mei stopper?? deel 2

ja leeuwtje dat is ook zo.... we zitten samen op het hoekje van het bankje..... haha
nou ik hoop dat ik nog even mag blijven zitten dan..... net nog maar weer eens naar de wc gegaan, maar niks noppes nada..... heel apart....

nou zolang de rd's er nog niet zijn blijf ik gezellig bij je zitten en samen duimen he leeuwtje!!! (maar zo raar als deze cyclus verloopt wil ik graag lekker nuchter blijven en mezelf niet te gek maken, dan kan het alleen nog maar meevallen....)

wat zegt jouw gevoel leeuwtje???

leeuwtje,
ik hoop het, dat het vruchtbare grond is. hihi.
ik voel me in ieder geval een stuk beter hier, heb hier het gevoel dat ik echt thuis kom. in het andere had ik dat niet. ik had het ook helemaal niet moeilijk om het vorige hoofdstuk(huis) af te sluiten. er viel enkel maar een last van mn schouders, dus dat wil al veel zeggen denk ik.
heerlijk toch?

morgen gaat mn vriend en zn broer hier voor de tuin omspitten. en daarna kunnen we ook daar wat moois van maken.

alleen nog even bedenken hoe ik dat wil gaan maken.

liefs

Hoi,

Fijn Bloemetj dat je nu lekker in je nieuwe huisje zit zonder je druk te moeten maken over een zeuerende huisbaas!
Ik hoefde gelukkig niet te helpen in stal, konden ze prima zonder mij af. Alleen vanmoregn geholpen jonge dieren in stal te drijven, heb daarbij mijn voet verstuikt, maar na een paar minuutjes voelde ik al niets meer. Maar vanaf vanmiddag kan ik ineens niet meer lopen en erop staan. Hij klopt ook de hele tijd. Nu moet manlief alles alleen doen. Hoop maar dat het morgen over (beter) is.

Nou, moet zo mijn knideren wassen (hebben overal de Duitse kleuren: gezicht, armen, benen) Hebben ze op kiga gedaan.
Nog een fijne avond en veel succes met verleiden en klussen bloemetje!!!!

hoi,

schmetterling, met het verleiden en klussen komt goed hoor.
vriendlief heeft niet veel nodig, haha. is makkelijk klusje hoor. hihi.
wat lastig dat je je voet verstuikt hebt, hopelijk morgen weer beter of over.
hihi.

nou, we hadden droogmolen gekocht in reclame, maar het is een klote ding. veel te laag en zeer onhandig, enkel, bonnetje weg, en is opengemaakt, aaaah.
morgen maar andere halen, en ja, deze wat ga ik daarmee doen.
hihi, balen, maar wil wel een goede, met deze til je je rug kapot, en ja, rug is al slecht.
pfff, wat lastig. :s.

hoe gaat met anderen? zo rustig hier?

liefs

Hallo

Rian: Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Wat geweldig om dit samen met je zus te kunnen beleven. Geniet er samen van, zeker in deze moeilijke tijd voor je zus.

Bloemetje: Dat doorzichtige eiwitachtige slijm komt op de dag van eisprong en kan aanhouden tot twee dagen daarna. Na deze fase krijg je klonterig slijm en is wit of geelsig. Sorry, klinkt allemaal een beetje vies.
Maak maar iets moois van de voortuin, ik zou al rekening houden met een paadje naar de voordeur dat breed genoeg is voor een kinderwagen. hahaha

Schmetterling: Misschien rare vraag, maar wat is Kiga?

Mammavanmarijn: Wat jammer dat de Rd's zijn langsgekomen, op naar de volgende ronde.

Ester: Vervelend als je denk ongesteld te worden en al tig keer op een dag naar wc bent gegaan, maar er nog niets is. Misschien is het wel positief. In ieder geval zo blijven denken.

