Mei 2021 ❤

Leuk! Ik ben ook moeder van 2 kids van 9 en 11. Zij hebben een andere vader dan deze baby. Ik licht hun vader nog niet in. Dat doen we wel als een van de eersten, maar pas na de 12 weken echo. 
Voor mijn man is dit de eerste, hij vindt het heeeeeel spannend. 

Ik ook, ik ben alleen nog moe na weken kotsmisselijk te zin  geweest. Maak me zorgen. Gelukkig mag ik morgen voor de echo en mag mijn man in dat zh wel mee. In het vorige zh mocht hij niet mee. Wat een horror!!
Hoe voelen jullie je nu?

Welkom iedereen, wat leuk dat we nu met zoveel zijn!
Hoe voelen jullie je nu? Ik ben weken kotsmisselijk geweest en dat is over. Ben alleen nog heel erg moe en mijn libido is al behoorlijk toegenomen. Haha!
Daardoor maak ik me wel zorgen. Ik heb ooot een miskraam gehad en toen namen de symptomen ook ineens af. Hoe is dat bij jullie?

Hoi Nina welkom in de mei 2021♥️ groep
Leuk dat er weer iemand bij is gekomen en vooral iemand  in de zelfde situatie als mij vind jij het ook spannend om de kids het te vertellen ? Ik vind het wel spannend  maar denk dat we ze maar gewoon moeten laten als ze even van slag zijn en komen ze er zelf wel mee denk ik vrijdagochtend hebben wij de eerste  echo met 6w +5 d volgens onze berekening ben benieuwd of er al wat te zien is of dat we nog te vroeg zijn wij zitten in het iui traject en hadden een echo om te kijken of eitjes gerijpt waren maar ik had weinig bloedverlies en geen stolsels dus ik getest een positief  gyn  zag wel iets in de baarmoeder toen dus ben benieuwd vrijdag 

Hallo allemaal,
Ook ik sluit hier graag aan! Voorlopige due date 13 mei. Ben nu 9 weken en hebben over een week 10 weken echo!
Voel me zwaar beroerd, lig veel op bed en op de bank al gaat het sinds een paar dagen ietsje beter. Pieker er wel flink over, want al 2 miskramen gehad. Hopelijk kunnen we elkaqr hoer wat steunen! Fijne zwangerschap allemaal. 
Groetjes Sanne

Ik heb morgen een Corona test.. Ben nu 10 weken zwanger en vind het maar spannend omdat wij in februari onze 2e zwangerschap hebben laten afbreken met 13weken ivm medische afwijkingen bij het kindje!  Wij zouden dus volgende week en die week erop: met 11 weken en 13 weken extra uitgebreide echo’s hebben in het ziekenhuis..  Maar voel me dus sinds 2-3 dagen grieperig, hoofdpijn, enorm moe... lig hele dagen maar beetje op bed..  Maak me dus nu al druk over of ik wel of niet positief getest wordt op Corona morgen en of dat dan de echo wel of niet door kan gaan volgende week! 

Hoi  ik ga uit deze topic helaas8 Vandaag eerste echo gehad volgens eigen berekening 6w en 5d volgens het ziekenhuis 7w en 2 dagen maar er was niets te zien we waren nog niet teleurgesteld want ze zei dat het ook nog te vroeg kon zijn maar  ze  wilde nog bloedprikken dus wij bloedprikken zonet uitslag gekregen dat er geen hcg meer in mijn bloed zit ben er wel een beetje van slag van hadden goede hoop dat het goed was en geloven doe ik het nog niet echt omdat ik eigenlijk vlak voor we mochten testen 1 dag lichtroze/ rood bloedverlies had en geen stolsels zieken huis zegt dat het niet altijd hoeft met stolsels maar heb ook geen buikpijn gehad heel raar dit nu wachten op menstruatie en dan weer opnieuw het traject in gaan helaas  Ik ga voor jullie duimen dat het goed blijft gaan en lekker kunnen genieten van jullie zwangerschap

Och Carolineerkj... verdrietig! 
fijn dat ze het met bloedonderzoek meteen konden nakijken voor jullie, onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent is ook niks! 
Maar het maakt het er niet minder verdrietig en moeilijk om.. 
Hopen dat je eigen cyclus zich snel herpakt en jullie door kunnen voor een volgende ronde! 

De uitslag krijg ik binnen 48 uur, ben benieuwd.. het was mega druk in de Corona test straat! Gelukkig knap ik wel langzaamaan op na 3 dagen goed ziek zijn.. Ben benieuwd naar de uitslag en anders wordt het de termijn echo verplaatsen! Nog langer wachten en onzekerheid.. Maarja niks aan te doen helaas! 

Terug
Bovenaan