hey meiden,
bloemetje, wat fijn dat het goed ging met sleutel inleveren, nu genieten maar! Misschien heb je nu wel een heel vruchtbaar huisje, hihi. Het is allemaal al "makkelijker" als jezelf prettig voelt in je omgeving, dus wie weet helpt je huisje daaraan.
esther, hou moed! we gaan er samen voor. Ik heb vrijdag mijn NOD en hoop vrijdag te mogen testen, en hoe dichterbij het komt, hoe meer je denkt van, het zal toch wel niet. bij mij wel tenminste. komt volgens mij ook omdat je het supergraag wil maar de kans iedere maand opnieuw redelijk klein is en als het wel zo is je hele leven in 1 klap veranderd, dus ook wel door de zenuwen!!!
Ik voel me de hele week al opgeblazen en wordt iedere dag een beetje misselijker (langer aan 1 stuk), maar dat kan natuurlijk ook aan het weer liggen. Wil mezelf niet gek maken....ik voel me voor mijn ongi ook altijd opgeblazen, maar dat is dan meestal maar 1 dag, en er is nog lang niets te bekennen...
Tja, de vorige keer was ik ook ineens dag 24 ongi, maar toen was ik net gestopt met de pil, dus ik denk vandaar. Daar ben ik in ieder geval overheen! zit op dag 26..... Ik voelde het toen ook helemaal niet aankomen, ik ging naar de wc en m'n inlegkruisje was rood! (sorry) Heb ik die gelukkig dus altijd in, maar was nog dubbel verrast. Normaal wordt ik ongi tijdens mijn toiletbezoekje en voel ik dat echt wel vooraf. Ach ja, zo zie je maar, het lichaam veranderd enorm met een paar hormoontjes verschil...
nou meiden, ik ga nog even nagelbijten (ongeveer 55 uur) en misschien weet ik dan meer. Tuurlijk krijgen jullie het dan ook te horen!
Ik duim ook voor alle anderen hoor, en hou moed he!
Zwangeren, geniet van dat "rijstkorreltje" in je buik!
liefs leeuwtje