mei stopper?? deel 2

Hihi, snoopy gaat alles goed? Bij mij nog geen RD's hoor!

Wat betreft dat oude bloed, ik heb dit tussendoor 2 keer gehad, was 1 week na mijn ongesteldheid en duurde meer dan een week, bruine/roodachtige afscheiding. Ben getest bij de huisarts maar niks aan de hand. Daarna gewoon ongi geworden.

Oh ohh ineens je kindje naast je bed,,,,ja, daar hoeven wij nog geen rekening mee te houden. Nou ja, als het het lucky shot was die avond maakt het niet uit.

Balen missdreamer, jammer voor je. Op hoeveel dagen zit je nu? Want mijn laatste cyclus was 47 dagen en ik hoor soms mensen zelfs over 50 of 60 dagen. Ik zou ook wel willen weten of je eerst ongesteld moet worden en dan pas je eisprong hebt, ik begrijp dat je nu het gevoel hebt dat je hem gemist hebt. Volgens mij kun je het beste temperaturen want dan weet je in ieder geval of je wel of geen eisprong hebt. Als je geen eisprong hebt dan helpen ze je vaak op weg met Clomid volgens mij. Slik je wel de tabletten van de Etos?

Van internet:

Een normale menstruatiecyclus duurt ongeveer 28 dagen. Dus van de eerste dag van je ongesteldheid tot aan je volgende ongesteldheid is 28 dagen. De eerste 6-7 dagen van de cyclus kenmerken zich door bloedverlies (menstruatie), de baarmoeder stoot het overtollige slijmvlies af. De volgende 6-7 dagen herstelt het baarmoederslijmvlies zich weer en rijpt er een eicel in de eierstok.

14 dagen voordat je weer ongesteld moet worden vindt er een eisprong plaats (ovulatie) en dan ben je dus vruchtbaar. De baarmoeder begint weer met de opbouw van dikker slijmvlies waar straks het bevruchte eitje kan innestelen. Als er geen bevruchting plaatsvindt, dan stoot de baarmoeder na 14 dagen het dikke slijmvlies weer af en begint de cyclus opnieuw.

Sommige vrouwen voelen het als ze een eisprong hebben, andere merken er niets van. Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie.

Als je cyclus korter is dan 21 dagen, dan is de kans groot dat je geen eisprong hebt omdat een eitje minimaal 8 dagen nodig heeft om te rijpen in de eierstok. Heb je dus een heel korte cyclus en lukt het niet om zwanger te worden dan is het raadzaam om contact op te nemen met je huisarts.
Zoals al eerder vermeld, ben je 14 dagen voor de verwachte menstruatiedatum vruchtbaar. Als je een onregelmatige cyclus hebt is het moeilijk te zeggen wanneer je vruchtbaar bent. Je kunt dat dan zelf controleren door een temperatuurcurve bij te houden.

JUNI 2008

Kakkie
24
2
1
-

Mama van Marijn
35
1
3
25/26

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
2
1
27

Wen        
24
1
2
28

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Julia        
31
1
1
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3

1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Blondje 83
25
2        
1
25

Missdreamer

34

1
2
volgt

Wachtenden

Mama2006        
27
1
2
20-6

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Zwanger !!!!!

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
volgt
volgt

He missdreamer, je staat even onderaan de lijst omdat ik je datum NOD niet weet. Sterkte en anders gewoon afspraak bij de HA? Op hoeveel dagen zit je nu? Teunisbloemolie hielp toen bij mij binnen een paar dagen om ongi te worden, mag je niet gebruiken als je zwanger bent, maar omdat je nu zeker weet dat dat niet zo is.

Nou, ik ga zo slapen, ben moe!

He meiden!

Even ons naar boven halen dit kan natuurlijk niet.........
Iedereen druk? hier wel.......... vruchtbare tijd is denk ik nu wel voorbij is nu de 18de dag van mijn cyclus...

Ben wel beetje jaloers op mensen die hun eisprong voelen of herkenbaar vruchtbaar cervixslijm hebben  ik heb dat allemaal niet, waarschijnlijk heb ik het wel herken het alleen niet..

Dit weekend wordt geloof ik wel spannend voor een aantal mensen! ik hoop dat er veel over tijd gaan zijn! en heerlijk zwanger natuurlijk!

Zullen we wel als we straks allemaal zwanger zijn en tegen elkaar lopen te klagen elkaar er aan herinneren hoe graag we het wilden hihi!

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen....

IK BEN ZWANGER!!!!!!

