@mooie dromen, de echo was idd vaginaal. Vanaf 12 weken proberen ze via de buik. Bij mijn eerste had ik idd bij 13 weken een uitwendige echo waar alles goed op te zien was. En lage broeken? Ik weet niet wat voor zwangerschapsbroeken jij hebt gezien, maar die van mij zijn allemaal superhoog, hi hi! Elastiek zit net onder borsten. Ik had bij Christian ook een lage, die onder je buik zit als het ware, maar die bleef echt geen seconde om mijn kont hangen... Ik heb wel hoge en lage zwangerschapsonderbroeken.
En wat betreft 'schuldig' voelen dat het bij jou wel snel en makkelijk ging, pfff, dat herken ik heel erg! Ik gun het iedereen zo en ik had ook heus nog wel maanden kunnen wachten! Maar ja, er is niets wat zich zo slecht laat plannen als zwanger worden e.d. Ik heb hier geloof ik ook al 3 keer gevraagd of jullie echt allemaal mijn verhalen wel willen horen. Ik ga er van uit dat als ik echt irri word, ik wel (vriendelijk) word teruggefloten...
@Leeuwtje, wat ik nog wilde zeggen, mijn man had er al ook snel genoeg van, ha ha, hij zei letterlijk tegen me "Karin, het moet wel leuk blijven, hoor!". Oeps! Nu hoeven we natuurlijk niet meer, maar om de dag was hier never nooit niet gelukt hoor. Ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor, ik had hem ook bijna toegeschreeuwd "Ik sta op springen! Het moet nu!"