mei stopper?? deel 2

Tijgertje13:

Natuurlijk moet je eerst nog even blijven en hopelijk straks allemaal naar het zwangerenforum!!

Ester27:
Wat vreemd zeg. Laat het inderdaad dan maar weer snel voorbij zijn dan kan je weer beginnen met klussen.

Mooiedromen:
Zwangerschap is natuurlijk wel het perfecte excuus voor een vreetbui haha

Mama van Merijn:
He wat jammer dat je toch niet zwanger bent. Je had ongeveer dezelfde "klachten" als mij. Helaas moet ik nog even geduld hebben.
Een week duurt nu ineens zooooo lang..

Ester en Mama van Marijn,
ook ik werd vorige ronde overvallen door RD. op dag 26 in plaats van 28. Niet een hele week eerder, maar schrok toen ook wel, haha.

Ester, ik voel me inderdaad weer veel beter. heb paar baaldagen gehad. hihi.
vandaag gaan we sleutel van vorige woning inleveren, en dan sluiten we dit hoofdstuk helemaal af. ik ben er echt zo klaar mee. haha.

tijgetje,
heb geen patat gescoord, haha. jammer he.
en ik wil in ieder geval dat je hier blijft, haha, van mij mag je niet weg. vind het alleen maar fijn dat je hier blijft schrijven.
en weer een zwangerschapssymptoom erbij. Er komen er vast nog wel meerdere.

schmetterling.
gelukkig dat het met jou weer ietsje beter gaat. het is toch waardeloos he, als je je niet lekker voelt.
en hoe ging het met de beesten?

mooie dromen,
hihi, wat fijn dat je genoten hebt van je patatje.
hihi, je vriend kent je heel goed hihi. gelukkig maar.
wanneer wil je gaan testen?

ester, zou het geen innesteling kunnen zijn? volgens mij komt dat ongeveer een week voor je nod. dus het zou kunnen.
we wachten spannend mee af.

breezergirl,
succes met wachten.

hier gaat het goed. vandaag denk ik eisprong ofzo.
dag eerder dan via berekening, dus denk dat ik cyclus van 27 dagen ga hebben.
ik had vanmorgen van dat rekbaar slijm(sorry) en sinds kwartiertje erg pijnlijke steekjes in buik. tussen schaambeen en navel, dus ik denk dat eisprong eraan komt.
weten jullie trouwens of je eisprong krijgt voor of na dat slijm.?
we hebben gister geklust, en denk dat ik vriendlief vanavond ook maar eens ga verleiden. haha.

nou dames. tot snel

Nou hier nog steeds geen RD, bah.
Ik wou graag dat ik wist dat mijn cyclus na het stoppen  van de pil  weer op gang was gekomen.
Dus van mij mogen de RD direct wel komen, dan weet ik teminst waar de buikpijn vandaan komt, en is het hopelijk daarna weer over.
Ik wacht dus nog steeds .

Bedankt voor jullie luisterend oor Mama2006

hoi,
mama2006, balen dat rd er nog steeds niet is. blijft altijd afwachten, pff, en wat hebben we daar een hekel aan. en die buikpijn dat is ook al niet leuk.
ik hoop dat het snel doorkomt.

liefs

hoi allemaal..

dankjulliewel voor het mee denken en de goede moed erin te houden!!!
voor de pil zat ik altijd op 28 dagen..... toen de rd's door de pil heen kwamen was dat ook altijd een kortere periode,   en nu na de pil precies 24 dagen....
en doordat ik met die ovulatie testen volgens mij rond dag 11 al minder testte en ik dacht dus dat ik de piek had gemist...... dan zou ik op een 24 dagen cyclus op vrijdag nod hebben.....en dus 1 juli voor 28 dagen...
en nu heb ik de hele middag gewerkt en wist zeker dat het nu toch echt rd tijd is, maar nee hoor............helemaal niks.....   gek he.....ik heb het gevoel of dat er vanalles 'leegloopt' en dat is dus helemaal niet zo...

wat betreft een innesteling, daar ga ik niet van uit want ik heb begrepen dat je dan echt rood bloed moest hebben....maar dat kan ik fout hebben...............

ik was heel positief gestemd deze maand, maar nu heb ik echt het idee dat ieder moment de 'sluizen'   losgaan.....

ik hou jullie op de hoogte!!!

hoi,

ester, balen dat als je positief ingesteld was, dat je nu het gevoel hebt dat het elk moment kan gaan komen.
ik hoop dat het niet waar is. ik duim voor je. en wacht spannend mee af.

hier nog steeds af en toe buikpijn. hopelijk blijft het nu geen twee weken zoals de afgelopen rondes. want is niet zo fijn.

en net sleutel afgegeven bij huisbaas. deed nu niet moeilijk, echt raar hoor, niets aan gedaan, en toch was hij begin van de week niet tevreden .
maar hoef me er niet meer druk om te maken, hihi, we zitten nu lekker in dit huisje, en kunnen er nu volledig van gaan genieten.

liefs

nou dankjewel hoor!!! fijn om te weten dat er mensen meedenken die snappen hoe of wat...
nou mogen we niet klagen want we zijn nog maar net begonnen, en ik denk dat je beter een te korte dan een te lange cyclus kunt hebben want dan zit je zo in de onzekerheid....
ik haal mijn nod niet eens... haha

maar wat ik al zei.... laat dan de rd's maar komen....en op naar de volgende ronde!!

fijn bloemetje dat je het hoofdstuk oud huis plus huisbaas lekker af kan sluiten!!!

dat moet lekker veel rust geven!

hey meiden,

bloemetje, wat fijn dat het goed ging met sleutel inleveren, nu genieten maar! Misschien heb je nu wel een heel vruchtbaar huisje, hihi. Het is allemaal al "makkelijker" als jezelf prettig voelt in je omgeving, dus wie weet helpt je huisje daaraan.

esther, hou moed! we gaan er samen voor. Ik heb vrijdag mijn NOD en hoop vrijdag te mogen testen, en hoe dichterbij het komt, hoe meer je denkt van, het zal toch wel niet. bij mij wel tenminste. komt volgens mij ook omdat je het supergraag wil maar de kans iedere maand opnieuw redelijk klein is en als het wel zo is je hele leven in 1 klap veranderd, dus ook wel door de zenuwen!!!

Ik voel me de hele week al opgeblazen en wordt iedere dag een beetje misselijker (langer aan 1 stuk), maar dat kan natuurlijk ook aan het weer liggen. Wil mezelf niet gek maken....ik voel me voor mijn ongi ook altijd opgeblazen, maar dat is dan meestal maar 1 dag, en er is nog lang niets te bekennen...
Tja, de vorige keer was ik ook ineens dag 24 ongi, maar toen was ik net gestopt met de pil, dus ik denk vandaar. Daar ben ik in ieder geval overheen! zit op dag 26..... Ik voelde het toen ook helemaal niet aankomen, ik ging naar de wc en m'n inlegkruisje was rood! (sorry) Heb ik die gelukkig dus altijd in, maar was nog dubbel verrast. Normaal wordt ik ongi tijdens mijn toiletbezoekje en voel ik dat echt wel vooraf. Ach ja, zo zie je maar, het lichaam veranderd enorm met een paar hormoontjes verschil...

nou meiden, ik ga nog even nagelbijten (ongeveer 55 uur) en misschien weet ik dan meer. Tuurlijk krijgen jullie het dan ook te horen!
Ik duim ook voor alle anderen hoor, en hou moed he!
Zwangeren, geniet van dat "rijstkorreltje" in je buik!

liefs leeuwtje

Terug
Bovenaan