Mei 2009: voor het eerst zwanger

Hallo goedemorgen,
NOu ik doe even snel, want moet me gaan omkleden om naar het werk te gaan.
Heb afgelopen week veeeeel te veeeel gedaan zeg. Dat kan ik wel merken. Mn ouders moesten in een paar dagen verhuisd worden. Wat een gesleep met spul. Gelukkig kon ik wat kasten en bedden uit elkaar schroeven en in het nieuwe huis in elkaar.
En zaterdag nog al die kerstballen  1 voor 1 in de boom hangen. Voel echt spierpijn in mn buik en zij. Niet een prettig gevoel zeg.

Maruh Kim, veel succes vandaag bij de echo. Wordt vast echt een super ervaring.
En voor de rest natuurlijk ook succes straks.

Groetjes Mirjam

goedemorge dames !

ik heb vanavond om 20.45 de 20 weken echo! heel spannend allemaal, we zijn heel benieuwd of we een dochtertje of een zoontje krijgen ! ik vind alles goed,, als het maar gezond is !

Hallo allemaal

Wat spannend allemaal he die 20 weken echo geweldig om al die ervarings verhalen te lezen.

Samantha18: Leuk, jij bent op dezelfde dag als mij uitgerekend ik hoop dat jeje net zo goed voeld als mij op dit moment.

Chook: Hopelijk heb je ondanks je griepje toch nog kunnen genieten van je vakantie nu kan het nog he gaat het verder nu weer goed met je?

Ik ben op dit moment 1 van de gelukkigste vrouwen die er rond loopt, want uit de echo van vrijdag is gekomen dat wij een zoon krijgen yipeeeeee

Ik ben zoooo trots dat ik de echo foto overal mee naar toe neem en aan iedereen laat zien op me werk heeft iedereen hem ook al gezien.
Wat een verschil om te zien dat je kindje binnen 10 weken al zo kan groeien zeg geweldig.
Vandaag was er een mannelijke collega die niet op onze afdeling werkt en dus nog niet van me zwangerschap wist, die vroeg of er misschien wat in me buik groeide, ik kon hem bijna wel zoenen :p eingelijks iemand die het ziet IK BEN ZWANGER YIPEEE.

En voel me de meest gelukkiste aanstaande moeder van de wereld.

Hoi dames,

Ik heb vandaag ook de 20 weken echo gehad en het was inderdaad super!!
Zover gelukkig alles goed!! Het is ongeloooflijk want de laaste echo was met 10,5 week het is super om je kindje zo te zien. Ik heb thuis al twee keer de dvd gekeken.
De moederkoek lag vooraan vandaar dat ik nog niet zoveel gevoeld heb.
Maar toen ik tijdens de echo kon zien dat hij of zij tegen mijn buik schopte voelde ik het voor het eerst een beetje duidelijk dit maakte het nog extra bijzonder.
Duurde het bij jullie ook ruim een uur?
Vind het zo leuk om te lezen dat iedereen nu of de echo heeft gehad op bijna krijgt.
Geniet ervan als je hem nog moet krijgen!

Groetjes Kim

Hoi Kleinduimpje,

Ik las net je bericht en ik ben er dit weekend ook duidelijk achtergekomen dat ik veel beter naar mijn lijf moet gaan luisteren.
Ik heb dit weekend ook veel te veel gedaan en heb nu ook spierpijn en bandenpijn in mijn buik.

Maar de echo heet vandaag alles goed gemaakt.

Groetjes

Hallo, hier nog een hele blije aanstaande mama, want met onze kleine uk lijkt alles helemaal goed te zijn. Geen afwijkingen te zien, hij/zij groeid goed en ziet er allemaal prima uit. Echt zooo wonderlijk dat zo'n klein wezentje in mijn buik groeit, terwijl ik zelf zo iets heb dat ik nog niet echt mega dik ben ofzo, terwijl ik er wel meer had van verwacht. Maar dat komt allemaal nog wel, nu zit mijn buik teministe nog niet in de weg, hahha.

Ik voel de kleine ook nog niet echt helaas, maar er word gezegd dat dat ook kan komen doordat eerste zwangerschap is, maar dat heus wel komt. En nu ik gezien heb dat onze kleine lekker bewegelijk is, goed gegroeid is en het goed doet ben ik wel heel erg gerust gesteld moet ik eerlijk zeggen.

Gisteren heel raar voor de eerste keer moeten overgeven. Ik schaamde me kapot want was op de parkeerplaats bij een supermarkt, gelukkig in een ander dorp, hahah. Heel waterig en knal geel, heel apart. Ik was niet eens misselijk ofzo, had boodschapjes gedaan en in kratje gedaan en liep naar buiten en toen werd ik dus zo vanuit het niets niet lekker en moest ik kokhalsen. Ik dacht rustig in de auto gaan zitten, misschien zakt het af, maar niet dus. Dus snel maar mijn jas uit gedaan, want had nog afspraak en was bang dat ik alles onder zou spugen, maar viel dus gelukkig mee. Daarna voelde ik me meteen beter, gek hè.

Vandaag voel ik me alleen niet zo lekker, heb een beetje een bed dagje. Ik snotter & nies wat af, heb hoofdpijn, koud en loop te wiebelen op mijn benen. Ik kan dan ook echt merken dat ik rustig aan moet doen. Gelukkig heb ik daar vandaag de kans voor. Dus heb besloten er maar aan toe te geven. Ga dalijk lekker tijdschrift lezen in bed ofzo. Kijken of ik daar een beetje van opknap. Nu eerst proberen sinasappeltje te eten.

Voor de meiden die 20 weken echo hebben gehad, weten jullie of jullie een jongetje of meisje krijgen?? Ben benieuwd naar alle verhalen. Ik kon de site niet op, dus vandaar dat ik pas later reageer. Ik had begrepen dat de site kuren heeft. Hopelijk doet ie nu weer gewoon.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan