mei stopper?? deel 2

Hallo allemaal

Mooie Dromen: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Als ik dat zo lees krijg ik kippevel. Zie het al helemaal voor je in je boxershort. En dan je vriend die tranen heeft. Mooi. Geniet ervan, hoop dat je bij die ene vk terecht kan.

Ik heb weleens ovutesten gebruikt. Dat is best handig, maar ik vind het prettiger om de dag klussen, je word zo geobserdeerd door die testen. kan ook aan mij liggen. Dat heb ik namelijk ook met temperaturen en zwangerschapstesten.

ik word echt helemaal gek, volgens mij zou vandaag mijn NOD zijn, vanmorgen maar weer eens een test gedaan, maar natuurlijk negatief. Mijn borsten doen nu minder pijn en zijn minder opgezwollen. Zou het dan toch niets zijn? AAAAArrrrgggg.
Ga morgenvroeg toch weer testen, kan het namelijk niet laten.
Mijn temperatuur is wel nog 37,4 graden. Dit is vrij hoog dus zal ik ook wel niet binnen 2 dagen ongesteld worden. Mijn aders op mijn borsten zijn nu nog veel duidelijker zichtbaar. Weet iemand als je een miskraam hebt/krijgt wanneer dan je vermoedelijke zwangerschapskwaaltjes weg zijn? Misschien stomme vraag, maar bij een miskraam ga je dan meteen bloeden???
Ik hoop toch dat het raak is, mijn gevoel weet het nu niet meer.

Slaap allemaal lekker, ga ik dat ook proberen.

groetjes joyce

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3
1
9

21052007
25
2
1
11

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Wachtenden

Willemijn
33
1
2
2-7

Snoopy
35
2
1
3-7

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Mooie dromen
31
1
1

volgt
volgt
volgt

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Hallo Luus

Ik heb je bij de zwangere geplaatst. Dit heb je toch wel verdiend.

groetjes

@Luus: volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd dus GEFELICITEERD meid!!! geniet geniet geniet....

@MooieDromen: wat prachtig zeg...ik zie je idd ook al rennen net een film...en met m'n emo's momenteel kan ik dan gelijk een traantje wegpinken als ik je zie gaan en die vent van je met tranen in z'n ogen...snik snotter snif....zucht...hihihi
De inwendige echo valt heel erg mee...ze brengen een (ik denk) echoscoop in met een condoompje erom hihihi...en dan gaat hij een echo maken vanaf de binnenkant ipv de buitenkant...je krijgt t zelfde beeld te zien alleen nu is t veel beter te zien omdat we nog niet zo lang zwanger zijn en ik wat vol ben...volgens mij kan je zo'n inwendige echo vrij snel laten maken. t hartje klopt al vanaf 5 a 6 weken, dus ik denk vanaf dan...we weten nu dat t iig een 'goede' zwangerschap is en daar was ik al waanzinnig blij mee...je wordt toch onzeker...maar ja vriendje zegt al dat hou je de komende maanden nog wel...dat zal idd best wel ja...hihihi...
nou iig van harte meid tis je gegund net als de rest natuurlijk..wat een vruchtbare weken zeg pfff!!!
Die kerel van mij liep ook al zo trots als een pauw rond...kerels zucht hahaha...

@J_M_V: ja zo'n test is best een moeilijke keuze...ik ga t ook alleen doen als ik ook wat met de uitslag wil als je begrijpt wat ik bedoel..daar moeten we nog over praten met elkaar...de eerste echotest is puur een kansberekening en ze gaan daar dus niet een punctie oid voor doen...alleen een echo met bloedtest. als uit de kansberekening dan blijkt dat er een hele grote kans is op een afwijking bij de foetus dan kan je een vlokkentest laten doen. maar het is idd wel een risico zo'n vlokkentest...ik weet t nog niet...
ik vind t idd raar om te horen dat we een ruime week langer zwanger zijn...dat had ik echt niet verwacht...mede omdat ik m'n eisprong voel dus...maar goed kennelijk dus eerder of de foetus groeit gewoon hard en ligt ie voor op schema, weet alleen niet of dat kan?!
Jij nog 10 dagen wachten? pff..het lijkt me moeilijk om steeds te wachten..ik hoop zo dat t echt iedereen heel snel gegund is....tis zo prachtig!!! sorry ben nogal emo..maar tis echt waar!

@mama2006: ik heb t een paar keer geprobeerd die testen maar ik kreeg verdorie die test al niet eens aan t werk....had ze van clearblue...heb er twee verprutst alleen met t vastklikken ongelovelijk! ik werd er heel zenuwachtig van en heb ze dus niet gebruikt.  ik heb de rest aan de buuv gegeven omdat ik weet dat ze bezig zijn en ze wilde ze graag hebben.
hoop dat de testen goed werken en dat je wat gerichter kan klussen....met deze vruchtbare weken moet t een goed moment zijn...klus ze!!!

