mei stopper?? deel 2

Jeetje ester ik vind het zo jammer voor jullie heb geen idee
wat een rot gevoel je nu moet hebben heb het niet mee gemaakt
dus het enige wat ik kan zeggen is dat ik het heel erg voor je vind...

He bloementje wat balen dat je ongi bent geworden..
Maar ik denk dat je ind. kan spreken over een onregelmatige
cyclus zo er zijn er zat die elke keer na precies zoveel dagen
ongi zijn en ik zag dat je zei dat je tussen dag 26 en 29 inzit
dus tja echt  regelmaat  is het niet zou wel fijn zijn als het tussen
die dagen blijft dan heb je toch een beetje een datum waar je
van uit zou kunnen gaan als je zou gaan testen...
hoop voor jou dat augustus een vruchtbare maand word..

Wel dan nog even een stukje over mezelf dan maar...
Ik plaats mezelf zo even op de wachtbank want ik ben op dit
moment nog niet ongi geworden, al is me gevoel hetzelfde gebleven
de ene kant zegt je word altijd direct ongi oke je bent 1 keertje een dag
eerder geworden maar never telaat (behalve  de zwangerschap van me dochter)
maar de andere kant zegt mens maak je gek je bent niet zwanger je word gewoon ongi word er een beetje gek van zo...
Durf nog niet te testen puur omdat het mis wel veel erger word als het mis
negatief is ik heb liever over een paar dagen een positieve test..
Dus de spanning stijgt met iedere minuut die voorbij gaat wat kan je
jezelf toch gek maken zo...
Maar het is voor een goed doel !!!!!!

Voor de gene die samen met mij op de bank zitten we hopen en duimen
tot we zeker weten we zijn zwanger of niet pff moeilijk hé

Groetjes 21052007

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

21052007

25

2

2

11-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Mooie dromen
31
1
1

volgt
16-7
14/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

Haha,
twee tegenstrijdige berichten. een zegt wel, andere niet.
Ik vind het wel balen dat het nu weer 29 was. Ok, het is nog niet lang, want er zijn er met veel langere cyclus. maar toch, voor mijn gevoel ben ik dat niet gewend.
en man, wat heb ik me nu toch een buikpijn. Echt niet leuk meer.

Maar we gaan dus ronde 4 in.
Augustus word rustige maand, vanaf 11 tot 27 heb ik vrij.
Komende weken worden erg druk op het werk, dus denk dat deze maand niet zo een succes word. 9augustus is volgende nod. maar wie weet. we gaan er gewoon voor.

alleen reactie van me vriend viel wat tegen. ik zei dat ik me niet helemaal lekker voelde, en hij zei ja weet al wat. gaf me kleine knuffel en klaar ging gelijk over zn werk praten. Vond ik wel jammer.

Liefs.

hee bloemetje, wat jammer zeg. Ik had het echt niet verwacht. Je leek zoveel zwangerschapsverschijnselen te hebben. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
OOh Esther, wat erg voor je. Ik hoop zo voor je dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Heftig hoor. Heel veel sterkte de komede dagen.
Spannende tijden voor de wachtenden. MMMm, hopelijk nog wat zwangeren erbij.

Ik heb ook heel stom al getest. Ik kon niet meer wachten. Ik had een sensitest gekocht die je 6 dagen voor je NOD kan gebruiken. En ik zag een heel vaag streepje. Dus ik HELEMAAL blij, dus ik dacht vanmiddag nog maar ééntje proberen. ( lekker stom dus) en nu helemaal geen streepje.
Ja nu weet ik het ook niet meer.
Ik heb nu besloten om gewoon tot donderdag te wachten  voordat ik nog ga testen. Zonde van het geld en alle energie...

fijn weekend allemaal
mama van marijn

@ Ester, meid, wat vreselijk verdrietig!!! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven. Helaas heeft het niet zo mogen zijn... Denk aan je.

@ Bloemetje, wat vervelend, toch ongi! Balen! Ik hoop echt dat het de volgende ronde wel raak is! Mijn cyclus was trouwens 28-32 dagen en werd ook niet gezien als onregelmatig. En gezien de uitslag van de echo, denk ik dat het nu 33-34 dagen geweest zou zijn, omdat eisprong dus pas rond 20e dag was. En wat betreft je baarmoeder, die zit heel diep onderin je bekken verstopt. Pas met 12-14 weken zwangerschap komt-ie boven het schaambeen uit en kun je 'm door je buikwand heen voelen. Pijn van baarmoeder kun je onderin je buik voelen, meestal erg vaag ergens in het midden...

@ Leeuwtje, moeilijk is dat he, nadenken over handicaps e.d. Ik vind het ook een moeilijk onderwerp hoor, ik zou eerlijk gezegd echt niet weten of ik een zwangerschap zou kunnen afbreken, maar dat zal dan echt weer aan liggen wat er mis zou zijn e.d. Ik denk dat je het pas weet als je voor die keuzes staat. Gelukkig worden de meeste kinderen gezond geboren...

(voor de geinteresseerden, ik heb wat foto's op de hyves gezet)

Bloemetje:

Mijn vriend zei laatst zo van vrouwen hebben al moedergevoelens voordat ze zelfs al zwanger zijn. Bij mannen begint dat pas als ze de kleine in de armen hebben. Weet niet hoor of dat bij iedereen hetzelfde is. Maar weet wel dat het mij ook tegenviel dat manlief niet meer begrip en aandacht eraan schonk dat het de vorige ronde bij ons niet (goed) raak was. Ik was er echt helemaal voorweg en hij had echt zoiets van naja volgende keer beter, vond het wel jammer maar meer ook niet had ik het idee. Dat is inderdaad jammer. Maar ja gelukkig hebben we het forum nog   :)

He Ester,

Jeetje meid, ik krijg er kippevel van. Wat ontzettend naar voor je, gewoon klote dit. Je gunt echt iedereen het beste en vooral na positief nieuws. Ik wens je heel veel sterkte toe. De natuur heeft vaak de overhand, maar het emotionele aspect is toch wel een heel ander verhaal.

Doe rustig aan en blijf er vooral over praten, je moet je verhaal gewoon kwijt hoor.

Ik denk aan je!

He Bloemetje, jammer meid, je weet nu wel waar je cyclus ongeveer ligt. Ik weet niet wat regelmatig is, maar als ik die van mij zie ben jij superregelmatig. Ik varieerde tussen de 28 en 47 dagen, niet handig kan ik je zeggen.

Vind het wel moeilijk hoor, beseffen zwanger te zijn maar ook te realiseren dat de anderen nog moeten wachten, aan de andere kant kan je daar niks aan veranderen, maar soms wel frustererend. Ik zei bij de tandarts ook, echt ik ben blij dat het zo snel is maar ik had het een ander ook deze maand gegund en zelf nog een maandje gewacht. En...maandag moet ik naar de VK eerst maar eens afwachten of het goed is.

Karin doen ze die echo vaginaal bij 10 weken?

Leuk hoor, je zwangerschapskleding aan. Heerlijk lage broeken en een buik die mag uitpuilen! Vriendlief had vandaag gemberkoekjes gehaald bij de bakker, tegen misselijkheid maar VIES, heb ze aan de onderbuurvrouw gegeven. Had ook een bos zonnebloemen, erg leuk. Nu maar hopen dat alles goed is.

Geen idee hoe vaak je een echo hebt?

Voor de wachtenden, spannend!!!!! Ja, ik heb heel laat getest maar was bang dat je anders elke keer teleurgesteld wordt maar iedereen is daar anders in, dus gewoon je eigen gevoel volgen.

Mama van marijn, spannend!

Hoi,

Inderdaad balen, maar ja, had er wel rekening met gehouden.

Dit is niet zo erg als wat ester nu door moet maken.
Ester, nogmaals veel sterkte.

Ik denk wel dat ik wel regelmatig ben te vergelijken met sommigen van jullie.

Ik ga vanavond maar lekker aan een rose. dat moet nu wel kunnen.

Lekker warrig bericht zo te zien, sorry daarvoor.

liefs

Terug
Bovenaan