mei stopper?? deel 2

Hey meiden, wat wordt er toch enorm veel geschreven hier! Kan het alleen met lezen al bijna niet bijhouden!

TIJGETJE ECHT VAN HARTE MEID! Ik maak een tigerjump (sprongetje) voor je! Echt helemaal super gewoon.

Nou ik heb vrijdag als het goed is mijn NOD, en kan nu al niet wachten om te testen, maar ga dus echt wel wachten.... Heb wel gevoelige tepels, maar dat heb ik volgens mij wel vaker en opgeblazen buik heb ik ook zo vaak. Afwachten dus.....

Ik blijf wel lezen en met iedereen meeduimen hoor! Vorige ronde 3 zwanger, deze ronde 6 erbij vind ik  (minimaal dan he, want ik gun het echt iedereen!)

liefs Leeuwtje

hoi leeuwtje,
spannend, deze ronde 6? ik vind het prima, haha, ik hoop dat we het halen,
meiden allemaal goed klussen dan hoor. hihi.

liefs

@Julia: ik had idd ook van die zere tepels, maar geen zere of opgezwollen borsten. Hadden we niet besloten dat dat van t ontpillen kwam?! hihihi....Ik had t ook echt niet verwacht hoor...zo snel al..nu maar hopen dat t goed gaat. Wanneer heb jij je NOD eigenlijk? Je staat er niet bij...

@MamavanMarijn: hey spannend, dat zou best es innestelingsbloed geweest kunnen zijn. Dat hoeft namelijk niet te gebeuren, ik had t ook niet. Las op het net dat als het eitje de baarmoederwand raakt er soms een adertje springt en dat dus tot een kleine bloeding leidt. Donderdag dus testen....pfff, nou ga alvast duimen voor je...zou mooi zijn.

@Breezergirl: ik heb achteraf ook helemaal plat gelegen van t lachen. Voel me zo'n muts. Je weet dat t kan (ik bedoel anders ga je niet testen) en als t dan gebeurd denk je : "nee, dat kan niet, dat is t teststreepje. Maar waar is dat andere streepje dan voor? 2 streepjes? nee dat kan niet....het moet natuurlijk een plusje zijn? nee dat was die van CB. Toch? Of niet? o waar is de bijsluiter..waar waar...oja daar...lees lees lees....plaatje kijken...slik, tril, slik....het is echt." zo ongeveer ging t....hihihi. Hoop dat t voor jullie binnenkort net zo zal gaan en dat jullie net zo mutsig als ik op de wc zitten....

@mama: ja erg he dat wachten, ik heb t niet eens lang gehad en ik vond t al erg Had niet voor niets een dag voor m'n NOD getest. Ik wens je veel sterkte bij t wachten en hoop nogmaals voor allemaal dat t snel raak zal zijn.

@T_C: dank je wel, tis idd niet echt standaard maandagmorgen nieuws he? Ik ben m'n week iig goed begonnen.

@Blondje: jammer dat de RD's gekomen zijn. Succes in ronde 2, dat was ook mijn ronde dus, wie weet....

@Bloemetje: meis ik snap dat je me heel graag wilt volgen en een beetje jaloers bent,  het zal ook vast goedkomen en dan kan ik jou ook feliciteren. Alvast een hele dikke knuf  en lief dat je zo blij voor me bent. Alle dames trouwens....heel lief. Tis natuurlijk niet makkelijk dat t bij een ander gelukt is en dat jij toch weer een ronde moet wachten. Komt echt allemaal goed...

@Leeuwtje: ik ken dat gevoel wel van zere tepels en een opgeblazen gevoel. Volgens mij ben ik nu zo'n twee weken (vier zwangerschapsweken) en ik heb al dat m'n broek te strak zit en niet lekker. Of ik ben weer aangekomen, ben toch al geen lichtgewicht...
vrijdag testen dat is ook al snel...alhoewel t wachten altijd lang duurt...zucht. Sterkte meid.

Joycher, wat leuk dat je man er ook zo mee bezig is! Zeker tegenover vrienden.
Gelukkig is mijn vriend ook zo alleen kon hij het vandaag ook niet laten om even tegen mijn moeder te zeggen, gefeliciteerd, je wordt voor de 2e keer oma hahahaha.

