mei/juni??? wie ook?!

Hoi Meiden!
Ik ben weer terug uit Zweden, en zag dat er weer veel nieuwe berichtjes zijn hier. Het was leuk om een paar dagen weg te zijn met mijn collega's, maar wel moeilijk om mijn mond te houden hoor! vooral omdat ze 's avonds allemaal lekker aan de wijntjes gingen, en ik natuurlijk niet... Verder niet echt lastige vrageb gehad, ze vonden het wel karakter dat ik niet dronk, hahaha.
Verder voel ik me wel oke, af en toe wel moe, maar heb   ook wel vermoeiende dagen achter de rug. Af en toe een beetje misselijk, maar ook niet echt heel erg ofzo. ik heb zelfs af en toe een soort paniekgevoel (wat ik me nog wel herinner van mijn eerste zwangerschap) dat ik opeens denk: misschien is het helemaal niet waar! Onzin natuurlijk, ik heb die positieve test gezien, en ben niet ongesteld geworden, dus ik moet gewoon nog even rustig afwachten tot de 16e, dan krijgen we de echo... oh ik vind het zo spannend!! Als het er allemaal goed uit ziet en we een hartje hebben zien kloppen gaan we het de 17e aan de ouders vertellen!
Vandaag 6 weken, wat gaat het langzaam zeg...
Hoe gaat het met jullie allemaal? Hoe voelen jullie je en zijn jullie ook zo ongeduldig?? Was ik maar 12 weken, en dat ik er lekker vrijuit over kan praten...

hallo allemaal
Meld ik me hier laatst aan om gezellig met jullie mee te kletsen heb ik er vervolgens helemaal geen tijd meer voor gehad ivm drukte op het werk
Maar de rust is hier weer gekeerd dus ik ga een nieuwe poging wagen hahahaha...

Hier gaat verder ook alles goed voel me lang niet zo slecht als van de eerste maar dat maakt me ook wel weer onzeker
Onze familie en een paar vrienden weten wel dat ik zwanger ben kan me mond toch niet houden Zou wel blij zijn dat het 23 oktober is en dat we een echo hebben gehad en   dat we weten of het wel of niet goed zit in mijn buik

Ik heb alleen het gevoel dat ik dit keer alles veel sneller gaat van binnen kan het echt niet hebben als onze zoon op mijn buik zit bv Heb je met een 2de sneller "last" van je buik?

Hallo meiden,

Ik weet sinds afgelopen zondag dat ik zwanger ben en kan mijn geluk niet op! Het was in de tweede ronde al raak, dus erg snel. Kan het ook nog niet bevatten en zoek elke keer overal bevestigingen. Heb al wel de verloskundige gebeld en heb daar een afspraak op 17 november. Erg spannend! De enige klachten die ik nu heb zijn de vermoeidheid en het feit dat mijn haar nu onhandelbaar is geworden. Het word snel vet en kan er niks mee beginnen. Verder gaat het gelukkig voorbeeldig!

Groetjes Maaike.

Hee meiden,

voor iedereen nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Vandaag 6 weken zwanger en het gaat allemaal goed behalve dat ik ontzettend last heb boven in me buik ben ook bij de dokter geweest en hij denkt dat er galstenen zitten as donderdag echo ik hoop dat het iets anders is. Die onderzekerheid heb ik ook gaat alles wel goed en zit het wel goed. 29 okt eerste echo dan gaan we ons wondertje zien spannend. Beetje misselijk in de ochtend maar  eet in bed wat kaakjes en dan gaat het wel. Wij wensen iedereen een fijne zwangerschap

Melis

hoi meiden

hier weer een berichtje

ik las dat mira op de zelfde dag als ik een eerste hebt.
ik zelf vind het ook spannend hoor kan niet wachtenntot dat het 23 okt is.
van ons is het ook de tweede en bij mij gaat het ook erg snel als mijn dochter op mijn buik hangt voel ik het ook heel erg onder in de buik.
ik dacht dat het aan mij lag en dat ik maar vond dat het snel ging maar er zijn er dus meer met mij gelukkig.

ik wil nog even de meiden met een miskraam heel veel sterkte wensen en hopen dat jullie het een plaatsje kunnen geven.

dikke knuffel patricia

Hoi meiden,
Weet sinds vandaag officieel dat ik zwanger ben.
De uitgerekende datum wordt 12 juni. Nu 4,5 week zwanger.
Vind het weer zo spannend allemaal.
Mijn dochtertje van 3 zij vorige week ineens : mama je hebt een baby in je buik.
Bijzonder he! Had ze toch gelijk.
Hoop dat alles goed gaat en kan niet wachten op de eerste echo!
Wanneer bellen jullie de vlk voor afspraak?
Gr Anita

hoi hoi

ik lees net het berichtje van anitakr
en jij schrijft ook dat je dochtertje al zei dat mama een baby in de buik heeft zonder dat jij het wist.
vond je dat niet heel erg vreemd ,mijn dochter heeft namelijk presies hetzelfde gezegt twee weken voor dat ik wist dat ik zwanger was.
ik vond dat best apart dat zij mij dat al vertelde zonder dat ik het wist.

groetjes patricia

hallo allemaal

ik weet sinds 4 oktober dat ik zwanger ben, als ik de internet berekinging aanhoud dan ben ik rond 11 Juni 2009 uitgerekend en dan ben ik nu ongeveer 4,5 week zwanger
ik moet erg mijn best doen om me mond te houden, ik moest eigenlijk vanavond voetbal trainen (veld ) maar dat moet ik nu afzeggen, nu moet ik alleen nog een manier verzinnen om te stoppen met voetbal zonder dat ze het gelijk doorhebben.  het seisoen is net begonnen.

ik voel me verder heel goed alleen af en toe gerommel in me buik

Terug
Bovenaan