A
Anoniem
Guest
Ester, wat een rotnieuws. Ik hoop dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat en dat je snel weer verder kunt!
21052007, wat spannend!!! Hopelijk is de 2e test net zo positief als de eerste!
Bloemetje, wat rot dat je alsnog ongesteld bent geworden.
Het leek inderdaad wel heel veel op zwangerschapsverschijnselen.
Echt vervelend hoe je lichaam je in de maling kan nemen!
Volgens mij heb ik mijn eisprong gisteren gehad. Ik was in ieder geval de hele dag misselijk en last van mijn onderbuik aan de linker kant!
Dat zou wel betekenen dat we goed geklust hebben dus het wordt spannend!!!!!
Vanavond evengoed maar weer aan de klus, want ik kan het natuurlijk fout gevoeld hebben!
Ik heb trouwens ergens gelezen dat het zaad van de man ongeveer 24uur nodig heeft om aan te sterken, dus iedere dag klussen is zeker niet slecht!!
Als het aan mijn vriend ligt gebeurd het dus ook echt elke dag, die kan nu echt niet meer wachten tot het zover is! Hij is eigenlijk nog erger dan ik en was gister al aan het uitrekenen wanneer we zouden kunnen testen met de ultratests van matcare!
Ik ga wel proberen om pas op of na de NOD te gaan testen, maar ja het wordt me door vriendlief dus niet echt makkelijk gemaakt om dat vol te houden!
21052007, wat spannend!!! Hopelijk is de 2e test net zo positief als de eerste!
Bloemetje, wat rot dat je alsnog ongesteld bent geworden.
Het leek inderdaad wel heel veel op zwangerschapsverschijnselen.
Echt vervelend hoe je lichaam je in de maling kan nemen!
Volgens mij heb ik mijn eisprong gisteren gehad. Ik was in ieder geval de hele dag misselijk en last van mijn onderbuik aan de linker kant!
Dat zou wel betekenen dat we goed geklust hebben dus het wordt spannend!!!!!
Vanavond evengoed maar weer aan de klus, want ik kan het natuurlijk fout gevoeld hebben!
Ik heb trouwens ergens gelezen dat het zaad van de man ongeveer 24uur nodig heeft om aan te sterken, dus iedere dag klussen is zeker niet slecht!!
Als het aan mijn vriend ligt gebeurd het dus ook echt elke dag, die kan nu echt niet meer wachten tot het zover is! Hij is eigenlijk nog erger dan ik en was gister al aan het uitrekenen wanneer we zouden kunnen testen met de ultratests van matcare!
Ik ga wel proberen om pas op of na de NOD te gaan testen, maar ja het wordt me door vriendlief dus niet echt makkelijk gemaakt om dat vol te houden!