meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi Bo,
Sorry, ik was vanochtend zo bezig met m'n eigen teleurstelling (die niet eens in verhouding staat) dat ik je bericht helemaal niet gezien heb.

Ik weet uit eigen ervaring dat zo'n bericht heel hard aankomt (onlangs heeft mijn vader te horen gekregen dat hij nierkanker heeft). Wat voor soort kanker is het en weet je al iets over hoe verder?

Heel veel sterkte!
Groet, Esk

Hee meiden,

Wat is het rustig hier....

Mijn schoonvader gaar beginnen met chemo en dan is het afwachten.

xx

Hoi allemaal,

Het is inderdaad erg rustig!!!
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook weinig te melden heb, hahaha.
We zijn druk met de laaste dingen voor het huis. Mijn menneke is nu onze houten vloer opnieuw aan het schuren en oliën. ook weer bijna klaar. En dan kunnen eindelijk de meubels naar binnen, poeh poeh, dat heb ik gemist.
Het heeft dan toch weer 5 weken geduurd!

Bo, wat verschrikkelijk van je schoonvader, starten met de chemo, wordt het zwaar voor 'm.
Heeeeeel veel sterkte namens mij.

Nou meiden, mijn ongi is weer bijna voorbij.
Gelukkig.

We spreken elkaar.

Cizzzzz

Oja, we hebben gisteren een vakantie naar Lefkas geboekt!
Oooh daar heb ik zin in.
Voor het eerst in 12 jaar met z'n tweeën op vakantie, spannend.

Cis wat lekker zeg lesbos! Wanneer gaan jullie?

Bo, weet hij al wanneer hij met de chemo begint?

Hier een zeer veemde cyslus. Vanaf dag 3 na m'n eisprong kreeg ik spotting(alleen bruin, geen druppel rood).
Nu nog steeds, dus inmiddels al een week, dagelijks. Ik was de eerste dagen misselijk en m'n buik was opgezet, nu niet meer. Het voelt alsof het elk moment door kan gaan zetten, want ik heb af en toe de bekende krampen. Het zou echter op z'n vroegst pas dinsdag moeten doorzetten, want vroeger heb ik het nooit gehad. en ik verwacht het eigenlijk pas donderdag.
 Ergens heb ik hoop, maar al een week spotting, dan is de kans dat het goed blijft gaan natuurlijk erg klein.
De bekende PMS-klachten aan m'n borsten heb ik (nog) niet, dus dat is het enige wat wat hoop geeft nu, maar ik ga er vanuit dat het of mis gaat of gewoon een compleet ontregelde cyclus is hoewel de echo's wel een eisprong lieten zien...Al dat wachten....ik denk dat ik morgen toch eens ga testen (dag 9). Wanneer het mis gaat dan weet ik dan in ieder geval of het raak was...

Groetjes Haily

Haily, wat spannend!!
Het enige wat ik kan zeggen is afwachten, en daar worden wij inmiddels gek van, hahaha. Maar ja het moet nou eenmaal.
Klinkt aan de ene kant wel hoopvol ja.

We gaan naar Lefkas, niet naar lesbos. Zal niet heel veel verschil maken, is en blijft een grieks eiland!
We vertrekken 2 aug. Mijn eerste dag vrij van de vakantie.

Wie gaat er nog meer op vakantie???

Ciz xxx

lefkas, sorry! Net iets te snel gelezen. nog maar een paar weekjes, lekker zeg!

Gisterenavond had ik een druppeltje rood voor het eerst,vanochtend ook nog, maar inmiddels voor het eerst in een week geen spotting.
ik wilde een test gaan doen. bakje had ik al klaar staan. Maar ik bleek alleen nog LH-testen te hebben!!. Nu reageren die ook op HCG. de LH-test is licht positief, maar hij kan natuurlijk net zo goed een spoortje LH hebben gevonden. Zucht!
 als ik morgen alles nog rustig is, ga ik morgen maar eens een goede test halen!
M'n borsten beginnen nu trouwens wel 'PMS-erig" te voelen. Du sik bereid me op slecht nieuws voor.

Hoe ist met de andere meiden?
Groetjes Haily

Hoi meiden,

Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van 'spotting'. Ik krijg altijd eerst behoorlijke ongie-krampen voordat de eerste druppels verschijnen en dan is het ook gelijk goed raak. Ik verwacht morgen of overmorgen de RD, dus zit ook erg in spanning. Ik voel niks dat op ongie wijst, maar ook niks anders bijzonders, dus afwachten maar gewoon, zucht.....

Groetjes Wietske

Haily, ik hou m'n vingers gekruist voor je. Het klinkt op zich wel hoopvol, maar durf er niet te veel over te zeggen. Alles wat inmiddels anders is dan anders klinkt bij mij al hoopvol. In ieder geval veel succes met je test en hopelijk heb je goed nieuws!

Cis, Lefkas klinkt echt heel goed. Wij hebben er dit jaar nog over getwijfeld (zijn in Zakynthos uitgekomen), maar gaan er zeker nog een keer heen. En ik vind ieder grieks eiland wel z'n eigen charme hebben hoor! Ik vond Zakynthos en Corfu bijvoorbeeld véél mooier qua natuur dan Rhodos en Kreta. Volgens mij kan je van Lefkas ook met de auto naar het vasteland van Griekenland.

Ik heb weinig te melden, probeer m'n zinnen te verzetten en dat gaat soms goed, soms niet. Heb me aan m'n voornemen gehouden om de thermometer niet te gebruiken en dat geeft toch wel wat drukvermindering. Maar goed, manlief heeft het er wel iedere dag over (in de trant van "ik wil zo graag een kindje van je", "ben je nog niet zwanger") en dat is op zich wel lief, maar ook frustrerend. Ik zeg dat dan wel (dat ik het effe niet wil weten), maar hij stoort zich er gewoon niet aan...

Ik heb trouwens ook een weblog aangemaakt. Had daar vrijdag ineens zin in. Ik weet niet of het wat wordt, maar het is te bekijken op http://eskswegnaar.blogspot.com. Het helpt om het soms op te schrijven.

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan