Hallo allemaal,
Eindelijks mochten we vrijdag voor een echo,ik ben nu 19weken zwanger, ze hebben alles na gekeken en alles ziet er super goed uit en het kindje groeit als kool en ligt netjes in de groeiwijzer.
Ons mormeltje is nu 19cm groot en erg druk, ik kom alleen nog niet zo snel aan en mijn buik is relatief klein nog, dit komt denk ik zelf omdat ik groot ben en er dan meer ruimte is voor het kindje.
Ook weten we nu wat het gaat worden, dit wouden we beide graag weten vanwege de babykamer die we hier graag op aan willen passen.
Ik voel ondertussen regelmatig plopjes en rare dingetjes gebeuren in me buik dit gebeurd meestal s,avonds omdat ik overdag altijd druk in de weer ben en het dan niet eens in de gaten heb.
Ik heb van de week ook een kadobon gekregen voor kerst van me werk hiermee ben ik na de drogist gegaan en heb ik een lekker switsal pakket gekocht heerlijk hebben we dat maar vast in huis.
Ik kan niet goed omschrijven hoe ik me voel, de echo is een hele opluchting en tegelijk een ontlading van alle dingen die er onbewust toch in je hoofd omspoken, ja ik kan nu echt zeggen "Ik ben gelukkig en voel me goed".
Als de rest van de zwangerschap net zo verloopt als de andere helft mag ik echt in me handjes knijpen, ik vindt het heerlijk om zwanger te zijn