mei stoppers??

Hallo lieve meiden allemaal,

En welkom alle nieuwelingen!
Wat een actie allemaal om alles terug te lezen na mijn midweekje weg...

Yasmin zwanger: super meid, van harte gefeliciteerd en al 9 weken zeg! ga er maar snel van genieten, want voor je het weet is het al weer uit je buik!

Bloemetje: jammer zeg van de ... op naar de volgende ronde!

Jaqueline: klinkt mij erg zwanger hoor, als het melk al uit je tepels loopt, maar ja ik ben geen arts he?!

Nou mijn mannetje en ik hebben een heerlijk weekje gehad met veel mooi weer en veel klusplezier gehad!

Als het goed is zit ik ergens dit weekend in mijn vruchtbare periode, dus we gaan weer even goed oefenen... nou ben ik de laatste dagen wel snel misselijk, maar ik denk echt dat dit door het vakantievoedsel komt en de vreemde manier van slapen, wakker worden en ontbijten enzo...

Wat denk je? komen mijn ouders vandaag op visite, zie ik tot mijn grote schrik een ongebruikte zwangerschapstest nog onder de tafel liggen, ik kon hem niet weghalen want dat zou meer opvallen dan dat de kans bestond dat een van mijn ouders hem zag liggen, dus heb er iets voor geschoven maar ik kneep hem wel....

Nou alle meiden: veel klusplezier ( maar dit zal wel lukken met dit weer...) en tot mailse!

Liefs Vlinder

Ha vlinder, welkom terug! Fijn dat je leuke dagen hebt gehad. En oh oh...gelukkig heeft niemand wat gezien onder de tafel! Ik had het laatst met mijn Davitamon foliumzuur,,,,slik je ook niet zomaar natuurlijk. Het voelt wel raar dat ik dinsdag wel de tandarts moet informeren dat we begonnen zijn maar dat mijn ouders van niks weten!

Fijne dag allemaal.

Hoi meiden,

ik weet wat jullie bedoelen. ik vind het helemaal niet prettig om zo te moeten zijn. ben van mezelf eigenlijk altijd wel heel open. Vorige week toen mijn ouders kwamen wist ik dat gelukkig van tevoren en heb ik de tabletten (slik vitaal zwanger van kruidvat huismerk) snel in mijn toilettas gestopt. Daar komt mijn moeder zeker niet. Normaal staat alles gewoon in het keukenkastje en ze wil gerust even vriendelijk alvast thee zetten....

Ik heb het wel tegen een vriendin (en tevens collega) gezegd, omdat ik het dan toch bij iemand kwijt kan. Heb ook een leidinggevende functie, dus kan zij gelijk mooi in de gaten houden of ik niet teveel verander door de hormonen. Dat zou mijn werk namelijk geen goed doen. (ik ben locatiehoofd op een KDV & BSO)

en mooie dromen, volgens mij zitten wij op hetzelfde schema, haha, als we dan ook mooi allebei 1e of 2e ronde zwanger mogen raken... (en iedereen hier natuurlijk, ik gun het echt iedereen!)
ik zag op een ander forum dat jullie ook zaten te twijfelen over trouwen. Bij ons zit dat er nu ook niet in, hebben net een heel huis verbouwd. En ik denk dan maar, trouwen kan altijd nog. Wel is het belangrijk als je zwanger bent snel naar de gemeente te gaan voor registratie, want anders heb je best een probleem als jou vriend iets overkomt voordat jij bevallen bent. (gaan we natuurlijk niet vanuit, maar je weet maar nooit)

nou meiden, fijn weekend en klusze!

Hoi dames,
Hopelijk derde keer goede keer, haha al twee keer wilde hij het niet posten maar denk ik mijn eigen fout.
Karin, wat jammer dat je ziek bent, voel je je ondertussen weer beter? Hopelijk wel. Zit inderdaad denk ik beetje onder de mensen, en zeker met dit weer, zo wisselend. Veel beterschap.
Mooie dromen, leuk idee hoor om dat er bij te zetten. Kunnen we zeker met iedereen meeleven. Erg leuk idee.
Haha, leuk om zo te kunnen dollen met je vriend. Mijn vriend denkt gelijk dat ik zoiets meen dan.
Ik zit ook op zwangerschapspagina en flair online. Maar daar op 1 topic . Op deze site zit ik bij meer onderwerpen.

Jacqueline, misschien zwanger? Hopelijk wel. Heb je nog andere kwaaltjes?

Leeuwtje, leuk dat je vriend er ook zo met bezig is, zou wel super zijn als het de eerste keer raak zou zijn. Hier is het balen weer wat afgenomen.

Vlinder, leuk dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie en van elkaar. Hopelijk is het raak.
Lekker ontspannen zo, wie weet. Ik denk dat er bij mij veel stress weer afvalt als we verhuist zijn en misschien wel lukt dan. Ik voel me in huidige woning niet echt thuis, heb niet het gevoel dat ik hier op mijn plaats zit.
Gelukkig hebben je ouders niets gezien. Haha, ik heb dat nu met het verhuizen, dan zeggen ze, ja die derde kamer, dat kan wel voor een kindje he. Haha, dan zeg ja dat kan, maar, dat duurt nog wel ff.
Haha, dan vragen ze niets meer.

Ik vond het eerste keer helemaal zonder pil en condoom ook erg speciaal. Nog steeds eigenlijk. Heeft wel wat extra’s vind ik.

