mei stopper?? deel 2

haha, daar heb je het al hoor, keer geen kladblok en ben alweer vergeten wat mooie dromen zei, haha.

mooie dromen, is inderdaad zo, op sommige plaatsen is het erg druk met kinderopvang, moet je al heel vroeg bijzijn.

ben boekje vaderschap voor beginners aan het lezen, en je moet best aantal dingen doen als je ongehuwd bent.

ben trouwens ook best verbrand, vanmiddag nog veel zon geweest
zijn stuk gaan lopen, en was ook veel wind, me rug is vuurrood, haha en het doet zeer. dus best verbrand, van uurtje lopen.

liefs

JUNI 2008

Kakkie
24
2
1
-

Mama van Marijn
35
1
3
25/26

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
2
1
27

Wen        
24
1
2
28

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2-6

Blondje        
25
1
1
18-6

Mama2006        
27
1
2
20-6

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Zwanger !!!!!

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
volgt
volgt

Zo aangepast.

Hihi, Tijgetje, ik zie je helemaal zitten op dat toilet! Halfreikend naar de handleiding! fijn hoor, die duidelijkheid, ik hoop dat je snel meer informatie van de HA krijgt. Kan me voorstellen dat je onder extra controle staat met een hoge bloeddruk.

Ja, in het westen is de wachttijd bij sommige creches 1.5 jaar....heel handig als je maar 9 maanden zwanger bent! Als je niet getrouwd bent, maar het kind uiteraard door je partner wel wil laten erkennen dan kun je een folder, gratis, bestelling via postbus 51, hier staat echt alles in.

Nou meiden, ik ga slapen, morgen weer een lange dag.

Doei doei.

Hallo
Eindelijk afgewerkt.
Tijgertje wat een ongelooflijk nieuws.Van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van.
Wat vervelend dat het bij je zusje niet wil lukken. Dit lijkt me wel erg moeilijk om het te gaan vertellen. Ik heb dat met een hele goede vriendin.
Die weet al zeker dat ze zelf geen kinderen zou kunnen krijgen.
Ik heb ook al vaker alleen getest, maar het is toch leuker denk ik als je dan positief test je man erbij is.  
Nu moeten er toch meer volgen. Kunnen we samen verder forummen.

Bloemetje: veel plezier in de klusweek, misschien zijn we wel samen zwanger straks.
Wil je direct gaan testen of wil je dan nog tijdje wachten.
Ik weet dat ik niet kan wachten, dus ik kan nu wel zeggen ik wil wachten, maar dit lukt me toch niet.
Fijn dat je je nu weer wat beter voelt.

Vandaag kwam mijn man thuis en zag dat ik aan het forummen was, zei hij heb vandaag met een vriend over kindjes gehad en hun willen ook graag kinderen.
Dit vind ik zo leuk, nog meer mensen van onze vriendenkring die met kindjes beginnen.
Kan echt niet meer wachten. Ik vind het ook zo leuk dat mannen het er onderling over hebben.
Bedankt allemaal voor jullie adviezen over mijn slijm (vies he) en eisprong.
lekker slapen.
groetjes joyce

WOW!!! tijgetje   GEFELICITEERD!!!!

Helemaal geweldig nieuws..!!

Ik houd het verder kort.... hele dag gewerkt en daarna bij goede vrienden gebarbecued....en wat denk je.........we komen aardig laat binnen en ze roept:

schiet toch eens op man ....je laat een zwangere vrouw toch niet zo lang op haar eten wachten!!!

haha!!! geweldig he!!! wat een goed nieuws allemaal....dat er nog maar velen mogen volgen deze maand!!!

slaap lekker voor nu!!

Hey TIJGETJE,

Wat lees ik nu? kom je ons versterken bij de zwangeren?

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!

Ik heb de huisarts gebeld en ik hoefde niet eens langs te komen, kon gewoon rechtstreeks de verloskundige bellen om een afspraak te maken!
Ze tellen de uitgerekende datum gewoon vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, weet je welke deze was? dan kan ik het wel voor je uitrekenen, al kan je het op deze site geloof ik ook uitrekenen!
Want als je twee weken geleden bevrucht bent, en je eerste dag van je laatste menstruatie was vier weken geleden ben je nu al 4 weken zwanger, hoe gek het ook klinkt! maf eigenlijk he?

Ik woon in het westen van het land, maar ik wacht eerst tot ik mijn echo heb gehad (volgende week dinsdag) voor ik me overal ge aanmelden voor opvang en kraamzorg, ik wil eerst zeker weten of alles wel goed is!

Meid geniet lekker van je zwangerschap! ik hoop voor je dat je niet teveel klachten hebt/krijgt!

Kus Vlinder

@Mooiedromen: ik heb me ook rot gelachen achteraf hoor!!! ik dacht wat ben ik toch ook een muts. Ben je dr zo mee bezig is t eindelijk zo ver zit je een beetje appelig naar dat ding te kijken....hahaha...zometeen de HA maar es bellen en net m'n baas ook al in kennis gesteld. Wachttijd 1.5 jaar zeg....jemig...da's idd belachelijk als je maar 9 maanden zwanger bent. Dat schiet dan lekker op. Heb eigenlijk geen idee hoe t er hier bij staat. Ik denk haast wel iets sneller hoor...maar heb nog geen idee hoe en wanneer ik dat allemaal moet regelen. Eerst maar es kijken of alles goed gaat zoals Vlinder ook al schreef. Spannend allemaal.

@Joycer: m'n schoonzusje kan wrs dan wel kinderen krijgen maar niet natuurlijk. jouw vriendin is helemaal erg als je al zeker weet dat t helemaal niet kan...bah.
ik hoop dat alle dames zsm zwanger raken kunnen we met t hele zootje (dat bedoel ik gezellig) verhuizen....duimduimduim....
Leuk dat je vriend er ook zo in mee gaat. Ik lees dat ook wel es anders....

@Ester: hopelijk heeft je vriendin voorspellende gaven?! dat zou helemaal mooi zijn.
wel uitkijken met BBQ-en dan...

@Vlinder: fantastisch he? ja weet niet wat me overkomt...was echt helemaal in de war ff. Ik heb donderdag al een afspraak met de HA ivm bloeddruk en hartfilmpje, dus misschien kan hij er 10 min bij aanplakken. Ik heb ook geen idee wat hij verder zou kunnen of willen doen...maar toch iig maar in kennis stellen toch?

Gisteren kwam m'n mannetje terug van werken en begroette me met :"hallo jullie" zucht...hihihi...sorry ben een muts...

meiden hopelijk allemaal zsm naar t zwangerenforum...

toedels...

Tijgetje 13, GEFELICITEERD!!

In welke ronde, de eerste???????????
Jij had toch ook zulke pijnlijke tepel als ik vanaf halverwege de cyclus??
Geniet ervan en succes aan de andere meiden!!

Terug
Bovenaan