mei stopper?? deel 2

luus gefeliciteerd met je zwangerschap
Geniet er maar lekker van

tijgertje super leuk zo'n echo
Ben blij dat alles goed is en al weer 1 cm haha super klein nog
wonderbaarlijk dat dat dan een mensje gaat vormen
en wanneer ben je nu precies uitgerekend?

bloemetje ik wens je een heeeel fijn weekendje weg
En hoop dat je terug komt met goed nieuws

Hallo

21052007: Mijn NOD heb ik staan op 9 juli, berekent over een cycles van 32 dagen, maar ik denk dat het deze maand, maar 28 dagen zijn, meen dat ik mijn eisprong gevoeld heb. Dus dan zou mijn NOD 5 juli zijn. Ik weet nog niet of ik morgen ga testen of maandag pas. Ben wel heel benieuwd.

Luus: Gefeliciteerd met je zwangerschap, dat zijn er alweer 9 zwangeren. Bedankt voor de glitters, hoop dat ze geluk brengen.

Tijgertje: wat leuk zo'n echo, gek dat je al langer zwanger bent, je zou zeggen dat je dat toch precies kan weten, toch? is de achttijd totdat het kleine hummeltje komt ook korter.

Ik wil het mijn beste vriendin die nu 5 maanden zwanger is het op een speciale manier vertellen als ik ook zwanger zou zijn, heeft er iemand een leuk idee. ik was zelf aan het denken om haar een kinderrugzakje te geven met logeerspulletjes en daar een kaart in te doen met een uitnodiging voor een logeerpartijtje bij ons thuis voor de twee kleintjes samen. Dan zou ik er een tekst in zetten van; Kom je na maart 2009 een keertje bij mij logeren, groetjes van je vriendje/vriendinnetje? Wat vinden jullie hiervan?

Graag ook leuke ideen om het onze ouders te vertellen, het word voor allbei hun eerste kleinkind.

Liefs Joyce

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik alle zwangeren natuurlijk hartelijk feliciteren! Geniet van de zwangerschap!
Ik heb door tijdgebrek een poosje niet gereageerd, maar wel af en toe meegelezen. Zelf ben ik deze maand een week te vroeg ongesteld geworden. Cyclus is dus  erg onvoorspelbaar. Verder zijn we tot nu toe nog helemaal niet bezig met op de juiste klussen (en zien we elkaar erg weinig, dus komt het er  sowieso niet vaak van), maar vanaf de volgende ronde ga ik daar maar wel eens werk van maken. Want in augustus hebben we het tenminste eindelijk ook eens wat rustiger allebei wat werk betreft, dus dan tenminste ook weer eens tijd om te klussen. Want op deze manier zal het er nooit van komen, haha... En als je in augustus / september zwanger raakt, krijg je in mei / juni een baby. Dat lijkt me wel een fijne periode. Maar goed, afwachten natuurlijk maar, of het zal lukken...

Nou, iedereen een heel fijn weekend. Alle wachtenden veel geduld gewenst en alle zwangeren veel plezier op de roze wolk.

Sunlover

Ha dames,

Allereerst, Luus van harte GEFELICITEERD met je zwangerschap. Geniet ervan !!

Vlinder, mooi dat alles goed is. Het is toch weer een extra zekerheid zo'n echo. Heel veel succes met je zwangerschap.

Joyce, vind het ook erg moeilijk om iets te bedenken, hoe je het je ouders en schoonouders op een originele manier kan vertellen. Maar, het is nog niet zo ver, dus we hebben nog tijd   genoed.   Via google, vind   je een aantal site's met leuke ideeen.

Hier gaat alles nog gewoon zijn gangetje. Zijn druk aan het klussen en we zien wel wat het deze maand wordt. Is wel weer spannend.   Ik heb gisteren een ovulatietest gedaan en er was een licht tweede streepje te zien, vandaag hetzelfde. Weet iemand hoe lang het nog kan duren voordat het streepje donkerder wordt ?
Vanavond een alcohol- vrije verjaardag, haha. Durf geen alcohol te drinken nu, je weet maar nooit.

Tot gauw. Groetjes Blondje

Dag klusdames!

Hier gaat alles z'n gangetje. De RD's  zijn  vrijwel weg.  Volgende week maar es lekker klussen.  Wat duurt een maand lang zeg!!!!!!!!
Vanvond  lekker uit eten en naar de film.
Groetjes Julia  

@J_M_V: 1 cm, je kan je er helemaal niets bij voorstellen eigenlijk he...zo bijzonder. Zo'n foetus is al klaar na 12 weken....en dan groeien!!! onvoorstelbaar....ik heb zo'n DVD over de hele zwangerschap van A tot Z, echt de moeite waard om te zien mocht je die nog nooit gezien hebben.

@Jocyer: een week langer hadden we niet verwacht eigenlijk...met name omdat ik de eisprong (meende) gevoeld (te) heb(en). Maar de gyn was er vrij stellig in qua grootte. Alleen moet ik dan haast al in de eerste ronde zwanger geraakt zijn. Nou maakt t eigenlijk niet uit natuurlijk, als alles maar goed is....we zijn nu 20 feb uitgerekend ipv 2 maart...had zelf maart wel mooier gevonden maar t maakt eigenlijk helemaal niet uit natuurlijk...maar ja maart is zo gelinkt aan t voorjaar en feb nog zo aan de natte, koude winter....brrrr....

Sorry, zie net dat ik bij mijn bericht de naam vlinder heb staan, ik bedoel tijgertje. Zij had een berichtje geschreven over bezoek aan gynocoloog. Haha. Nou ja het zijn allebei dierennamen, daar zal het door komen ??!!

hahaha...vlinder tijger...wat maakt t uit....lief dat je ernaar vraagt toch?

ben zelf ook heel erg blij dat alles goed gaat...maar t blijft pril he...probeer daar wel een beetje rekening mee te houden. de gyn zei dat nadat hij dit had gezien, er niet meer vanuit gaat dat t nog misgaat dat de kans gewoon erg klein is. ik dacht dat t pas klein werd na de 12e week, volgens hem maakte dat niet uit en ging t met name mis in de eerste paar weekjes waar de meeste vrouwen vaak niet eens wat van merken omdat ze denken dat hun menstruatie langer is weggebleven. Behalve de vroege testers dan...die weten t natuurlijk...
wel moeten we al nadenken over zo'n prenatale scan etc...om een kansberekening te maken over de gezondheid van de foetus...vin ik ook wel eng. maar goed...heb nog heel eventjes voor dat dat allemaal gaat gebeuren...

Terug
Bovenaan