mei stopper?? deel 2

JUNI 2008

Kakkie
24
2
1
-

Mama van Marijn
35
1
3
25/26

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
2
1
27

Wen        
24
1
2
28

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Julia        
31
1
1
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3

1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Blondje 83
25
2        
1
25

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2-6

Mama2006        
27
1
2
20-6

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Zwanger !!!!!

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
volgt
volgt

Julia, je staat erbij!

Oh ja Vlinder dat is waar ook, je krijgt 2 weken cadeau. Nou, Tijgetje we horen dan wel wat de uitgerekende datum wordt!

Hihi, mama van marijn kan je nagaan heb je 2 kinderen en is het toch weer anders, hopelijk was het een ontrekkingsbloeding! We duimen voor je.

Ik wordt ook licht apatisch, elke keer als ik naar het toilet moet denk ik, zou ik ongi zijn. Mijn collega vandaag: ik voel me niet lekker. Ik oh hoezo? Was ze ongesteld, ik zei alweer: Ja, muts zei ze, 1 keer in de 28 dagen, dat jij nou zo'n lange cyclus hebt!

Ik heb qua gevoel in de borsten wel het gevoel dat ik ongi wordt, ze voelen zwaar aan.

Ik lach me rot om al jullie verhalen, iemand die hier niet in zit, in het kinderen willen, die denken ook.............

Ik heb een vriendin die is ook niet via de natuurlijke weg zwanger geworden en de andere vriendin heeft haar wel netjes gebeld toen ze zwanger was, want het is toch moeilijker als je weet dat iemand ook graag wilt maar het lukt niet. Wij waren wel blij dat ze vertelde dat het natuurlijk niet lukte, want je blijft er toch grapjes overmaken anders. Nu zijn ze allebei bevallen in maart en april dit jaar, dus goed nieuws.

Nou, ik ga even koken, normaal doet manlief dat maar die moest werken.

Groetjes!!

Missdreamer, heb je de HA al gesproken???????????????????? We hopen op mooi nieuws!!

He Blondje, laat je me alleen achter op het wachtbankje? Nou ja, je kan maar beter ongesteld worden als het die maand niet gelukt is, dan kan je tenminste weer door, have fun met klussen!

@Tijgetje 13: Jihaaa, van harte! Dat is snel, leuk hoor!

@Mooiedromen: Hier hoef je niet naar de huisarts. Als je belt voor een afspraak hoor je al meteen dat je tzt zelf een afspraak bij de vk mag maken en that's it.
Opvang is wel een crime. De wachtlijst voor het kdv waar wij onze kinderen hebben, bedraagt meer dan een jaar voor nieuwe instroom en de voorrangslijst met broertjes en zusjes van wordt ook alleen maar langer.

@Joycer1982: Leuk, als blijkt dat manlief ook meeleeft en meedenkt en dus ook meepraat met deze en gene.

@Mama van Marijn: ja, dat zou kunnen, maar hoe is je cylcus verder? Regelmatig?

@Blondje83; nieuwe ronde, nieuwe kansen......

En even algemeen: hier gaat het goed. Net een heerlijk weekend gehad. . Onder andere naar een heel goed concert geweest. Lekker was dat! Nu nog een drukke week op het werk en dan is het zomervakantie! Joehoe! We zijn veel samen, dus wie weet over een weekje of twee.

Wel heeeeel zot: vannacht lagen we heerlijk te vrijen, stopt manlief plotsklaps. Blijkt onze oudste van bijna 4 slaapdronken naast ons bed te staan. "Ik heb dorst en ik werd wakker omdat mama geluid maakt. Waar is de beker papa?"
Ahum. We hadden dus niet gehoord dat hij zijn eigen deur had geopend, de gangdeur hebben we niet gehoord en onze slaapkamerdeur ook niet......  Gelukkig was het manneke echt slaapdronken en had hij zijn ogen nauwelijks open. We hadden toevallig dit keer (ivm muggen) de lichten allemaal uit, dus dat papa en mama poedelnaakt en heel druk waren, heeft hij niet eens meegekregen. Denk ik.  Ik heb hem er niet meer over gehoord vandaag.....  

Groetjes allemaal en voor de wachtenden: ik duim!

Helaas, niet zwanger...niet dat ik nog hoop had maar goed.
Nu weet ik het zeker.
Het vervelende is dat ik nog niet ongesteld ben, nu 3 weken 'over tijd'.
Weet iemand hoe dat zit? Heb ik geen eisprong gehad? Moet ik wachten op de menstruatie of kan ik doorklussen?
Of misschien heb ik een hele lange cyclus. Terwijl ik zat te 'wachten' had ik misschien wel een mega eisprong, haha...dan is het nu alsnog niet raak.
Ach, we zien wel...ik ga maar gewoon wachten en onder het wachten klussen :)
Kan iemand me van het lijstje afhalen????

Wensvoor dire...haha...wat een nachtmerrie!!! Sexen terwijl je kind ineens naast je ligt. Ik moet er niet aan denken! Gelukkig dat het donker was...sommige dingen wil je NIEt zien van je ouders

Mooie dromen, sorry...geen goed nieuws dus! Maar we klussen vrolijk verder hoor, heeft zo zijn voordelen voor manlief!
Spannend voor jou, gevoelige borsten en voortekenen...ben benieuwd hoor!!!

Tijgetje, duimen voor een echo! En spannend, hoe lang zal je al zwanger zijn!
Gaaf hoor...zit je al op die roze wolk?????

Leeuwtje, nog even volhouden met wachten hoor! Jeetje, wat een spanning..ik ga duimen voor je!

Blondje, rot voor je. Maar inderdaad, je weet nu da thet allemaal werkt. Ik hoop ook op de RD's. NOoit gedacht dat ik daar nog eens blij van zou worden!!!

Sorry dat ik niet o pde rest reageer...ben kapot en ga mijn bed in..lekker vroeg...

Hoi hoi, ons lijstje wordt al steeds langer. Gezellig.

Bloem: ENENENENEN?????
Tijgertje: SUPER! Weet jij alleen omdat jij ook 35 bent en voor het eerste kindje gaat, ben je al mijn grote voorbeeld!

Nou ik had vorige week SUPER drukke weekend gehad! Het was nl. familie wekeend. Niet voldoende uitgerust, dus mannetje was woensdag ziek geworden. Laat nou net dat ik zo rond vrijdag MIJN TIJD is!   Ik heb het hem toch wel een beetje duidelijk gemaakt, Die schat, met een koudje in zijn lijf toch maar gaan oefenen. Nou ja, als mijn baby vaak verkouden wordt, dan weet ik waarom. HAHAHA!

Maar nu sinds gisteren/vandaag heb ik iets heel raars. HELLUP!
Ik heb een beetje last van oud bruin bloed, zo een inlegkruisje per dag. Vandaag met het afvegen kwam er een soort flubber, weefsel achtig iets eruit! Meestal heb ik dàt pas als ik bijna  ongi moet zijn, maar dat is minstens 1 week pas ongi. En oke, voreger met mijn Mirena heb ik ook wel een beetj last van oud bloed, maar nu zo....WAT IS DAT??? Een soort miskraam achtig iets, of innestelbloed (heb me suf gegoogled en dat klinkt als meest gerust stellend). IIIIIIEEEEEEKKKK!
Iemand ervaring?
Ik weet dat ik wat moet relazen, maar het houd me bezig.

Sorry Bloem! Ik had alles een beetj verkeerd gelezen.

Mooie dromen: jammer joh. Maar ik duim verder hoor. Voor iedereen!

Terug
Bovenaan