A
Anoniem
Guest
@Bloemetje: ik ben idd toch wel benieuwd of ze gelijk kunnen hebben, maar dat lijkt me niet. Volgens mij is t iig niet de normale gang van zaken om een eisprong te hebben als je al zwanger bent. Spannend allemaal.
@Julia: als ik dat zo lees kan t idd wel een eisprong zijn. Volgens mijn HA kan t wel drie dagen aanhouden. Bij mij is t echt een half uurtje en dan is t helemaal weg. Maar ik voel wrs alleen het 'sprongetje' en sommige dames voelen ook het groeien van het eitje. Dat kan natuurlijk dan langer duren. Die zere tepels had ik dus ook. Die slijmerige heldere afscheiding lijkt idd ook op een eisprong. Hoop dat je in die tijd geklust hebt?
Ben wel gezegend dat ik m'n ei zo goed voel, daar kunnen we gelijk op inspelen natuurlijk...
@Rian: van harte meid...helemaal super...dus en klussen in huis en het andere klussen heeft toch goed gewerkt...hahaha...geniet er lekker van meid. Wanneer ben je uitgerekend? ik 2 maart. sterkte met klussen in huis verder....en doe rustig aan he?
@Wensvoordrie: hahaha...ja daar staat ie dan he...grappig. Volgens mij hoor je dat toch ook niet als je echt 'bezig' bent...en meestal weten ze helemaal niet meer dat ze bij je geweest zijn. Van de week had ik m'n stiefzoon (vind t rot klinken) laten plassen 's nachts..en daar wist ie helemaal niets van. Hij heeft nog met me gepraat en al...
We zijn idd heel snel zwanger geraakt. Ik was 16 mei gestopt met de pil. We voelen ons ook heel erg vereerd en gezegend. Probeer wel rekening met alles te houden natuurlijk tis nog zo pril. Bedankt voor je felicitatie iig.
@Missdreamer: jammer dat je niet posi getest hebt. Maar drie weken overtijd is wel lang. Ik had dat vorige maand ook en in ene kreeg ik een eisprong. Met dit als gevolg...De echo is idd al heel snel 10 juli..ik ben heel benieuwd en wil t heel graag maar ben ook wel zenuwachtig ervoor. Maar als dat achter de rug is, is de kans natuurlijk wel heel groot dat alles ook goed blijft gaan...ik heb zoveel nare dingen gelezen over lege vruchtzakjes...brrr...nou ja maar ff niet aan denken nog.
Hoop dat t snel raak is bij jullie...
@Snoopy: ik jouw voorbeeld?! hihihih...moet er van blozen...maar jij bent ook wat ouder dan en hebt nu weer goede moed? ik wist t ook niet hoor dat t nog zo snel kon gaan 'op mijn leeftijd'...
na de eisprong en tis gelukt vindt de innesteling plaats zo'n 5 a 10 dgn nadien. Dus na drie dagen zou wel vroeg zijn lijkt me...maar ja ben geen dokter natuurlijk en heb er geen verstand van. Je zult t met een week of 2 a 3 wel weten dan...spannend. Was je al lang van de pil af? Misschien dat t ook nog met ontpillen te maken kan hebben, daar horen ook kennelijk veel symptomen bij. En tis logisch dat t je bezig houdt...dat is ook niet erg. Als t je leven maar niet beheerst, maar dat is wat anders dan dat t je bezig houdt. Toch? Succes iig!
@Schmetterling: nog niet echt gewend nog steeds onwerkelijk maar geweldig. Zijn t nu wel al aan t vertellen links en rechts omdat ik ook zoiets heb van als t misgaat moet ik t toch kwijt aan mensen en t liefst vaker dan een paar keer. En om nu één persoon 20 keer lastig te vallen dacht ik dan kan ik beter 20 mensen vertellen van ons nieuws...hihihi.
Succes met testen en hopelijk lezen we hier gauw goed nieuws.
Lieve dames ik ga es ff vast een beetje rondneuzen in babyland en kijken of ik nog iets grappigs kan vinden om t aan m'n schoonmoeder te gaan vertellen
daag en veel liefs Petra