Hoi hoii
welkom nieuwe zwangeren !! Gefeliciteerd !!!
Anita.. Op je vraag wanneer het te vertellen.. Wij hebben 11 weken geleden een miskraam gehad bij 6 weken en 3 dagen. Wij hadden het alleen mn beste vriendin en een collega verteld. Helaas ging t mis.. we hebben het toen aan mn zus en dr man verteld (wie nu bijna 34 weken zijn !!)
We hebben het met opzet toen niet verteld omdat ze dan wisten dat we er dus mee bezig waren en we willen dat t een verrassing blijft.
Nu zijn we weer 6 weken en 1 dag zwanger.. en nu weet mn beste vriendin het weer,mn collega en mn zus en dr man. Wij houden het hier eerst bij.
Dit omdat ik onbewust toch wel bang ben voor weer een mk..
Alleen heb ik nu giga kwalen en met de vorige zws helemaal niks !
Volgende week hebben we de eerste echo.. Maybe dat we het daarna aan de familie gaan vertellen.. Hangt er ff vanaf...
Maar k ben nu telkens zooo misselijk dat ik het smoesjes verzinnen niet meer echt geloofwaardig kan maken... dus maybe toc maar volg week vertellen aa ouders en schoonfamilie..
Mijn kwaaltjes : Nou giga misselijk en dat gaat een hele dag zo door !
Tis nu zelfs zo erg da ik gisteravond geen eten heb gehad, bij het idee alleen al ging ik al bijna over mn nek. Om 8 uur op bed gegan met afwasteiltje en telkes kriebel in keel en dan maar kokhalzen. Zo ook de hele nacht,,
Ben nu ook zo ontzettend misselijk, heb totaal geen trek maar toch al crackers gegeten wat vla etc.. maar niks helpt !
As weekend gaan we nachtje weg met hubby zn werk.. Ik kijk er nu zoo tegenop !
We gaan met een boot weg.. en dan op t eiland fietsen, wandelen, tafelgrillen (bah kan wel kotsen alleen bij t idee en dan die geur...) en stappe natuulijk !
Wat nu als ik zo misselijk ben????
Thuisblijven is ook geen optie.. heb er echt zin in en wil hubby ook niet alleen laten gaan vink ook sneu !
Heb ook wat buikpijn,maar dat zijn mn darmen.. ook die zijn weer van slag..
en ook mn eczeem komt weer wat terug helaas...
Tis toch allemaal wat !
Wanneer je bezig bent met zwanger raken dan wil je alles doen om die kwaaltjes en nu zijn ze r en dan wil je ze kwijt ! hahha
Nou ik zal een poging doen om het huis wat aan kant te krijgen...
Zal wel een hele klus worden... maar zal wel ff moeten..
Liefs Maike Sanne