Hoe zijn de mannen van de rest er eigenlijk mee bezig? Hebben jullie het ook al over namen en inrichting van het kamertje en dat soort dingen? Wij hebben het namenlijstje voor een jongen en meisje al klaar liggen!

Leeuwtje, spannend om bijna te kunnen testen!!! Ben erg benieuwd of je straks ook op het zwangerenbankje mag!

MamavanMarijn, het zou inderdaad best een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest! Van mijn eerste weet ik eigenlijk niet of ik die heb gehad, want die kwam door de pil en dus totaal onverwachts, maar de tweede keer dat ik (ook door de pil) zwanger was heb ik het wel gehad. Dacht toen alleen dat ik eerder ongesteld zou worden!

Hier is het nu ook erg spannend. Ik heb mijn NOD op een cyclus van 30 dagen berekend en eigenlijk zou ik het liefst al op dag 28 gaan testen! Beter gezegd, eigenlijk zou ik liefst  nu al gaan testen. Op het moment erg veel trek in dingen die ik vroeger echt lekker vond en mosterd vind ik ineens smerig terwijl ik daar normaal echt gek op ben. Verder werd ik misselijk van bitterballen en pizza terwijl ik ook daar gek op ben. Ook een beetje last van mijn borsten als ik spring bijvoorbeeld.
Maar ik kan me niet echt meer herinneren hoe ik me voelde  aan het begin van  mijn 1e  zwangerschap.  Dat is  ook alweer 4,5 jaar geleden! Ben dus erg benieuwd of de 2e maand ontpillen nieuwe verschijnselen geeft of dat het echt raak is!

ow ja ff voor t lijstje...heb met de VK gebeld en daar kan ik 10 juli al naar toe. Ze gaat uit van een langere zwangerschap omdat ik heel officieel m'n laatste menstruatie gehad heb eind april. Maar ja, heb wel gezegd dat ik 9 juni een eisprong heb gehad en dus overtuigd ben dat ik nu vier weken ben...hoe dan ook krijg ik iig al snel een echo en da's wel lekker..

fijne dag...

hoi

tijgetje, het zou natuurlijk kunnen he dat je al verder bent, wie weet.
zo snel al echo is wel lekker hoor. hihi, heerlijk, dat is al bijna.

wen, het is altijd weer terugdenken he, veel dingen weet je niet echt meer.
ik heb dan nog geen kindje, maar aantal jaren terugdenken is soms erg moeilijk.

nou, hier gaat het wel, enkel erg last van rug(loop al tijd met hernia) en het speelt nu weer iets meer op dan afgelopen weken.
dus beetje gas terugnemen, alleen is dat erg moeilijk.

nou dames, ik ga ff koken.
liefs

Ik sta inderdaad niet op het lijstje. Ik weet ook niet zo goed wannneer mijn NOD is.
Ik had op 31 mei mijn 1e dag van de ontrekkingsbloeding na stoppen met de pil, en 10 jaar geleden had ik een cyclus van 31 dagen.
Ik heb rond 18 juni veel pijn in mijn onderbuik gehad en slijmerige heldere afscheiding. Dus ik hoop dat dat de eisprong was. Het duurde wel 3 dagen ofzo. Dus ik hoop dat mijn NOD 2 juli is (14 dagen na  18 juni). Ik hoop dat mijn cyclus weer op gang komt of.... dat ik snel zwanger ben.
Mijn borsten doen ook niet zeer, wel nog steeds gloeiende pijnlijke tepels.
Groetjes Julia.
PS. Wil iemand die handig mijn aan het lijstje toevoegen?
31 jaar, 1e kindje, 1e ronde, NOD 2 juli

Hai allemaal.

Tijgetje, ik las dat je zwanger bent! Wat goed! Gefeliciteerd en geniet van de mooie tijd die nu aanbreekt voor je!

Hier even een snel berichtje van mij. Ik kan niet zoveel reageren want het nieuwe huis is een grote puinhoop en het opknappen valt vies tegen. We komen heel veel dingen tegen die vervangen moeten worden enzo dus we zijn voorlopig dag en nacht bezig!
Verder hier alles redelijk rustig. Nog steeds last van ontpillingsverschijnselen, maar ik denk niet dat deze maand een zwangerschap er in zit!

Ik hoop dat ik snel weer wat actiever mee kan praten!

Iedereen succes met klussen en hopelijk zitten we straks met zijn alleen op het zwangerforum!

Liefs Rianne

Terug
Bovenaan