A
Anoniem
Guest
hoi,
vlinder,
wat leuk dat je school bijna af is dan, heerlijk, zo moe in de les zitten is niet leuk he.
en gelukkig dat je je goed voelt. heerlijk joh. echt fijn.
geniet lekker verder he?
blondje,
het is inderdaad spannend he. hihi.
leuk hoor. ik ga straks ff kijken.
jmv,
het is inderdaad erg fijn dat het geen blaasontsteking is. dokter zei ook dat je daar heel niet op zit te wachten als je
beginnend zwanger bent,wil worden.
en gaat meer en meer op zwanger worden lijken.
heb nu ook wat buikpijn in midden van buik, wat ik ook heb voor ongi, maar dit heb ik afgelopen week ook al af en toe gehad
alleen ga je het nu meer laten samenhangen met ongesteldheid.
mooie dromen,
ik hoop ook dat ik dikke streep krijg, maar ga er toch om twijfelen hoor. echt moeilijk om positief te blijven.
haha naam van ha kwijt, rekken omlopen, er staat ons nog wat te wachten als we zwanger zijn,
ik botste net met me kop tegen punt van kast, terwijl ik hem zelf open had gezet :s hoezo stom? haha.
nou dames. ik ga weer.
krijg zo visite.
liefs
vlinder,
wat leuk dat je school bijna af is dan, heerlijk, zo moe in de les zitten is niet leuk he.
en gelukkig dat je je goed voelt. heerlijk joh. echt fijn.
geniet lekker verder he?
blondje,
het is inderdaad spannend he. hihi.
leuk hoor. ik ga straks ff kijken.
jmv,
het is inderdaad erg fijn dat het geen blaasontsteking is. dokter zei ook dat je daar heel niet op zit te wachten als je
beginnend zwanger bent,wil worden.
en gaat meer en meer op zwanger worden lijken.
heb nu ook wat buikpijn in midden van buik, wat ik ook heb voor ongi, maar dit heb ik afgelopen week ook al af en toe gehad
alleen ga je het nu meer laten samenhangen met ongesteldheid.
mooie dromen,
ik hoop ook dat ik dikke streep krijg, maar ga er toch om twijfelen hoor. echt moeilijk om positief te blijven.
haha naam van ha kwijt, rekken omlopen, er staat ons nog wat te wachten als we zwanger zijn,
ik botste net met me kop tegen punt van kast, terwijl ik hem zelf open had gezet :s hoezo stom? haha.
nou dames. ik ga weer.
krijg zo visite.
liefs