Meeting 21 juli

hallo allemaal,

ik zit ook te denken om te komen.
maar ik wilde nog even wat dingen weten hoe laat moeten we er zijn,ik woon zelf in den bosch dus ik ben er zo.
en wat gaan we doen????

groetjes kim mv brian en misschien tot zaterdag

Hallo Kim,

Dat is ff handig, dat je in den Bosch woont. Ben er je inderdaad zo. Heb jij ff mazzel.... lol

Maar we willen zo'n beetje tussen 11 en 12 afspreken, we laten dit lekker vrij omdat iedereen toch rekening moet houden met eventuele voedingen en andere dingen. Als we daar zijn kunnen we (afhankelijk van het weer) kijken of we met de kleintjes naar een waterplas kunnen gaan. Dus is het misschien handig om een speelkleed of deken mee te nemen en misschien wat speeltjes. Er zijn geen verplichtingen maar iedereen is vrij om te doen wat men wilt. Gewoon een leuke tijd met elkaar.

Tot morgen (het is al vrijdag, nog maar 1 dag te gaan)

Groetjes,

Annemiek

Jaaaaaaaaaa morgen is het zo ver. Ik ben benieuwd. Laura heeft nog niet eerder leeftijdsgenootjes ontmoet, dus ik vraag me af hoe ze gaat reageren op al die andere babies. (Waarscheinlijk niet, haha.)

Tot morgen allemaal

Misschien hele domme vraag, maar... hoe weet ik wie jullie zijn? Gewoon afstappen op de eerste de beste moeder met baby??
Ach, misschien ben ik wel aan de late kant en ziet het zwart van de moeders!
Heb er zin in (manlief wil trouwens ook mee, dus weer een man erbij)!!
Tot morgen!

Groetjes, Karin

Hihihihi, ik had me dat ook al af zitten vragen. Straks is iedereen er pas om 13.00 uur omdat niemand bij de eerste 2, 3 twijfelende moeders wil horen...  Nee hoor, als het goed is, ben ik er rond 11.00 uur. Ik ben herkenbaar aan een dikke baby, hihi.

Terug
Bovenaan