mei stopper?? deel 2

hoi tijgertje
Wat een super goed nieuws
gefeliciteerd ben echt ontzettend blij voor jullie (jij en man)
geniet er lekker van
en dank je voor het zeggen hoe je het ervaren heb de borstverkleining
vind ik wel fijn om te lezen ik weet ook dat iedereen anders is dus moet ik zelf maar meemaken hoe ik het zal ervaren maar vind het echt heel spannend
ik hoop ook dat het eindresultaat er mag zijn

Bloemetje ook heel erg bedankt  om te zeggen hoe jij je borstverkleining heb ervaren
je heb me niet bang gemaakt hoor hihi
ik moet het toch zelf ervaren of ik het ook zo pijnlijk vind natuurlijk en bij de een hebben ze misschien ook wat meer grof geweld moeten gebruiken
En je bent er dan zelf niet bij dus weet je dat natuurlijk niet
misschien hebben ze jou ook wel grof behandeld dat het daarom zo heel veel pijn heeft gedaan.Ik ga me zoiezo op het ergste voor bereiden dan kan het allemaal maar mee vallen.Dus aan je verhaal heb ik zeker wel wat want dan kan ik me voorberijden op de pijn haha.Heb ik in de eerste maanden van mijn zwangerschap ook gedaan
en de bevalling heeft wel pijn gedaan maar minder pijn dan ik me had ingebeeld hoe het zal zijn.Dus viel het eigelijk best mee.

joycer werkse en hoop dat al het klussen positief uitpakt

wen volgens mij is er wel een test die extra gevoelig is en die je kan doen voor je NOD ongeveer 4 dagen tot een week ervoor
maar of die echt werken zoals ze zeggen dat ze zouden moeten werken dat betwijfel ik.

Gefeliciteerd Tijgetje!!!! Ik hoop dat je glitters ons allemaal zullen helpen, hahaha!

Wen, welkom!
het wordt steeds drukker/gezelliger hier!

Vandaag lekker aan het strand geweest. De burgervereniging had een fietstocht naar het strand met grillen en koffie en koek daarna. Kinderen lekker zwemmen en in het zand spelen, wij lekker eten, hahaha!
Kindjes waren doodmoe en slapen al.

Nog 1 weekje wachten en dan kan ik testen. (kan al eerder maar ´dat wil ik niet).
Nou, doei!!!

wen,
er zijn wel van die test, via sensitest, extra gevoelig. kunnen 4 tot 6 dagen voor nod,
maar of ze goed werken, dat weet ik niet.

jmv,
gelukkig, dat ik je niet bang heb gemaakt, haha.
inderdaad, als je je op het ergste voorbereid, kan het alleen maar meevallen.

schmetterling, ook spannend voor jou. ik zit hier nu bijna in vruchtbare dagen, uitgaand van cyclus van 28 dagen zijn me vruchtbare dagen vanaf morgen tot donderdag/vrijdag. eisprong zou donderdag zijn. ik ga deze keer denk ik ook wachten tot nod. of ik moest me echt beroerd voelen en het willen weten.

tijgetje, hoe reageerde je man?

liefs

TIjgetje, VAN HARTE meid, wat een fantastisch nieuws! Het is je gegund, geniet ervan, en hou ons vooral op de hoogte, want dan komen we straks als allemaal zwangeren weer samen!

JUNI 2008

Kakkie
24
2
1
-

Tijgetje
35
2
1
23

Mama van Marijn
35
1
3
25/26

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
2
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wen
24
1
2
28

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2-6

Blondje        
25
1
1
18-6

Mama2006        
27
1
2
20-6

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Zwanger !!!!!

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

volgt
volgt
volgt

Wen, je kunt 2 keer gewoon het forum openen, in de ene lees je en in de andere schrijf je.

Ik heb de lijst aangepast en zit zelf op het wachtbankje, zal meer zijn door een onregelmatige cyclus hoor, maar durf de pillen van de etos nu even niet te binnen, als ik ongi wordt start ik er mee. Wat voor mij 1 ronde is zijn er voor jullie 2, maar goed, als het maar een keer raak is, toch?

Tijgetje, heb je samen getest? En ben je in een euforie stemming? Wanneer ga je het familie vertellen? Superleuk hoor!

@Blondje: ik dacht ook dat ik aan t ontpillen was. Volgens mij vanmorgen nog over geforumd (is dat een woord?) ivm zere tepels. Dusse....je weet t maar nooit. Hoop t iig! Maar als je er van overtuigd bent dat t niet zo is is t jammer van die dure test natuurlijk. Ik had van die Kruidvattesten heel veel goeds gelezen. Dus vandaar dat ik die gekocht heb. Prijs is prima dacht nog geen 15 euro voor twee stuks.

@Wen: ik doe t ook met t kladblokje en er zijn er ook die een tweede forum openen voor t lezen en de ander dus om te reageren. Ook een handige natuurlijk. Je moet jezelf niet naief vinden, ik wist helemaal niets van cyclussen af of wat dan ook tot we zwanger probeerden te worden. Heb me rot gelezen op het net. Ben 35 en heb gewoon kennelijk niet echt opgelet tijdens biologie. Iemand op t forum moest me zelfs vertellen wat onttrekkingsbloed was...zucht...dus naief? Welneeeeeee...Die gevoelige testen zijn er idd. Zie al de antwoorden die gegeven waren. Kijk op willekeurige sites over zwanger worden/testen etc en t komt er wel uit. Succes!

@Bloemetje: ja echt, 1 keer heel bizar eigenlijk! Ben heel dankbaar.  Maar dat was ook wel de beste tijd natuurlijk. Ben wel gezegend natuurlijk dat ik m'n eitje voel (die pijn is minder overigens) en we konden dus gelijk klussen. Ook dat geluk moet je dan weer hebben. Maar dat ik er niet echt mee bezig was is niet helemaal waar hoor! Ik kon mezelf wel voor de kop slaan dat ik er bijna de hele dag aan moest denken en me helemaal gek geforumd heb...heb toen wel een stapje terug gedaan. Maar dat is t niet geweest hoor. Heb tijdens t weekendje weg (toen 'het' gebeurd is) ook achter de laptop gezeten om hier nog te schrijven hoor. Erg eigenlijk...
Ben jij trouwens volledig ongevoelig in je borsten geworden? Of alleen op bepaalde stukken? Ik dus de zijonderkanten met name.
Mijn vriend, wie weet ooit ook wel man hahaha, zat op t werk, mijn late dienst te   doen omdat ik niet lekker ben. Ben de hele week al thuis met de 'griep'. Dus niet...maar ja dat wist ik natuurlijk toen nog niet...Dus hij stak gelijk nog een sigaret op. Hij was helemaal blij en in de war. Hij heeft al twee kids dus hij is denk ik wel iets relaxter dan ik. Maar vanavond zie ik m ook weer en dan kan ik pas de 'echte' reactie peilen. Maar hij was helemaal blij.

@J_M_V: dat resultaat mag er zeker zijn, daar hoef je niet achteraan. Ik zie mezelf nog rechtop zitten, wachtend tot het korset af mocht...en daar ging ie...ik keek naar beneden en riep: "wow, ze kijken recht vooruit ipv naar beneden!!!" een meisje naast me gilde alleen maar: "nou ik nou ik!!!" hahaha, ik moest ook wel ff wennen hoor, t was wel een heel stuk kleiner in ene en t zag er heel compact uit. Na een half jaar ziet t er helemaal echt uit. Heb je al een datum?

@Schmetterling: dank je...ik had speciaal heel veel glitters gestrooid maar zal er nog meer strooien. Dit moet elke vrouw verdienen...ik gun t jullie allemaal heel erg!!!

* * * * * * * * * *

Kan iemand me vertellen hoe die ovutesten werken?

Lekker he dat strand Schmetterling. Wij net uit wezen waaien, heerlijk gewoon!

Karin  zal blij zijn als ze terugkomt, in ieder geval 1 zwangere erbij. En Tijgetje ook wel fijn gezien je leeftijd dat het nu snel " raak" is.

Mama2006, Blondje of ik.....er zal er toch nog wel eentje zwanger zijn? Ik merk overigens helemaal niks, maar goed, ik ga in ieder geval ook zeker deze week nog niet testen...dus euh..even geduld!

x

Terug
Bovenaan