Mei 2021 ❤

Hoi allemaal,
Ik ben Laura en zwanger van ons 2e kindje. Als het allemaal klopt verwachten we het kindje rond 14 mei. Ik voel me beduidend beter, tot nu toe, dan bij de eerste zwangerschap. Echt nergens last van. Hadden jullie dat ook? Ik vind ook wel een beetje eng want straks is het niet in orde.. 
Fijne avond. 
liefs Laura

Hoi allemaal!
Hier ook de datum van de eerste echo bekend, 1 oktober.
@Laura heel herkenbaar wat je zegt. Dit is ook mijn 2e zwangerschap maar ik merk er nog weinig van. Bij mijn eerste was ik rond dit termijn misselijk, nu kom ik niet verder dan een onrustige huid in mijn gezicht. Aan de ene kant lekker maar aan de andere kant is het ook fijn om kwaaltjes te hebben want dan weet je tenminste ohja ik ben zwanger!

Hoi allemaal, Helaas eindigde mijn 1e zwangerschap in een miskraam. Ik ben nu heel vlot opnieuw zwanger geworden en nu 7 weken zwanger, 6 mei 2021 uitgerekend. Volgende week de 1e echo, erg spannend en kan niet wachten! Ik heb zelf erg dubbel gevoel, aan de ene kant het vertrouwen dat het nu wel goed komt, maar ook erg onzeker en stress. Gelukkig mag ik niet klagen over mijn klachten.

Hoi allemaal, aller eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Al mama van een heerlijk jongentje van ruim 1,5 jaar. Na afgelopen maand een miskraam te hebben gehad nu nog maar net zwanger (4 weken, met de verloskundige naar gekeken) en uitgerekend op 28 mei. Vind het toch nu enorm spannend of het goed gaat..

Gefeliciteerd allemaal!!!
bij mij dus ook de tweede zwangerschap, geen kwaaltjes gelukkig alleen soms wat pijnlijke tepels ?
ik geloof ook nog niet helemaal dat ik zwanger ben, ben er ook bijna niet mee bezig, stuk minder dan bij de eerste in ieder geval. Daarom ben ik blij als ik de eerste echo heb gehad zodat het wat echter wordt allemaal ?.
leuk dat er steeds meer dames hier komen ? 

Hallo dames, ik sluit me voorzichtig aan. Heb een dochter van nov 2018. Na een miskraam in jan 2020 had ik afgelopen vrijdag ineens een positieve test in handen. Verbaasd, want die eisprong had ik even gemist (lange, onregelmatige cyclus). Wel megablij en de 29e mag ik komen voor een echo. Ik denk dat ik nu zo'n 6 weken zwanger ben, en ergens half mei uitgerekend. Alleen wat pijnlijke tepels en gezwollen buik, maar dat vind ik een teken dat het goed gaat deze keer! Iedereen gefeliciteerd!

Hallo allemaal 

Ik wil mij ook graag aansluiten. Ik mag morgen naar de verloskundige. Ik ben dan 7wkn2dgn.
Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij onze vorige zwangerschap bleek het bij de 20 weken echo helaas niet goed te zijn. Het hartje van ons zoontje was gestopt. Ik heb toen een bevalling moeten doen en de crematie binnen een paar dagen moeten regelen.
Nu heel zenuwachtig voor morgen, want wie weet wat er uit komt (al een keer een miskraam gehad bij 7wkn4dgn).
Liefs, S

Terug
Bovenaan