mei stopper?? deel 2

JUNI 2008

Kakkie
24
2
1
-

Mama van Marijn
35
1
3
25/26

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
2
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wen
24
1
2
28

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2-6

Blondje        
25
1
1
18-6

Mama2006        
27
1
2
20-6

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Zwanger !!!!!

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

volgt
volgt
volgt

valt hier ook niet tegenaan te typen he! hahaha....

@mooidedromen: ik heb alleen getest. M'n vriend is mijn late dienst aan t doen...ik was ook helemaal niet van plan om t te doen. Maar ik moest plassen en dacht in ene: "nu ga ik die test doen"...ik heb hem gelijk gebeld. Hij was natuurlijk heel blij. Weet nog niet wanneer we t de ouders gaan vertellen. Eerst morgen maar es de huisarts bellen. Daar moest ik toch donderdag al naar toe vanwege m'n te hoge bloeddruk en een hartfilmpje! Dus misschien kan hij nog 10 minuutjes langer voor me vrij houden. Daarna gaan ze namelijk 3 of 4 weken dicht ivm vakantie....Heb geen idee hoe en wat en wie ik allemaal moet bellen eigenlijk ?  mja, idee iemand? Of maar gewoon met de HA beginnen?

Ik denk dat we t de ouders over vier weken gaan vertellen en m'n schoonzusje en haar vriend wat eerder. Zij proberen al heel lang zwanger te raken en dat lukt niet op een natuurlijke manier. Ik dacht dat t misschien een goed idee zou zijn om hen als eerste op de hoogte te brengen van de familie zodat ze al aan t idee gewend zijn als we t de rest vertellen. Toch?
O ja de datum dat ik ben uitgerekend volgens de computer is 2 maart 2009 zie hieronder.

Liefs van mij

tijgetje,
ik ben bijna helemaal ongevoelig in me borsten,alleen helemaal bovenaan voel ik nog wel wat, maar niet veel, ik voel wel druk, maar dat voelt zeer onaangenaam.

hihi, ziek thuis, lekker zwanger dus.
ik volg heel even niet meer, je hebt het wel gezegd denk ik, maar jullie werken in hetzelfde bedrijf? was jij degene waarvan je man je 'baas' is? of zit ik er helemaal naast?
veel plezier met het vieren met je vriend.

liefs

hihihi...nee mijn man/vriend is niet mijn baas alhoewel hij dat wel denkt natuurlijk...maar dat ben ik uiteraard...hahaha...wij werken allebei op dezelfde afdeling en kunnen dus zo heel makkelijk elkaars diensten doen. Erg handig. En de baas vindt t ook niet erg met dit soort dingen...ziek ja...hahaha, als ze s wisten, maar ja dat wist ik van de week ook echt niet hoor! Volgens mij had ik nog niets verteld over m'n vriend en/of ons werk.

Mijn borsten zijn dan gelukkig wel gevoeliger...in t begin was t helemaal weg bijna overal, maar dat is gelukkig wel bijgetrokken.

He Tijgetje, wil je de datum dat je uitgerekend bent al ingevuld, of wacht je even tot je het exact weet?

Hihi, jij dacht...even testen, en dan ben je gewoon zwanger, keek je niet heel vreemd op? Volgens mij maakt je onderbuikje dan wel een vreugde dansje!
Handig zo die diensten kunnen overnemen, en vooral voor de baas: handig.

Volgens mij ga je altijd eerst naar de huisarts en die controleert nog een keer en geeft aan wanneer je naar de verloskundige gaat. Wat hier in het westen wel is, is dat een verloskundige soms gekoppeld is aan een ziekenhuis, en aangezien je soms zelfs voorkeur hebt is dat wel handig misschien om mee te nemen. Daarnaast weet ik dat het regelen van opvang snel moet gebeuren als je in de Randstad woont, en als je niet getrouwd bent, dat je man het kind dient te erkennen binnen de 20 weken, zo snel mogeliijk dus. Maarre...je zal bij de huisarts niet de eerste zijn dus die helpt je vast verder!!!!! En daarna kan jij ons helpen, hihi!

Hey da's hartstikke mooi. Bedankt voor de tip. Ik woon in t Oosten dus misschien dat t hier iets gemoedelijker gaat? Maar ja heb soms hier ook t idee dat je als je zwanger bent gelijk je kind al voor t bejaardentehuis moet opgeven....tis alleen nu net de vakantieperiode en ik denk dat ik wat dat betreft weinig keuze heb. Heb me er ook nog niet in verdiept. Ik heb een te hoge bloeddruk en ga er vanuit dat ik wel snel naar de gyn moet en dat t allemaal dan vanzelf gaat.

Ik wist idd niet wat ik zag. Zat t plassen (sorry) over dat ding en zag in ene een dikke streep. Ik dacht dat is toch de teststreep? Of niet, wat is dat toch? hahaha...toen dacht ik nee dat kan niet dan ben ik zwanger...t moet vast een plusje worden..maar nee toch niet....ik heb de bijlage er naast gelegd met t plaatje van 'zwanger' en ik dacht ja tis niet meer te ontkennen...tis echt...toen begon ik helemaal te shaken en werd ik misselijk, ja niet van t zwangerzijn dus...hihihi...stond te trillen op m'n benen, moest huilen, lachen...en dacht en nu? en nu?   o mijn god...ik moet bellen...stress, paniek...ja ik kan goed omgaan met stress....hahaha...

tis idd errug handig met die diensten...maar soms ook wel lastig als er gedoe is op t werk neem je t altijd mee naar huis en heb je t er daar ook weer over.

de datum mag je invullen, ik weet zeker dat ik 9 juni zwanger geraakt ben...of ik moet me al heel erg vergissen...en volgens de cyclus is de uitrekendatum dan 2 maart as.

Bedankt iig voor je tips...liefs

Bedankt voor alle tips!!
Ik voel me meteen een stuk minder dement nu ik weet dat jullie het niet allemaal uit je hoofd doen!

Volgende keer ga ik even op iedereen persoonlijk reageren, moet namelijk zo weg dus kan er niet echt de tijd voor nemen nu...

Oh ja, ik heb een foutje gemaakt met mijn NOD, dat moet niet zijn 28juli, maar 28 juni!

hoi,

tijgetje, dan verwar ik je met iemand anders, hihi. kan gebeuren he.
ik kan best geloven dat je stond te shaken, huilen, lachen en alles tegelijk, zeker als je het niet verwacht haha.
wanneer komt je vriend thuis?
maak er maar een fijne avond van, maar haha, dat moet wel gaan lukken denk ik.
geniet ervan, en ik heb alvast paar glitters gepakt hoor,
mocht toch he? hihi, ikhoop dat ze helpen.

wen, hihi je hoeft je niet dement te voelen hoor, haha.
had ik eerst ook hoor, voordat de andere dames met hun handige tips kwamen, hihi.

Terug
Bovenaan