mei stoppers??

Hoi,

Vlinder, hij ziet er veel beter uit inderdaad. op ander onderwerp op deze site hebben we dezelfde, duidelijker en kunnen we zien wie eerste de nod tegenkomt, haha ik ben de volgende.
mijn vriend zei net, ik denk dat je zwanger bent, vroeg ik hem ja, waaraan merk je dat dan, dat wist ie niet, was een gevoel zei hij.
zijn er ook test die je eerder kan doen? die gevoeliger zijn? ik krijg ook steeds meer gevoel dat het misschien toch van de eerste keer raak is. maar ja, maar we zien het wel, word er enkel wel knettergek van.

liefs bloemetje.
xx

NOD-lijstje:

T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!

Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Rianne, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD 20 mei
Yasmine 24 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Sunlover33 ? jaar ?e ronde ?e kindje NOD 6 juni
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni

Wachtende:

Zwangere onder ons:

Bloemetje, er zijn testen van sensitest, die kun je op internet bestellen en die kun je dus al een paar dagen voor de verwachte ongesteldheid doen. Ik geloof iets van 5 dagen ervoor ofzo. Ik heb deze test gedaan toen ik in verwachting was van mijn eerste en heb toen ook een paar dagen van te voren getest. Ik heb daarna trouwens ook gestest met een test van Trekpleister eigen merk (dus ook een paar dagen eerder dan eigenlijk kan) en die gaf ook gewoon 2 streepjes!

Als je even op google zoekt naar zwangerschapstesten dan kom je vrijwel meteen de site van sensitest tegen.
Spannend hoor! Ik hoop dat het bij mij ook in 1 keer raak is :D

Hoi,
ja weet dat je ze via internet kan bestellen, maar, we wonen nu boven een bedrijf waar familie werkt, en aangezien we het graag geheim willen houden, doe ik dat liever niet. post geraakt nogal eens in verkeerde brievenbus, dus ja,
ik probeer het gewoon woensdag donderdag nog eens, ik had vanmorgen stokbroodje met kaas en eitje op, maar uurtje daarna voelde ik me echt niet lekker, net een ijsje op en het gaat weer wat beter.
ach ja, je doet er weinig aan he, wachten zullen we moeten doen denk ik.
ik moet de zestiende ongesteld worden, nou ja liever niet, dus dit was waarschijnlijk toch wel veels te vroeg, ik zou het trouwens echt super vinden als het nu gelukt zou zijn.

liefs

Dat is wel vervelend dan inderdaad, hoewel als ze m niet openmaken kunnen ze er niets aan zien. Het wordt namelijk gewoon in een witte envelop gestuurd! Dat is wel ideaal.

Duurt wel lang he dat wachten, ik heb er nu ook al moeite mee. Van onze dochter waren we meteen de eerste ronde zwanger, dus hoop dat alleen de eerste ronde zo spannend is en als het dan niet raak is dat het dan minder wordt. Ik heb de 20e pas mijn nod maar liefste zou ik nu al testen....

Hoi,
ik heb de 16 mijn nod, dus kan donderdag/vrijdag testen. misschien dat ik het woensdag probeer. dan moet de test wel gevoelig genoeg zijn.

mja, af en toe word er wel eens een brief van ons opengemaakt, dus dat zie ik niet zitten en echt niet met die familie daar, haha. ons geheimpje nog.

rian, hoe zou je die misselijkheid omschrijven als je zwanger bent? gevoel dat je maag hoop rondjes draait? eigenlijk ook nog nooit echt ziek of misselijk geweest dus weet niet goed hoe het voelt.

spannend, ook voor jou.
ik heb trouwens mijn gewicht ook niet mee, ben eigenlijk te zwaar voor mijn gewicht, kg of 25, maar ja, zo snel doe je daar niets aan.
hoop dat dat het niet in de weg staat.

groetjes

Zo gaaf, mijn man kwam net thuis van zijn werk met 2 rompertjes, een blauwe en een roze allebei maatje 50/56 met de mededeling dat hij het idee had dat als we er allebei eentje onder ons kussen leggen dat het vast heel snel gaat lukken met de tweede! Dat had ik echt nooit van hem verwacht.
Hij is namelijk de nuchtere en wil er helemaal niet mee bezig zijn en zegt steeds, ach we zien wel, als het komt komt het.
Maar als je dan die kleine rompertjes ziet dan wordt het wel nog moeilijker gemaakt om niet te testen hahaha.

Bloemetje, het misselijk gevoel is natuurlijk bij iedereen anders., maar ik had het vooral als ik eten rook of als ik wat ging eten. En dan waren het echt vlagen waarbij ik echt het gevoel had dat ik ieder moment kon gaan overgeven. Inderdaad een beetje te omschrijven alsof je maag zich even omdraait!
Bij mij was het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was, de pijnlijke borsten. De misselijkheid kwam wat later.

Liefs Rianne

Hoi,

Die vlagen van misselijkheid komen bij mij niet bij het eten, maar half uurtje, uurtje erna, misschien is het ook wel omdat ik er erg mee bezig ben en van spanning misschien af en toe dat gevoel heb, dus alsof me maag zich omdraait, vanmiddag had ik dat in het dorp.
maar ja, we zien het allemaal wel, ik eet ook minder dan daarvoor.

en wat lief van je man, echt leuk, hopelijk kunnen jullie een van de rompertjes snel gaan gebruiken.

liefs

Terug
Bovenaan