mei stopper?? deel 2

Lieve Ester, meid wat kloten voor je...ik heb er geen andere woorden voor. Van mij een hele dikke knuffel en ik denk aan je...

@Karin: was zekers fijn om het hartje te zien kloppen. Met een inwendige echo schijnen ze t al te kunnen zien bij een week of 6. De gyn had idd gezegd (ik had er naar gevraagd) dat t nu niet uitmaakt of je dan nog wacht tot de 12e week. De meeste vrouwen laten natuurlijk pas een echo doen in die tijd en vertellen het dan, hij gaf aan dat er bij ons ne zoveel mis kon gaan als na de 12-weken-echo. Vandaar dat we t inmiddels ook aan iedereen vertellen. Ik heb ook al echt last van m'n buik qua kleding...dus ben heel benieuwd hoe mijn buik er aan toe is over vier weken. Geniet er lekker van meid!

@Bloemetje: jammer van de RD's zeg....had idd net als de rest hier t idee dat er toch een goede kans was op een zwangerschap. En ach, kerels..tja de meesten zitten gewoon niet op één lijn met vrouwen en kunnen zich niet verplaatsen in deze situaties. Ook is er een kans dat hij gewoon zelf teleurgesteld is en t niet wil laten merken en er dus niet veel over wil praten. Als je dan weer over kan gaan tot de orde van de dag is dat voor hen vaak DE oplossing...nou ja je kan hier iig wel terecht alleen kunnen we geen echte knuffel geven. Kop op meid...komt allemaal goed!

voor de rest weinig nieuws hier...ga ff weer bankhangen dat zit lekkerder...
dag meiden tot snel...

@mooie dromen, de echo was idd vaginaal. Vanaf 12 weken proberen ze via de buik. Bij mijn eerste had ik idd bij 13 weken een uitwendige echo waar alles goed op te zien was. En lage broeken? Ik weet niet wat voor zwangerschapsbroeken jij hebt gezien, maar die van mij zijn allemaal superhoog, hi hi! Elastiek zit net onder borsten. Ik had bij Christian ook een lage, die onder je buik zit als het ware, maar die bleef echt geen seconde om mijn kont hangen... Ik heb wel hoge en lage zwangerschapsonderbroeken.
En wat betreft 'schuldig' voelen dat het bij jou wel snel en makkelijk ging, pfff, dat herken ik heel erg! Ik gun het iedereen zo en ik had ook heus nog wel maanden kunnen wachten! Maar ja, er is niets wat zich zo slecht laat plannen als zwanger worden e.d. Ik heb hier geloof ik ook al 3 keer gevraagd of jullie echt allemaal mijn verhalen wel willen horen. Ik ga er van uit dat als ik echt irri word, ik wel (vriendelijk) word teruggefloten...

@Leeuwtje, wat ik nog wilde zeggen, mijn man had er al ook snel genoeg van, ha ha, hij zei letterlijk tegen me "Karin, het moet wel leuk blijven, hoor!". Oeps! Nu hoeven we natuurlijk niet meer, maar om de dag was hier never nooit niet gelukt hoor. Ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor, ik had hem ook bijna toegeschreeuwd "Ik sta op springen! Het moet nu!"

hallo allemaal!

Ester, heel veel sterkte meid!!!

Balen bloemetje, dacht echt dat het nu raak was bij jou.

En Karin, snel hoor, al zwangerschapsbroeken aan. Ik moet eerst nieuwe kopen, die andere zijn echt uit de tijd, hahaha! Heb wel van die leuke banden, die ga ik zeker weer dragen als het zover is.

De meiden weten/merekn nog niks, weet niet meer wie het vroeg, sorry!

Ons neefje slaapt hier vannacht. Heel theater voor ze sliepen en moest weer boos worden en ze uit elkaar leggen (goed dat we zo'n groot huis hebben, hahaha!!), maar ze liggen weer bij elkaar en slapen.