@joycer: ik weet er niet zoveel van...maar m'n vriendin heeft een miskraam gehad die pas ontdekt werd bij de echo. de foetus bleek al in de 6e week te zijn overleden...ze gaf aan dat ze er niets van gemerkt had maar wel een voorgevoel had gehad...een vrouw schijnt t te weten...bizar! volgens mij ga je wel bloeden maar dat hoeft dus kennelijk niet gelijk als ik naar mn vriendin luister...en de een bloedt meer dan de ander. tis gewoon sowieso heel raar met die verschijnselen want tijdens een goede zwangerschap kan je ook wel wat bloed verliezen en zeggen ze dat je je geen zorgen hoeft te maken omdat dat er bij kan horen....tja...
tis heel moeilijk maar ik zou toch gewoon maar afwachten misschien test je toch te vroeg? succes iig en hoop dat t lukt...

Hallo Allemaal

Even snel een berichtje vanaf mijn werk. Dus hou het kort. Marr moet even mijn ei kwijt.

Gisteren werden mijn zwangerschapsklachten minder, mijn borsten waren niet meer zo gespannen en de pijn was ook bijna helemaal weg. Vanmorgen getempt, was helemaal gezakt. Wat dus betekent dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Ik had al een voorgevoel, ik heb wel het idee gehad dat ik een bevruchting heb gehad maar dit niet door gezet heeft. Ik baal er echt sterk van. Nou ja op naar de volgende ronde.

Liefs Joyce

He Joyce, balen zeg. Ik zou alleen nog wel even afwachten want je lichaam kan je zo voor de gek houden!

Wij hebben om de dag geklust, die testen zijn voor mij ook niks.

Ik begin ook wel een beetje zenuwachtig te worden omdat je weet dat je zwanger bent maar niet weet of het hartje uberhaupt klopt. Ik ga maandag meteen bellen en hoop snel terecht te kunnen. De spanning hou je altijd maar het geeft wel wat rust als je weet dat je een goede start hebt.

Ik weet niet als je een miskraam hebt, krijgt, hoelang het hormoon nog in je bloed zit? Of blijf je zwanger testen totdat de embryo/foetus zich uit je lichaam heeft verwijderd?

Volgens mij heb je en hou je de rest van de komende jaren een spannende tijd vanaf het moment dat je besluit zwanger te worden. Ook als een kindje er is zijn er zorgen. Ik heb nog steeds veel stress rondom mijn broertje, maar zie wel dat je moet accepteren dat soms dingen in het leven langs elkaar lopen. Ik hoorde laatst van iemand die was 1 dag vader en dezelfde dag overleed zijn broer door een ongeluk. Afschuwelijk dus, maar wel een teken dat het leven nooit een stabiel punt is.

Nou meiden, succes met klussen! Die van mij baalt een heeel klein beetje: kon ie om de dag klussen, schiet ie raak! Ik heb nog steeds buikpijn en kramp dus hij moet even wachten, maar met 3 maanden schijnt alles redelijk bij te trekken.

Nou, fijne zondag allemaal.

mooiedromen, gefeliciteerd!!! En Luss ook gefeliciteerd!!! Leuk zeg. zoveel zwangeren!

Hier is alles goed, beetje moe, maar dat hoort erbij he?
Hebben jullie veel klachten?
Liefs,

Hallo allemaal,

ik heb een paar dagen niet gereageerd (wel meegelezen), want ik moest even iets laten bezinken.........IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!
1e ronde.....jullie snappen wie er nu heel fier is op de kwaliteit van z'n zwemmers.
Vorige weekend vond ik het al vreemd dat is af en toe niet goed werd, maar zelfs de sentitest (6 dagen van te voren) was zondag en ook maandag nog negatief..... Uiteindelijk was dat wel de eerste die een heel licht streepje aangaf....kon het niet geloven! Nu is het streepje een stuk duidelijker. De huisarts zei dat een streep een streep is...dus.

Voor alle anderen die ook zwanger zijn: GEFELICITEERD!!!!! En voor de rest GLITTERS!!!!

Willemijn

Mooiedromen, Luus, Willemijn....fantatisch! Gefeliciteerd. En mischien ben ik nog een paar vergeten. Maar tjee...het gaat zo snel, je houd het niet meer bij man.

Nou, schijf mij maar bij de 3e ronde voor volgende maand. Ben weer lekker ouderwets ongi geworden. AUAU! Krampjes.
Eigenlijk mocht ik er niet op hopen. Man was toen ziekjes en kon maar 1x klussen. Dus kans van 1 op 1000 ofzo. Maar ja, stom stom stom. je blijft toch een beetje erop hopen. Oke. We gaan dus voor de 3e ronde.

Wat vinden jullie, zal ik zo'n ovulatietest kopen om alles een beetje gerichter en met zekerheid te stellen? Wat is jullie ervaring?

Dat ongi is echt niet leuk. Laat mij maar lekker zwanger worden (zeg ik nu!) of anders weer lekker aan de Mirena. Ongi is zeeeeeer vermoeiend en vies.
BAH! (sorry, effe mopperen hoor.)

Fijne zondag verder. We gaan straks naar schoonouders.

Terug
Bovenaan