Hallo allemaal
Even mijn verhaaltje kwijt. Vanmorgen stond ik op met buikpijn, ik dacht nu word ik ongesteld. Maar niks. Dat komt dan nog wel in de loop van de dag. Na een beetje gegeten te hebben vanmorgen ging de buikpijn langzaam weg. Paar uur later werd ik misselijk. Toen een liga gegeten en de misselijkheid ging ook weg. Mijn borsten doen met de dag steeds meer pijn, eerst was het nog alleen aan de buitenkanten, maar nu ook al bovenop. Gisteravond keek ik in de spiegel en zag ik alleemaal duidelijk zichtbare aders over mijn borsten lopen. Weet iemand of het iets met een eventuele zwangerschap te maken heeft? Mijn temp. vanmorgen was nog boven de 37 graden, dus dat zit nog wel goed. Nog maar eens een testje gedaan vanmorgen maar natuurlijk negatief. Is veel te vroeg, maar ik heb geen geduld. Allebei hebben we zo sterk het gevoel dat het goed zit deze maand. We zullen toch moeten afwachten.
Bloemetje: heel erg fijn weekend. geniet ervan.
wens voor drie: jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad in de klusweek.
groetjes joyce