Ik heb sinds gisteren een hele opgezette buik/maag. Is echt super vervelend. Heb het gevoel dat ik drie maanden zwanger ben, zo ziet het er ook uit, denk ik. Echt vervelend. Moest ook heel erg veel plassen gisteren, dit heb ik vandaag weer niet.
Ik heb gisteren mijn temperatuur opgemeten en die was  een 0.5 graad hoger dan normaal. Weet iemand wanneer die temp. weer gaat zakken? Is dit na je eisprong of later?

Heb natuurlijk weer niet op alles gereageerd, want kan dat allemaal niet onthouden. Volgende keer ga ik het eens opschrijven, dan kan ik op iedereen reageren.

Ik heb zo'n zin in het weekend, ga alleen met vriendinnen weekend naar blankenberge. Lekker shoppen, naar het strand, terasje. Heerlijk. Hoop dat ik het zwanger worden even aan de kant kan zetten en dat ik er niet zo bewust mee bezig ben.

Weet iemand of je een innesteling voelt en of je daar altijd van gaat bloeden?

groetjes joyce

yocher,

hihi, ga ik rekening met houden hoor, hihi het ligt er al, en daar gaan we niets aan doen.
achter moeten we er inderdaad ook rekening met houden, hihi, goed dat je dat zegt.

temperatuur zakt weer na eisprong.
en innesteling, je gaat er niet altijd van bloeden. en ik denk niet dat je het altijd voelt. kijk maar naar rian, zij heeft niets gevoeld en was ervan overtuigd dat het niet is gelukt.

ik denk inderdaad dat eisprong vandaag is, al hele middag buikpijn gehad, en nu ook weer beetje. dus zo nog maar ff aan de klus.

liefs

Hey dames,

Zo te lezen is het hier nog steeds gezellig druk !! Mooi !

Rian, heel erg gefeliciteerd !!! Hele tijd het idee dat het niks zou worden, en zo zie je maar weer. Leuk voor je. En natuurlijk extra leuk dat je samen met je zusje zwanger bent. Kunnen jullie mooi elkaars problemen / verhalen delen. Geniet ervan.

Ester: Balen he, dat je nog niks weet. Ik had ook de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar omdat dat de eerste keer was na de pil wist ik niet wanneer. Ik hoop voor je dat het de komende 9 maanden ook nog niet komt, maar dan natuurlijk wel met een goede reden.

Bloemetje. Fijn dat je nu alles rondom het oude huis hebt afgesloten. Kun je weer helemaal bezig houden met andere dingen. Bijvoorbeeld het klussen. Succes ermee !!

Leeuwtje: Veel succes met wachten. Ik zal voor je duimen.

Mama2006: Balen dat de RD's er nog niet zijn (of misschien is dit toch een goed teken). Ik kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt. Vooral omdat je geen idee hebt wanneer het komt. Even geduld nog en anders zou ik nog maar eens een testje doen ?! Je weet maar nooit.

Mooie dromen: Heb je al goed nieuws voor ons ? (je bent nog aan het wachten toch, of heb ik iets niet gelezen?)

Tijgetje, Succes met alle kwaaltjes.

Hier gaat alles zijn gangetje. De RD's zijn nog duidelijk aanwezig, maar dat had ik ook niet anders verwacht. Hopelijk wordt vrijdag minder en kunnen wij weer fijn gaan klussen. Ik merk dat ik er behoorlijk veel mee bezig ben. Alles wat je ziet in het dorp, op televisie, overal denk ik nu wel anders over. Wel grappig. Maar moet er natuurlijk ook niet te veel mee bezig zijn, maar das moeilijk. Haha.

Nou dames, fijne avond nog en tot de volgende x.

Groetjes Blondje

hoi blondje.

heerlijk, nu nog 1 woning hebben, en vooral dat het deze is haha.
kunnen we ons op 1 ding concentreren.
en daar heb ik erg veel zin in.

ook ik merk dat je toch anders over dingen na gaat denken.
gevoel dat je nu al verantwoordelijker word he?

mooie dromen, weet jij al meer?

liefs

Terug
Bovenaan