mei stopper?? deel 2

hey dames! ik kon niet wachten en heb toch getest!!! en jawel

ZWANGER !!!!

ik kan t niet geloven...tis nog heel pril natuurlijk weet precies wanneer t gebeurd is, dus morgen twee weekjes zwanger (vier in de zwangerschapstelling)

************************ ************************ ************************ ************************ ***********************

glitters voor jullie en hoop dat t heel snel voor jullie allemaal mag gebeuren...en nu maar duimen dat t goed gaat!!!

liefs van mij

Even kort, lees wel mee maar had even geen tijd voor een reactie.

Tijgetje GEFELICITEERD! WOW....gaaf zeg!!
Zo neem het aantal zwangeren steeds weer iets toe, leuk!!

De rest; bedankt voor het meeleven...morgen reageer ik iets uitgebreider.

hoi,

tijgetje,
Van harte gefeliciteerd. ooh wat fijn, ik hoop dat ik bij de volgende mag horen, maar moet hier de vruchtbare dagen nog door. geniet ervan meid. heerlijk.

Bij mij hebben ze tepel er af gehad, dus ik gok dat ik het ook niet meer kan. baal ik echt wel van. het lijkt me zo fijn je kindje borstvoeding te kunnen geven, en het is ook veel gezonder.
mijn borsten zijn ook weer gegroeid. ik ben van F naar een C gegaan, ik zit nu weer op D/E.
Maar ben ook na operatie zwaarder geworden. dus dat speelt inderdaad mee.
ben je verder ook te zwaar of dat niet?

jmv,
over de borstverkleining. ik heb best veel pijn gehad. heb ook week in het ziekenhuis gelegen, vooral eerste twee dagen deed het erg pijn, als ik toen recht wou zitten, dan werd het zwart voor mn ogen van de druk en pijn. ook 6 weken erna mocht ik niet veel doen. en voelde ik het ook nog goed. en nu heb ik geen gevoel meer, en met slecht weer op komst steken aan de littekens. ik wil je niet bang maken, maar wil er wel eerlijk over zijn.
ik zou het wel zo weer doen.
hopelijk heb je er wat aan.

yocher,
ben nog niet naar ha geweest. voel me weer beter. me bloed is vorige week nagekeken, en niets aan de hand. dus geen idee. ik denk dat het even van hartkloppingen kwam, die zijn vandaag weer wat beter. en ook gelijk mijn duizeligheid.
dus denk dat het daarvan kwam.
ook ik heb 9 juli me nod, bij mij uitgeteld, ik heb woensdag vruchtbaarste dag, donderdag eisprong, als het zo moeten kloppen.
ik heb vanmorgen ovu test gedaan. en daarop kon ik een zacht streepje zien.
vanaf morgen beetje vruchtbaar, dus het kan. het komt er wss wel aan.

mooie dromen,
 was het leuk aan het strand?
hihi, lekker uitwaaien. heerlijk he. wij zijn ook rondje gaan lopen, zijn ook lekker uitgewaaid.

miss dreamer.
 ik hoop dat je morgen meer weet. succes met het wachten.

liefs

@Bloemetje: die vruchtbare dagen moet je goed gebruiken idd. Ik moet eerlijk zeggen dat we vorige maand waanzinnig veel geklust hadden en niet raak en nu 1x precies na de sprong geklust hebben...het moet dus toen gebeurd zijn. Ik was de rest van die vruchtbare dagen namelijk niet zo lekker ivm hooikoorts en vriendjelief had me die ochtend vroeg toch overgehaald om te klussen  en de keer daarop daar zat veels te lang tussen om de eicel nog levend bevrucht te hebben. Dus klussen zou ik zeggen!!!
Ik ben idd voor de rest ook te zwaar, zit ook wel bij de beautiful girls. Weeg om en nabij de 100 en ben 1.70. Dus ja zekers te zwaar.  

Ik had ook pijn na de operatie, weet ff niet meer wie dat vroeg. Maar t viel me reuze mee. Een vriendin van me had zelfs morfine, ik kon een aspirientje krijgen als ik wilde...hihihi...heb er geloof ik al met al 4 of 5 gehad. Viel echt mee, maar anderen hebben echt veel pijn gehad en waren bont en blauw. Ik had één klein blauw plekje omdat de arts m'n rib had gekneusd tijden t breken en doen..maar ik word dus ook echt niet snel blauw. Bij gescheurde enkelbanden moest je zoeken naar een blauwe plek en ook niet zo'n enorme zwelling. Tis voor iedereen natuurlijk verschillend en hoe gezond ben je? Dat is ook van belang. Rook je, drink je...etc.

Hallo Dames,

Om te beginnen,  Tijgetje,   VAN HARTE GEFELICITEERD !! Wat een goed nieuws. Werd ondertussen ook wel tijd, dat er 1 bij kwam !  

Hier is  alles nog steeds rustig. Vanmorgen test gedaan, maar was helaas negatief. Dit was een test van de Etos, eigen merk, heb ik ook slechte dingen over gehoord. Ik heb hier thuis nog een test liggen van  ClearBlue, maar  daar wil ik nog even mee wachten.  
Ik  heb  nog geen gevoel dat de RD's eraan komen, dus nog maar even geduld hebben. misschien duurt het allemaal wel iets langer, omdat ik nog moet ontpillen ?!  
Ik heb  het idee dat  ik nu nog niet  zwanger ben, want dan had ik al wel iets  gemerkt. En zó'n test is natuurlijk ook niet voor niks negatief. . .  

Ik hoop nu alleen dat de RD's snel komen en dat we weer gauw kunnen gaan  klussen.  

Mama2006, alles nog steeds rustig ? Jij gaat morgen testen toch ? Veel succes. We horen het wel.

Groetjes

Tijgetje GEFELICITEERD!!!!!!  

Mooie dromen, ik heb mijn NOD als het goed is op 28 juli. Ik ben 24 en dit is de 1e ronde voor een 2e kindje. Nou ja, eigenlijk zouden we deze ronde niet tellen als ronde maar we hebben toch wel de maand door om de dag geklust zonder voorbehoedmiddel dus ik noem het gewoon de 1e ronde.

Wat gaat het hier ontzettend snel met de reacties zeg! Ik heb een geheugen als een zeef dus ik vraag me even af hoe jullie het doen met het reageren op anderen?
Als ik in het scherm zit zie ik verder niet wat er geschreven is en ik kan echt niet onthouden wie wat heeft geschreven!

Groetjes Wen

Oh ja ik heb nog even een heeeeeele stomme vraag
Bij gtst hadden ze het een tijdje geleden over een zwangerschapstest die je een week na de eisprong kunt doen. Normaal zou ik zeggen soapbullshit, maar omdat ze daar meestal behoorlijk aan sluipreclame doen vroeg ik me af of die test ook daadwerkelijk bestaat. Heeft een van jullie een idee of er een test is waarmee je dus al zo snel kan testen, van welk merk die tests dan zijn en of ze gewoon bij de apotheek of drogist te verkrijgen zijn?
Sorry voor het misschien wel heel hoge naief gehalte, maar ik ben bang dat ik echt geen week meer kan wachten met testen.

tijgetje,
dat is echt met 1 keer dan, haha. je ziet het he, vaak lukt het wanneer je er minder met bezig bent, ik weet nu wanneer vruchtbare dagen zijn, en ga verder niet alle dagen weer nakijken op internet of ik het wel weer goed heb met datum, ovutest doe ik wel gewoon denk ik. gewoon om beetje idee te hebben van cyclus, vind ik wel lekker.
en operatie, is bij iedereen inderdaad anders. ik ben er met gevoelloosheid en pijn wat minder vanaf gekomen, maar ben er wel erg blij mee.

blondje,
balen dat test nega was. misschien te vroeg getest? het kan natuurlijk ook nog het ontpillen zijn. ik hoop het eerste.
succes met wachten.

wen,
ik zou het ook eerste ronde noemen haha, als je gewoon om dag klust. haha.
weet je wat onze gouden tip is?
we nemen een briefj/kladblok op pc. en hebben het scherm met reacties openstaan, dan reageren we in kladblok. als je klaar bent kopieer je het. je klikt op reageer, en plakken maar. heel handig.
haha enkel als je tijdje aan het typen bent, dan komen er soms nog reacties bij.

liefs  

Terug
Bovenaan