En zoals alle anderen vind ik het ook moeilijk om er tegen niemand over te praten, mijn vriend wil het absoluut niet. Terwijl ik het wel graag wil vertellen tegen ouders als we zwanger zouden zijn, als het dan mis gaat heb je toch een paar waar je wat kan zeggen, en die begrijpen wat het is, mijn moeder heeft ook aantal miskramen gehad voor mijn jonge broertje werd geboren.
Met vriend zelf kan ik er niet goed over praten, hij heeft zoiets het komt wel. Hij zegt wat valt er nu over te praten. Vind ik wel jammer, vooral omdat hij ook niet wil dat ik het tegen iemand zeg.
Jammer.

Tc hoe gaat het met jou meid?

Groetjes

Hallo,

jammer hoor bloemetje! Ik wens jullie veel succes in de volgende ronde!

En misschien weer een zwangere onder ons, leuk hoor! En spannend allemaal.

Met mijn man kan ik er ook niet echt over praten, die is erg nuchter. Het hoeft van hem ook niet snel raak te zijn, we zient vanzelf wel. Daarom zit ik nu ook op een forum, doe ik eigenlijk nooit. Maar je wilt het toch kwjit he?
En het is best leuk om al die verhalen mee te lezen en te kijken of er weer een zwangere is.
Ik heb de laatste dagen pijn onder in mijn buik, zo'n trekkerig, zeurderig gevoel.
Zou dat vant ontpillen komen?

Groetjes,

Hallo allemaal,

Het wordt nog druk hier, gezellig hoor! Het lukt me qua tijd nu even niet om op iedereen te reageren, maar vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen.

Het is volgens mij vandaag wel de   dag van het voor-het -eerst -zonder -anticonceptie   "klussen", hier namelijk ook. Inderdaad wel bijzonder ja. Na 13 jaar pil/implanon heb ik geen idee hoe lang of kort mijn cyclus is, dus voorlopig ga ik maar geen eisprong zitten uit te rekenen of zo. We zien we hoe het loopt, de meest vruchtbare dagen uitrekenen kan over een paar maanden ook nog wel.Foliumzuur en dergelijke moet je inderdaad goed verstoppen! Tip: stop het in een ander potje, als je dit hebt. Dan kan het niet misgaan als er onverwacht iemand langskomt die een keukenkastje opentrekt.
Heb het NOD-lijstje aangevuld.
Iedereen het beste maar weer. groetjes!

NOD-lijstje:
T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!
Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Rianne, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD 20 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
schmetterling23: 23 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 2 juni
leeuwtje_83 24jaar 1e ronde 1e kindje NOD 3 juni
Sunlover33, 33   jaar 1e ronde 1e kindje NOD 6 juni??
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Wachtende:
Bloemetje22

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Bezoek Verloskundige

Datum echo

Haai haai,

Ben ik net bij mijn schoonvader zegt ie: je lust toch wel zalm en paling he? (wilde ik eigenlijk niet meer nemen, maar de beste man had alleen zalm en paling voor mij in huis)...
Dus heb het vandaag voor het laatst op heb ik besloten en nu kunnen ze me niet meer ompraten hoor!
Ook ben ik gestopt met filet en veel rood vlees, vind het wel erg lastig, want ik hou van eten (ben namelijk ook te zwaar, weeg boven de 100kg).
Ik heb alleen niet het gevoel dat ik daarom veel later zwanger raak dan slanke mensen maar ja... ik kan er (nog) niet over meepraten!

Ik was op vakantie en toen was ik toch mijn foliumzuur vergeten! ben ik naar een apotheek gegaan en probeer dan maar eens in het frans uit te leggen dat ze in nederland gewend zijn om voor dat je zwanger bent foliumzuur te slikken... nou uiteindelijk kreeg ik een franstalig doosje voor me met de bijsluiter in het frans en nederland! Ohhhhhh Acile Folique! hihi....
Dus deze slik ik nu (pure foliumzuur) vond die ik had van het kruidvat: vitaal zwanger ofzo niet lekker, stinken joh!

Vanavond zie ik mijn zwangere vriendin, vind het leuk om alles in de gaten te houden en te kijken hoe haar buik groeit en stiekem hoop ik natuurlijk dat ik ook snel zwanger raak!

Over trouwen: wij gaan dat dus ook doen in oktober en ik wilde eerst in juli stoppen met veilig klussen maar toen we per ongeluk (nou ja we waren te opgewonden om een condoom te pakken) het een keer onveilig hadden gedaan en ik dus helemaal dacht dat ik meteen zwanger was, hebben we toch maar besloten om nu voor het eggie te gaan. Dit zal natuurlijk wel betekenen dat ik misschien met een dikke buik ga trouwen en dat ik zo snel moeglijk mijn inentingen moet halen voor onze huwelijksreis! ook zal ik daar dan misschien niet alle activiteiten kunnen gaan doen, maar goed dat is een keuze waar ik nu achter sta, en stiekem lijkt het me heerlijk om met z'n  drietjes op vakantie te gaan! Stel dat ik deze week bevrucht wordt, zeg even half mei, dan zal ik 5,5 maand zwanger zijn als we trouwen en 6,5 maand zwanger zijn als we terug komen van de huwelijksreis!
Het is wel een keuze die je samen met je partner moet maken vind ik, want als je twijfelt kan je beter nog eventjes wachten...
Oh ja en aangezien ik mezelf nog een beetje undercover op dit forum begeef, vertel ik liever nog niet welke datum ik precies trouw en waar we heen gaan op huewlijksreis, ik kan wel vertelen dat we bijna een maand weggaan en dat het ergens heen is waar je veel inentingen nodig heb en waar malaria in sommige gedeelte heerst, en dat is iets waar ik erg over twijfel, want als je zwanger bent of wilt worden is dit niet echt een aanraden en zelf gevaarlijk voor je kindje, ook mag je dan geen deet gebruiken dus hoe ga ik me daar beschermen???

Iemand tips?
Sorry voor het ellelange verhaal!

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan