@Julia: ik had idd ook van die zere tepels, maar geen zere of opgezwollen borsten. Hadden we niet besloten dat dat van t ontpillen kwam?! hihihi....Ik had t ook echt niet verwacht hoor...zo snel al..nu maar hopen dat t goed gaat. Wanneer heb jij je NOD eigenlijk? Je staat er niet bij...
@MamavanMarijn: hey spannend, dat zou best es innestelingsbloed geweest kunnen zijn. Dat hoeft namelijk niet te gebeuren, ik had t ook niet. Las op het net dat als het eitje de baarmoederwand raakt er soms een adertje springt en dat dus tot een kleine bloeding leidt. Donderdag dus testen....pfff, nou ga alvast duimen voor je...zou mooi zijn.
@Breezergirl: ik heb achteraf ook helemaal plat gelegen van t lachen. Voel me zo'n muts. Je weet dat t kan (ik bedoel anders ga je niet testen) en als t dan gebeurd denk je : "nee, dat kan niet, dat is t teststreepje. Maar waar is dat andere streepje dan voor? 2 streepjes? nee dat kan niet....het moet natuurlijk een plusje zijn? nee dat was die van CB. Toch? Of niet? o waar is de bijsluiter..waar waar...oja daar...lees lees lees....plaatje kijken...slik, tril, slik....het is echt." zo ongeveer ging t....hihihi. Hoop dat t voor jullie binnenkort net zo zal gaan en dat jullie net zo mutsig als ik op de wc zitten....
@mama: ja erg he dat wachten, ik heb t niet eens lang gehad en ik vond t al erg Had niet voor niets een dag voor m'n NOD getest. Ik wens je veel sterkte bij t wachten en hoop nogmaals voor allemaal dat t snel raak zal zijn.
@T_C: dank je wel, tis idd niet echt standaard maandagmorgen nieuws he? Ik ben m'n week iig goed begonnen.
@Blondje: jammer dat de RD's gekomen zijn. Succes in ronde 2, dat was ook mijn ronde dus, wie weet....
@Bloemetje: meis ik snap dat je me heel graag wilt volgen en een beetje jaloers bent, het zal ook vast goedkomen en dan kan ik jou ook feliciteren. Alvast een hele dikke knuf en lief dat je zo blij voor me bent. Alle dames trouwens....heel lief. Tis natuurlijk niet makkelijk dat t bij een ander gelukt is en dat jij toch weer een ronde moet wachten. Komt echt allemaal goed...
@Leeuwtje: ik ken dat gevoel wel van zere tepels en een opgeblazen gevoel. Volgens mij ben ik nu zo'n twee weken (vier zwangerschapsweken) en ik heb al dat m'n broek te strak zit en niet lekker. Of ik ben weer aangekomen, ben toch al geen lichtgewicht...
vrijdag testen dat is ook al snel...alhoewel t wachten altijd lang duurt...zucht. Sterkte meid.