Mei 2021 ❤

Wat leuk dat de groep steeds groter wordt! Zijn er meer die echt de dagen af aan het tellen zijn tot de eerste echo? Heb de eerste echo 'pas' 24 september maar het wachten duurt zoooo lang voor mijn gevoel. 
heb erg last van misselijkheid savonds en snachts. Meer die dit hebben? Ik slaap er slecht door, wat m'n humeur niet ten goede komt haha oepsss. 

Leuk idd dat steeds meer mensen aansluiten. Gefeliciteerd allemaal! 
Erg verdrietig voor degene die al weer weggevallen zijn in dit topic:(
Ik was vorige week op vakantie en vanaf deze week is de misselijkheid echt toegeslagen. Van ellende weet ik het soms niet waar ik het zoeken moet. Vandaar dat ik ook even niet meer gereageerd had, heb wel alles bijgelezen. Jammer dat niet iedereen bij de fb wil, ik vind het wel een stuk overzichtelijker haha. 
En iedere dag tellen we af naar de eerste echo. Zo spannend weer

Hoi allemaal.. ik heb vorige maand helaas een vroege miskraam gehad . Maar nu kan ik voorzichtig zeggen ik ben weer zwanger na 5 knaltesten . Stiekem blij maar wel met in mijn achterhoofd.. 16 mei uitgerekend hopelijk gaat het allemaal goed bij iedereen liefs

Hey Dames, 
Ook ik weet al een dikke week dat ik zwanger ben.ik ben 9 mei uitgerekend van ons derde kindje. Ik durfde niet zo goed omdat ik vorige maand ook een vroege miskraam had.
18 september de echo! Dat is volgende week al! Ik kan niet wachten de tijd gaat heel langzaam... haha ik ben heel benieuwd en hoop dat alles oke is.
Ik heb ook geen fb dus ik hou de meigroep ook lekker in de gaten.
Iedereen super gefeliciteerd! En voor degene die zijn weggevallen. Veel sterkte.
Ik ben vooral erg moe... elke middag ff een klein tukkie als de kids het toelaten.
En hongerig......

Hoi allemaal,
Lang geleden dat ik op dit forum geweest ben, maar na een positieve test afgelopen woensdag heb ik hem toch maar weer opgezocht ?
iedereen gefeliciteerd met de zwangerschappen!
Bij mij is het nog heel pril, ik zou rond 18 mei uitgerekend moeten zijn en zou nu 4+3 weken zwanger moeten zijn van de 2e, wij hebben al een zoontje van 2,5 jaar oud.
Ik heb nog niet echt klachten, al vindt ik het al wel lekker om af en toe een middag dutje mee te pakken met m'n zoontje ?
Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk, ik moet namelijk eerst wat mensen inlichten omdat de tante van m'n partner als assistente bij de vk werkt, dus vindt het toch leuker om eerst m'n schoonouders op de hoogte te stellen..
wanneer vertellen jullie het aan vrienden en familie?

Wij wachten de eerste echo af. Daarna vertellen we het mijn partner zijn ouders en broers/zussen en ook aan de mijne. Zin in!! Na de 12 weken echo willen we het de rest pas vertellen! We hopen dat we het halen om het zolang stil te houden voor de rest, mijn buik is best wel opgezet en voel ook dat ie wat opgeblazen is. En niet drinken valt natuurlijk ook op haha. Gelukkig zijn er nu een stuk minder feestjes.
Vertellen jullie het op een speciale/leuke manier? Wij willen er namelijk een bijzonder moment van maken. 

Ik ben rond 14 mei uitgerekend van ons 1e kindje. 
moet de VK nog bellen, probeer ik maandag te doen. 
ben nu 5 weken en 1 dag als het goed is. 
hebben jullie al een Facebookgroekje?
lijkt me best leuk.. alles is nieuw voor mij en m'n vriendinnen hebben nog geen kinderen. 

babymei2021@gmail.com hier kun je naar mailen en je facebook naam doorgeven, dan word je toegevoegd door diegene :)
Wij wachten de termijnecho af met vertellen. Ik doe mijn dochtertje een T-shirt aan met hoera ik word grote zus. En dan kijken hoelang het duurt voordat mensen het door hebben haha

Terug
Bovenaan