mei stoppers??

Hooi hooi!

Zozo T_C zal jij dan de eerste zijn met blij nieuws?? (ik duim voor je).

Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag, wel heerlijk is dat ik nu een week vakantie heb!... heerlijk misschien gaan we nog even weg naar Belgie of Duitsland ofzo... (Ardennen)?! (kunnen we meteen goed gaan klussen, want is weekje voor eisprong, als ik goed tel?!)

Maar goed... ik ben vandaag aan het slenderen geslagen...wel leuk (maar niet als je zwanger bent), kon ik om 19:30u terecht maar als die muts dan meteen zegt dat ik waarschijnlijk niet alles kan doen... nee ik was op de helft toen ze naar me toe kwam: "ik ga helaas zo sluiten, maar je mag gerust morgen terug komen hoor!" nou nee bedankt! ik ga het niet doen, beetje rare tent en het idee dat ik misschien wel snel zwanger kan zijn, lijkt me ook geen prettig idee, ik zal het mezelf nooit vergeven als door het trillen van die banken, je kindje "losgetrilt" wordt!
Dus ik ga maar eens wat anders zoeken!

Nou ik ga lekker mijn bed in, mijn mannetje zal straks wel komen (is aan het overwerken... voor de zoveelste keer) dus ik ben blij als we volgende week lekker saampjes zijn!

Slaap lekker allemaal, ondanks de warmte!
Liefs Vlinder

Waar staat NOD eigenlijk uitgeschreven voor? (ik en afkortingen......).

Spannend hoor. Zag dat je op zwangerschapspagina.nl makkelijk je: beetje, erg en heel erg vruchtbare dag kan berekenen met de calculator. Ik moet als het weer 47 dagen zou zijn wachten tot juni, maar gaan maar gewoon beginnen. Manlief is er helemaal klaar voor, en is zeer enthousiast over het om de dag gezellig samenzijn!!

Succes allemaal dit weekeinde! Ik ben hard aan het klussen, maar dan klussen in de zin van gamma en praxis, dus ben er denk ik zondag weer en anders maandag, lekker vrij!!

Hallo allemaal, leuk, zo'n forum!
Ik hoop dat ik met jullie mee mag 'kletsen'..zal me even voorstellen:

Ik ben 34 jaar (de oudste hier denk ik?) en heb een zoontje van 5.
Ik was er van overtuigd dat mijn gezin compleet was, tot het toch ineens
ging kriebelen! Zag overal om me heen zwangere vrouwen, gezinnetjes met
twee kinderen...
Dus...gestopt met de pil, ben  5 mei voor het laatst ongesteld geworden.  
Ik heb geen idee nog hoe jullie lijstje werkt, maar het lijkt me leuk om mee te
kletsen met jullie...

Groetjes,
Miss Dreamer (hou het nog even anoniem)

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik ook mee mag kletsen! Mijn man en ik hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. Onze dochter wordt 11 augustus 4 jaar en we vonden het nu wel tijd worden. Ik ben 25 en mijn man ook.
Ik weet alleen helemaal niet wanneer de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid is want ik was aan de lopende band ongesteld met de pil. Dagje wel, dagje niet. Heel vervelend. Ik tel dus maar vanaf 25 april toen ik de laatste pil van de strip nam! Andersom dan gewoonlijk want 3 dagen later was ik eindelijk van de ongesteldheid af.

Yasmine, ik las net dat jij last had van afscheiding en last bij vrijen enzo, dat had ik ook en toen bleek ik dus zwanger te zijn. Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan inderdaad wel zo zijn.

Groetjes,
Rianne

Ik zie net een tikfoutje, mijn man en ik zijn 26.  Eigenlijk  wilde ik gewoon  jong blijven, maar ja helaas lukt het niet om de rest van je leven op de 25 te blijven hangen!  

Nou, nou, de club meistoppers groeit gestaag.
Blijkbaar krijgen veel mensen lentekriebels...
Welkom alle nieuwelingen.
Ik heb dinsdag mijn implanon (heb dit trouwens 9 jaar lang ideale anticonceptie gevonden, in tegenstelling tot de negatieve verhalen die je soms hoort of leest) laten verwijderen en ben vrijdag al ongesteld geworden. Mijn eerste NOD zal dus 6 juni zijn.

Geniet van het mooie weer allemaal!

Hoi Dames,

nieuwe dames, van harte welkom.

hier gaat het goed, de lichte buikpijn blijft maar aanhouden, alsook het af en toe niet lekker voel, last van me maag, ik hoop dat het niet is dat ik het me inbeeld maar dat het gewoon raak zou zijn, zou echt super zijn.
haha heb zelfs al idee dat als ik binnenkort zwanger blijk te zijn, hoe we het me ouders vertellen. ik heb een kleine broer, en die wil ik er graag bij betrekken om het te vertellen, zou super zijn haha.

nou dames, ik ga vandaag denk ik van het mooie weer genieten.
xx

Hallo allemaal en welkom!

@mooiedromen: NOD staat voor Niet Ongesteld Dag (we hopen natuurlijk dat de RD (Rode Duiveltjes) uitblijven!).
Heb je trouwens een cyuclus van 47 dagen? lijkt me ook niet fijn! mijne waren: 27,25,25,32, ik vond die 32 al langduren, want was dus een week overtijd en dan komen  nog!

Ik heb dus mijn gemiddelde cyclus genomen: 27+25+25+32= 109/ 4= 27:25 dus ben van 28 uitgegaan!

Ik maak hieronder even een ander NOD lijstje, anders moet je telkens van die lappen tekst lezen! (ik  zag dit schemaatje ergens anders op deze site).

NOD-lijstje:

T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!
Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Yasmine 24 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Sunlover33 ? jaar ?e ronde ?e kindje NOD 6 juni
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni

Wachtende:

Zwangere onder ons:

Vind hem zelf wat overduidelijker?!
Je kan dus gewoon kopieren en plakken en je naam ertussen zetten (voor de nieuwelingen), het gaat dus op datum, diegene die bovenaan staat heeft dus de meeste kans om als eerste van ons zwanger te zijn!
En... we kunnen zo ook goed bijhouden wie van ons wachtende is (meerdere dagen overtijd) en wie er zwanger zijn!

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan