mei stopper?? deel 2

hahahaha, sorry wens voor 3......
nu klopt ie volgens mij wel.....zal niet meer zo snel ook reageren

Hihi leeuwtje, typisch iets wat mij ook had kunnen gebeuren. Maar hij klopt nou wel he?
groetjes!

Hallo allemaal

Even mijn verhaaltje kwijt. Vanmorgen stond ik op met buikpijn, ik dacht nu word ik ongesteld. Maar niks. Dat komt dan nog wel in de loop van de dag. Na een beetje gegeten te hebben vanmorgen ging de buikpijn langzaam weg. Paar uur later werd ik misselijk. Toen een liga gegeten en de misselijkheid ging ook weg. Mijn borsten doen met de dag steeds meer pijn, eerst was het nog alleen aan de buitenkanten, maar nu ook al bovenop. Gisteravond keek ik in de spiegel en zag ik alleemaal duidelijk zichtbare aders over mijn borsten lopen. Weet iemand of het iets met een eventuele zwangerschap te maken heeft? Mijn temp. vanmorgen was nog boven de 37 graden, dus dat zit nog wel goed. Nog maar eens een testje gedaan vanmorgen maar natuurlijk negatief. Is veel te vroeg, maar ik heb geen geduld. Allebei hebben we zo sterk het gevoel dat het goed zit deze maand. We zullen toch moeten afwachten.

Bloemetje: heel erg fijn weekend. geniet ervan.

wens voor drie: jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad in de klusweek.

groetjes joyce

Hoi Joyce.. dat klinkt verdacht veel op zwangerschapsverschijnselen. Ik hoop het zo voor je. Vooral die blauwe aders op je borsten blijkt een bekend symptoom te zijn. Ik heb er zelf nooit zo op gelet, maar iedereen krijgt dat blijkbaar. Nog even wachten tot je NOD en dan direct testen. Ik duim voor je.

Wens voor 3, in ieder geval een heerlijke maand gehad en vol goede moed naar de derde ronde toch.

Hier alles zijn gangetje. Mijn eisprong is al geweest volgens mij, heel vroeg deze maand. Dus ik wacht even rustig af ... yeah right!! rustig zeg ik ... HAHAHA.

nou fijn weekend allemaal en tot snel schrijfs.
Ben benieuwd naar de resultaten van alle wachtenden.
liefs mama van marijn

hai hai

Ik had pas later in de zwangerschap last van meer aders op me borsten
maar hoor en lees wel vaker dat dat ind.. een verschijnsel kan zijn...
Ik ben nooit echt misselijk geweest alleen soms met koken maar
toen wist ik het al dus tja daar kan ik niks van zeggen maar het kan
allemaal he.
Wanneer zou je NOD dag zijn dan ?? zie je namelijk niet in de lijst
met datum's staan..
Kan zijn dat je ind.. te vroeg bent met testen..

Zag dat ik op deze lijst op de 19de sta maar was verkeerd moet de
11de zijn....

heb hem weer even aan gepast

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Luus
29
2
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3
1
9

21052007
Mariska0808
25
21
2
2
1
1
11
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Wachtenden

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Willemijn
33
1
2
2-7

Snoopy
35
2
1
3-7

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Groetjes 21052007

Hoi meiden!

Ik heb al lang niets van me laten horen, sorry daarvoor. Maar ik wil natuurlijk wel even melde dat ik ZWANGER ben!!!

Een paar dagen geleden verloor ik ineens wat bloed dus ik dacht, hee daar zijn de RD's (wel vroeg voor mijn cyclus maar ach dan kun je eerder door naar de volgende ronde) maar het was niet meer dan een drulppel. Toen dacht ik mmmm misschien toch een innesteling dan? dus een testje gedaan en die was negatief. Maar na 2 dagen weer een test gedaan en ja hoor: één heel vaag streepje, de dag daarna weer een testje gedaan met een iets duidelijk streepje en vandaag was het overduidelijk!!!

Ben zo blij...

Voor iedereen hier weer de glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters
glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters glitters
glitters glitters glitters glitters

Groetjes,
Luus

@karin: wat een verrassing he zoveel meiden zwanger!!! hoop dat je nog ff lekker geniet van je laatste paar daagjes. Maarre...twas niet maar één keer natuurlijk he dat klussen  alleen ik ging er vanuit dat ik een eisprong had gezien de verschijnselen, direct geklust en twee weken daarna dus positest. Maar vandaag bij de gyn geweest en ik ben een ruime week langer zwanger volgens hem. Dus ik weet t eigenlijk niet meer. Als dat waar is ben ik in ronde 1 zelfs al zwanger geraakt!!! tis nu ongeveer 1 cm en we hebben zelfs t hartje al zien kloppen echt helemaal gaaf! Wel helemaal relaxed dat we nu weten dat t ook een 'echte' zwangerschap is en ik ga er nu ook helemaal van genieten (deed ik al natuurlijk maar toch met wat onzekerheid). hey meid, tot snel maar weer!

@ Luus: gefeliciteerd met je zwangerschap. Helemaal top! geniet er lekker van en zorg goed voor jezelf en de kleine.

ow ja en m'n nieuwe banner natuurlijk omdat t een week langer is...

liefs

Terug
Bovenaan