mijn tepel kreeg ineens een rare vorm????
Ja, meiden en dan is die hoop toch ineens wel hoger en hoger!!!
Toen ik dat bloed ontdekte, wel maar heel minimaal, maar goed, heb ik ook ff gehuild. Het werd ineens realiteit.

Heel veel mensen weten nu ook dat het deze week spannend is, en de meeste vragen dat ook steeds. 1 advies meiden, doe dat niet!!!
Daar heb ik spijt van. De volgende ronde houden we het mooi klein. Alleen wij en de ouders. Ik moet nou tegen iedereen de teleurstelling vertellen, en daar zie ik echt tegen op. Bah bah!

Maar goed, ik blijf nog maar even 2/3 dagen afwachten.
Maar ik ben steeds meer voorbereid.

Verder iemand nog nieuws?

Inge, doen ze die ICSI wel in Den Bosch.
Ik wil eigenlijk de volgende keer overstappen naar de privekliniek.
Reden???? Mijn gevoel, denkt dat het beter is???

Nou we contacten!

Kuzzzzzzz

Hey meiden,

Haily weer op het wacht bankje en je hebt opzich een goed gevoel?! Ja stom dat ze er niets voor willen geven en dan zit je ook nog met de zomerstop, ben je zo weer een paar maanden verder, bah.
 Hoezo denk je dat het aan je progesteron ligt? Kan het niet zo zijn dat het in april toen hele dikke pech (toeval)  is geweest? Ik heb die maand voor ik zwanger werd een hele vroege miskraam gehad.   Hoop voor je dat het nu goed zit.

Cis hoe is het bij jou?? nod is nu wel heel dicht bij, hou je het nog een beetje uit! Heb je al klachtjes, anders als anders? Hoop het zo voor je!

Inge voor jou meteen icsi, tjee dat is best wat. Hoop dat dat voor jullie mag werken!

Wietske gelukkig was de samenlevingstest goed! Zijn er nou nog meer ondezoeken in het verschiet?

Esk voor jou ook al bijna je nod... Spannend! Voel je al wat?

xxx bo

Hoi Meiden

Een spannende week weer voor de meeste van jullie.
Wat een vervelend gedoe zeg, met al die vakantiestops, als je dan toch begonnen bent in de mm dan wil je toch wel door en niet weer een maand "overslaan" zeg maar.
Ik lees nog steeds met jullie mee en zit ook nog steeds voor jullie te duimen hoor.

Liefs en veel succes en sterkte
Natalie

Hallo allemaal,
Ik probeer wat "minder" te reageren, zodat ik er "minder" mee bezig ben, maar het werkt nog niet echt. Ik ben echt helemaal gewend om op m'n werk hier vaak te checken... thuis helemaal niet trouwens, alleen hier op m'n werk.

Haily, spannend hoor. Ik begrijp je frustratie trouwens helemaal, als je zo'n sterk gevoel hebt dat het dááraan ligt, dan wíl je die hormonen gewoon hebben en niks "eerst afwachten wat eruit komt". Gewoon beginnen! Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?

Cis, voor jou ook spannend. Ik heb je advies in m'n hoofd opgeborgen. Ik hoop dat het verder nog allemaal goed gaat en dat de eerste keer meteen raak is... sterkte met afwachten in ieder geval. Zeg anders tegen mensen dat je niet wilt dat ze er naar vragen omdat het zo al spannend genoeg is. Als je volgende week niets van je hebt laten horen, dan kunnen ze toch zelf wel inschatten hoe het is gegaan, of niet dan? Als jou dat nou rust geeft.

Voor mij, ik voel niets aan mezelf. Fertilityfriend blijft m'n ovulatie maar verschuiven dus in dat opzicht heb ik het opgegeven. Het kan me eerlijk niet meer boeien of het nou dag 10, 11 of 12 is geweest... Uiterlijk zaterdag is m'n NOD, dus voor die tijd ga ik NIET testen. Laat ik het nou 1 maand proberen vol te houden. Het lukt met m'n dieet ook, dus niet testen moet ik dan ook kunnen. Ik heb er ook speciaal geen in huis. Ik denk trouwens, snik, dat het deze maand dus weer niks is. Mijn temperaturen springen alle kanten uit en er is weinig uit op te maken, maar het lijkt min of meer op vorige maanden. Als ze over een dag of twee nog hoog zijn, dan begint het ergens op te lijken, maar ik denk dat ik toch maar stop met temperaturen. Ach ja, dat zeg ik ook iedere dag en 's ochtends doe ik het toch weer... I'm addicted. Ik ben wel erg emotioneel. Ging gister bij m'n ouders zomaar huilen toen mijn moeder een klein puntje van kritiek had. En niet eens bedoeld als kritiek. Maar dat is ook niets vreemd met mijn hormoonhuishouding. De dagen tikken momenteel veel te langzaam voorbij.

O ja, bijkomende frustratie: ook ik zit met die stomme zomerstop. Mijn nieuwe cyclus is volgens mij 9 augustus afgelopen en dat is dus DRIE rottige dagen te vroeg! Dan moet ik dus tot begin SEPTEMBER wachten voordat ik kan beginnen met de hele toestand. Ik baal er nu al van. Ik wil het gevoel hebben dat er dingen onderzocht worden, ik wil weten wat er "mis" is... als er iets mis is. Grrr...

O en Cis, ik weet niet of een privé kliniek beter is als een regulier ziekenhuis. Ik weet dat er tussen ziekenhuizen onderling wel verschillen zitten qua fertiliteitspoli's, maar ik weet niet of een privé kliniek per definitie beter is. Misschien wel iets persoonlijker. Het lijkt me erg duur in ieder geval.

Groetjes, Esk

O en vergeet ik Inge helemaal. Sorry!!
Hoe gaat het met jou? ICSI dus voor jullie. Ook na de zomerstop, wanneer gaat dit dan spelen voor jullie?

Cis, bij een innesteling zou je dan niet nog wel bloed kunnen verliezen? Ik wil je gene valse hoop geven, hoor, maar ik vind het zo vreemd als pregnyl het moet voorkomen dat je dan toch bloedverlies krijgt

Bo, ik heb het idee dat het wel eens aan de progesteron kan liggen omdat ik dat gevoel behalve in april ook al in september had en toen kreeg ik dus ook vroegtijdig spotting, wat toen stopte en later weer terugkwam. Maar goed, ik zal wel geduldig de zomerstop afwachten. heb trouwens vandaag nog krampen en spotting, is dus een week te vroeg.

Esk, wat gek van fertilityfriends. maar ze kunnen er ook naast zitten, he/
. ik had vorige maand plots toen ik de 5e dag een hoge temp had dat de eisprong verdween. en waarom??? dus volgens mij kan het programma er ook wel eens naats zitten. het blijft een computerprogramma, he.

Nathalie, leuk dat je nog steeds mee leest! Hoe is het met jou? al een mooi buikje?

Groetjes Haily

Hoi Haily

Het is zelfs zo erg dat ik eerst jullie topic lees voordat ik naar de zwanger zijn topic ga.

Hier gaat alles goed, buikje begint nu duidelijk zichtbaar te worden (eindelijk)
Voor het uitgebreide verhaal moet je anders even kijken op "zwanger na 8+ rondes" op het zwanger zijn forum, daar laten meer zwangere meiden van dit groepje hun verhaal achter, zodat we elkaar kunnen blijven volgen als we willen, daar staan ook echofoto's ed op.

Meiden veel succes en sterkte nog verder, ik ben jullie in ieder geval nog lang niet vergeten en duim er nog lustig op los voor jullie

Liefs Natalie

Terug
Bovenaan