Fijn weekend allemaal!!

hoi bloemetje
wat balen zeg ik had er best wel vertoruwen in  
maar over of je onregelmatig bent
meid ik denk dat je je daar niet druk over hoeft te maken je bent gewoon regelmatig
ik denk juist dat het een uitzondering is als je precies stipt op de dag kan stippen wanneer je ongi gaat worden.Je ziet het hier alleen al op het forum
iedereen denkt de dag te weten maar je lichaam doet vaak anders
en ben je of eerder of te laat.Ik denk dat je gewoon van je langste cycles uit moet gaan lekker gewoon 29 dagen aanhouden.

Hoi,

Hier gaat het redelijk, alleen baal ik vandaag wel stukje meer dan gisteren.
Ik dacht echt dat het goed zat, zo voelde ik me ook. maar wat kan je lichaam je voor de gek houden, niet normaal.
misschien toch proberen om er wat minder met bezig te zijn. en als het goed is, zit mijn vruchtbare periode na deze ronde net in onze vakantie, dus lekker rustig dan.

zwangere dames, als jullie verhalen gaan irriteren, dan zeg ik het wel hoor. hihi.
vind het wel leuk hoor, weten wij straks waar we aan toe zijn, enkel heb ik heel af en toe zoiets, van verdorie, ik wil ook, en dan is het weer niet gelukt.
maar jullie zijn hier zeer welkom meiden, en als jullie weg zouden gaan. dan missen we jullie heel erg.

verder niet zoveel nieuws hier.
vanmiddag ben ik er wel weer ff.

liefs

Hallo,

Wat een verschillende verhalen he als je zo leest van intens verdriet tot enorme blijdschap, ik hoop dat december 2008 iedereen een jubeljaarwisseling heeft! Daarnaast hoor ik ook van dat een snelle zwanger van een eerste geen zekerheid voor een snelle 2e geeft. En daarnaast, als je maar een eisprong hebt, want die heb je echt nodig!

Karin, haha, de broek was lager maar wel met een elastisch band tot hoog zeg maar. Heeft iemand nog tips waar je leuke zwangerschapskleding en leuke banden kan kopen. Enne.....welk merk bh en onderbroek (ja...slipjes zijn het niet meer te noemen) goed is? Heb wel al 2 gewone stevigere bh's gehaald, ziet er niet uit, maar ik had zo'n pijn dat het me niet meer echt interesseerde.

Oke, dus ze kunnen inwendig al heel vroeg een echo maken. Mooi hoor dat dat in deze tijd kan. Ja, als het maandag goed is vertellen wij deze week de familie hoe het zit en dan gewoon langzaam de rest. Als er dan iets niet goed gaat kunnen ze me steunen want anders begrijpt niemand me op zo'n moment. En ja...het blijft een risico, als je maar vertrouwen hebt.

Nou, ik ga lunchen met een vriendin. Normaal lopen we een km of 15 samen maar haar enkel was verzwikt.....gelukkig want ik wil nog niks vertellen maar ook geen 15 km lopen. Ik ben echt buiten adem als ik 3 meter ren, slaat nergens op.

Nou, iedereen succes en sterkte en geniet een beetje van het weekeinde en de kleine zonnestraaltjes die er weer zijn!

hai meiden

hier dan maar even wat nieuws van deze kant..
omdat ik vanochtend nog niet ongi was en eigenlijk
niet kon wachten tot morgen hebben we zonet een test
gedaan en tja we zien niet zo'n duidelijke streep als bij me
dochtertje maar we zien toch echt waar de streep moet
komen te zitten me mannetje zei meteen je bent zwanger....
hij hield hem vast vandaar dat hij het het eerste zag toen ik
keek zag ik het ook wel ben alleen niet zo overtuigt als met
me dochter daarom heb ik ook gezegt dat ik nog een test ga doen
moet er eerst 1tje gaan kopen zo....
Die doe ik dan morgenochtend of eventueel maandag voor dat kleine
beetje meer zekerheid...
het is een streepje maar wel een hele vage dus ik ben nog een
beetje voorzichtig blij mis morgen wel heel heel blijjjjjjjj

is trouwens de kruidvat test die in het roze doosje zo'n staafje

Ik zet me wel vast bij de zwangeren op de lijst hoop dat ik er
mag blijven laat het jullie snel weten............

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Mooie dromen
31
1
1

volgt
16-7
14/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt  21052005                      25                 2                   2                                                       volgt                  volgt         volgt

Groetjes 21052007

Terug
Bovenaan