mei stopper?? deel 2

Hallo Dames!

Anonieme Hyves is misschien wel een goed idee, heb liever inderdaad ook niet dan mijn vrienden/familie zien dat ik bij een zwanger worden hyves zit.

@mooiedromen: ook ik ben flink verkouden, keelpijn, hoofdpijn en dus snel moe, errug vervelend! Ben wel gewoon aan het werk, bikkel ben ik he!

@bloemetje: leuke manieren om het aan je familie te vertellen.....ik denk dat ik bijvoorbeeld voor mijn vader een boekje zou kopen voor een "opa" en dat hetzelfde voor mijn broer en zussen, tijdens een gezellig etentje of zo....klein detail....eerst nog "even" zwanger worden!

@rian: erg heftig verhaal van je zusje, dapper dat ze het kindje wil houden maar ook een hele moelijke keuze

Welkom aan alle nieuwe dames!!!!

Vandaag ben ik behoorlijk chagerijnig, ben namelijk mijn autosleutel kwijt geraakt en moest dus van mijn werk met het openbaar vervoer naar huis. Beetje jammer. Morgenvroeg ook weer met het openbaar vervoer naar mijn werk (lang leve de bussen die niet rijden). Normaal doe ik er 3 kwartier over en nu ruim 2 uur....
Vervolgens kom ik thuis is vriendlief ook chagerijnig en gaat flippen of ik vraag of hij zijn handen wil wassen voor het eten klaarmaken dus ging ik weer flippen en nu zit ik boos op de bank......wat klinkt dit eigenlijk kinderachtig, maar goed, we trekken zo wel weer bij en dan krijgt ie van mij een dikke knuffel (alleen nu nog even niet ;-) )

Flink aan het klussen maar pas 04 juli mijn NOD, wachten wachten wachten dus.

Fijne avond met voetbal op tv!

Hallo, TC, pas je jezelf aan op de lijst? Zie je nog bij wachtenden staan, hoop dat je dat straks overslaat en gewoon direct naar de lijst zwangeren kan!

Uhm, wat een nieuwe mensen, kunnen de nieuwelingen iets over zichzelf vertellen? Dat praat wat makkelijker want al die schuilnamen onthoud ik wel, maar niet als er 3 mama heten!

We hebben in het begin kort verteld in welk deel van nederland we wonen, of we al lang een relatie hebben, eerste kindje of 2e kindje, lekker anoniem maar toch praktisch!!

xx

Naam
Leeftijd
Ronde
1e/2e/3e kindje
NOD
Uitgerekend
VK
Echo

JUNI 2008

Blondje83      
25
1
1
20

Mooie dromen
31
1
1
21

Kakkie
24
2
1
-

Tijgetje
35
2
1
23

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
1
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2/6

Zwanger

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Naam
Leeftijd
Ronde
1e/2e/3e kindje
NOD
Uitgerekend
VK
Echo

JUNI 2008

Blondje83      
25
1
1
20

Mooie dromen
31
1
1
21

Kakkie
24
2
1
-

Tijgetje
35
2
1
23

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
1
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2/6

Zwanger

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Was even aan het testen, heb alles overgetypt hoop dat alles klopt. Je kunt het gewoon kopieren, rechtsonderin beginnen naar boven toe. Dan plak je het in je nieuwe bericht, je scrollt naar boven en dan ga je links bovenin staan, klik je 1 keer en dan zie je 4 zwarte pijltjes, daarna kan je gewoon plaatsen. Als het niet lukt hoor ik het wel, maar hij doet het wel!!

@Rian: jemig wat een verhaal zeg met je zusje...leuk natuurlijk dat ze zwanger is (tenminste volgens mij was ze toch ook wel blij?) maar ook wel een beetje dubbel voor jou denk ik? En als ze idd bij jullie gaat wonen heb ik toch ook wel een klein beetje te doen met je mannetje...pff ik geef t m te doen hoor...een huis vol hormonen hahaha wens m maar sterkte en uiteraard je zusje ook. Wat een eikel zeg die kerel...wel de lusten maar niet de lasten...ik had m ook een klap verkocht!!!

@Julia: welkom en gezellig...

@Breezergirl: of wij daar ook last van hebben? hahaha. ik kan niet voor de rest vd dames spreken, maar ik adviseer mezelf al om niet teveel op t forum te zitten vanwege alle pijntjes, klachtjes, verhaaltjes waarin ik mezelf herken en gelijk denk dat ik zwanger ben...heb me wel voorgenomen om een stapje terug te doen en me niet helemaal gek te maken. Als t komt, dan komt t en ik hou er rekening mee, maar ik merkte dat ik echt de hele dag aan niks anders meer kon denken en dat is volgens mij niet slim! Dan krijg je dat gedoe weer dat je er teveel mee bezig bent en t daarom niet lukt of zo...heb er dus zekers last van...zo van je bent een beetje misselijk (gewoon omdat je teveel gegeten hebt? of omdat t warm is? etc) en gelijk denken: ow ik ben misschien wel zwanger ik ben misselijk hihihi...

@mama2006: ik hoop met je mee...zou natuurlijk te gek zijn als je positief test! sterkte met wachten
meis!

@j_m_v: balen is dat als je die hoop hebt, gevoelens van het kon wel eens....en dan in ene of die RD's of een negatieve test of allebei...wie weet brengt de volgende ronde glitters voor ons allen! hoe was de dierentuin trouwens?

@wensvoordrie: die link is vast niet erg...leuke site trouwens...en ik kan t ook niet allemaal bijhouden. ik doe t zo mij is geadviseerd. kladblokje open, lezen, reageren in m'n kladblokje, dan knippen en plakken...dat gaat redelijk. maar dan nog moet ik soms een half uur uittrekken om te reageren...hahaha
Ik zit trouwens ook wel es te denken van zou ik dan volgend jaar rond deze tijd al een kindje hebben? beetje fantaseren...kriebels krijg ik ervan...

verder ook voor de andere dames, ik denk aan jullie allemaal...nog voetbal kijken vanaaf?

Hoi

Helaas ben ik van de lijst verdwenen.
Het lukt me zelf niet om mij er weer bij op te zetten zou iemand dat voor mij kunnen doen.

Alvast bedankt mama2006

hoi,

welkom julia! Hoop dat je het naar je zin hebt hier!

En Daan? Je vriend al een knuffel gegeven?

En hoe was het in de dierentuin jmv? waar ben je eigenlijk heen geweest? Kinderen vinden het altijd geweldig in de dierentuin. Die van ons tenminste.

Fijn dat je gelukkig in je nieuwe huis bent, bloemetje!!
Hoop dat jullie snel de kinderkamer kunnen klaarmaken!

Onze dochters willen een baby! Mijn schoonzus is zwanger van nr. 3 en nu willen ze net als hun nichtjes een dikke mama, hahaha!!!
Ik voel me niet anders als anders, dus ik moet gewoon wachten tot mijn NOD. Ik heb alleen afgelopen zaterdag erge buipijn gehad, kon amper rechtop lopen. Maar zondag was dat weer weg. Snap er nix van, maar ja.

Nou, ga wat drinken en dan naar bed, lekker slapen.
Kijken jullie eigenlijk allemaal voetbal?? De duitsers denken dat ned. expres verliest. Ik zie het morgen wel in de krant, ben niet zo'n voetbalfan en manlief ook niet, gelukkig!

Doei!!!!

Terug
Bovenaan