Mijn zusje had de testen voor mij besteld van mattcare die je 6 dagen voor NOD kan doen en ik dacht ach wat, laat ik er gewoon ff 1 proberen voor de grap. Had namelijk echt het gevoel dat het deze maand niets zou worden. Nu testen zou eigenlijk ook geen nut hebben want de 29e is mijn NOD pas!
Maar ik had dus een licht 2e streepje, nog een test gepakt en weer een licht 2e streepje!!!!
Ik kan het echt niet bevatten, vorige maand zo een lange cyclus en nu dus waarschijnlijk gewoon een vroege eisprong!

Ik ga morgen de verloskundige bellen want ik weet nu dus echt niet hoe ver ik ben.
Ben echt super blij!!!!!! Samen met mijn zusje deen zwangerschap beleven, dat had ik al niet echt verwacht maar dat ik zo snel na haar zwanger zou zijn dat had ik nooit durven dromen!!!!!!

Iedereen heel veel succes met klussen en ik duim dat iedereen ook heel snel zwanger mag zijn!!!!!

Heel veel liefs Rianne

Hoi,

jammer hoor missdreamer, had echt gedacht dat je zwanger was. Zo lang overtijd. Hoop voor je dat je nu snel ongi wordt, kun je weer verder klussen!

En tijgetje, al gewend aant idee dat je zwanger bent?

Ik voel me vandaag een beetje beroerd. Ben moe, heb hoofdpijn. En als ik opsta word ik misselijk. En als ik 's avonds in bed lig heb ik het idee dat mijn maaginhoud naar boven komt. Zal wel een griepje zijn ofzo. Ben nooit ziek, maar eens moet dat he?
Ik de NOD lijst staat dat 29 juni mijn NOD is, maar dat is 1 dag eerder, 28 juni. Dan kan ik zondag testen als ik niet ongi ben. (als ik dat zolang volhoud, hahaha) Heb een test in huis die je 3 dagen voor je NOD kan doen, word dus lastig, maar we zien wel.

Nou meiden, succes met klussen, doe je best!!

He,

super Rian!! Gefeliciteerd!!!!!! Leuk joh, samen met je zusje!!!!
Gezellig samen babyshoppen, lijjkt me hartstikke leuk!
Geniet ervan meid!!!

hoi,

julia,
spannend, bijna je nod.
ik hoop voor je dat je een mooie cyclus hebt na zo lang pil te slikken.
duim voor je.

rian,
verhuizen en klussen in huis, zwaar he? is het einde wel beetje in zicht of nog niet?

mooie dromen,
haha, collega ongesteld, hihi, ja, je kan je er beroerd door voelen he.
en al die verhalen, ja, haha wel leuk he. een ander zou denken, waar hebben jullie het nu toch allemaal over, en wat zitten jullie veel te schrijven.
maar wij vinden het gezellig hier. dus waarom niet he. hihi.
en het vertellen aan iemand die niet spontaan zwanger kan worden. is erg moeilijk denk ik.

wens voor drie,
haha, je zoontje naast je bed. je maakt het maar mee. hehe gelukkig was hij slaapdronken, anders had je nog heleboel vragen gekregen denk ik. hihi.
nou ja, het ken wel gebeuren he. hihi. zolang je maar hebt genoten.

miss dreamer,
balen joh, en nog steedss niet ongi. had huisarts daar geen antwoord op?
hopelijk komt je ongi snel door. dan kan je weer de volgende ronde in gaan.
succes meid.

snoopy,
ik zou het niet weten meid, hopelijk is het een innesteling.

tc,
haha, ik denk wel dat we dan af en toe tegen elkaar gaan klagen, haha. en er komen ook meerdere zwangeren bij, ik hoop wij ook snel.
spannend weekje voor jou.

Rian, VAN HARTE GEFELICITEERD.
Ooh, wat heerlijk, samen met je zus zwanger. haha, je man zal wel denken, heb ik twee zwangere vrouwen in huis. haha, wat een hormonen allemaal.
ooh geniet er lekker van, en zeker samen met je zus. jullie kunnen lekker samen shoppen, ook wat heerlijk. ik zit mee op de roze wolk voor jou hoor. ben echt zo blij voor je.

schmetterling,
balen dat je je niet lekker voelt. hopelijk gaat het snel weer wat beter.

hier gaat het redelijk, enkel behoorlijk pijnlijke rug. dus maar even rustig aan doen. al is dat erg moeilijk hoor, ik ga nogal gauw teveel doen.

liefs.  

Terug
Bovenaan