Mijn vriend zegt al de hele week: vertel het nou op je forum! Maar het internetten ging daar slecht. Het was heel bizar, ik heb natuurlijk netjes 47 dagen gewacht maar dag 55 nog helemaal niks. We waren zeilen, primitief dus, ik daar op de wc, en ja 2 strepen, ik helemaal in paniek: vriend was douchen. Ik heb eerst de camera gepakt om het vast te leggen en daarna ben ik naar de douches gerend (in boxershort over de steigers), vriend kwam uit toiletgebouw, ik roepen:, hij zei wat is er: ik zei je wordt Vader! De tranen liepen over zijn wangen, zo lief.
Uiteraard afwachten of alles goed is bij de verloskundige, ik ga maandag wel meteen bellen want zit dan al op 9 weken dus dat gaat rap.Net weer een test gedaan maar de strepen blijven!
Ik heb nog een paar ouderwetse testen over (een test is een test) had ze van een vriendin gekregen. Wie kan ik er blij mee maken, uiteraard in witte envelop....denkend aan Bloemetje haar buren!
Nou, ik ga de lijst aanpassen, en duim extra voor jullie! Ik moet zeggen dat ik echt dat 8 maanden is mooi, en nu euh...de eerste maand raak: vriend natuurlijk trots op zijn sterke zaad, maar dat moeten we nog even afwachten.