mei stoppers??

NOD-lijstje:
T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!
Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Rianne, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD 20 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
schmetterling23: 23 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 2 juni
leeuwtje_83 24jaar 1e ronde 1e kindje NOD 3 juni
Sunlover33 ? jaar ?e ronde ?e kindje NOD 6 juni
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Wachtende:
Bloemetje22

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Hoi,

Yasmin, gelukkig dat alles goed blijkt te zijn, ik kan begrijpen dat je het even niet meer vertrouwd als je opeens bloedverlies krijgt, en al 9 weken. super joh, geniet er lekker van.

Hier nog steeds geen ongi te bespeuren, had gisteren en vanmorgen ook best last van buikpijn, zo een soort ongi pijn maar die is nu weer veel minder, maar nog steeds niets te bespeuren, met boterhammetje met ei op en die lag me eerste half uur best op me maag terwijl ik verder nog niet veel op heb vandaag.
Dus blijft hier afwachten, morgenochtend wss uur van de waarheid, ga dan toch testen denk ik, dan zit ik op 29 dagen.
kan trouwens ook van het nadenken en misschien licht stressy zijn ongi uitblijven of later komen?

groetjes

hay hay

Ik ben jacqueline en 24 jaar.
we zijn deze maand voor het eerst begonnen zonder pil. we vonden de eerste keer zonder wel apart. hebben jullie hier ervaring mee? of zijn wij de enige?

voor iedereen succes met deze spannende periode

liefs

Jacqueline

Ik heb net getest met de clear blue digitaal, uiteraard veel te vroeg en dus niet zwanger.
Maar nu had ik dus dat ik de strip eruit haalde maar 1 streepje staan en nog niet eens een minuut later stonden er twee streepjes op het stripje.... (de 2e was vaag maar ook mijn vriend zag duidelijk dat het 2 streepjes waren)
Ik ga maar gewoon 'normale' tests halen volgende week en dan de 23e weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben!

Ik had trouwens al eerder een keer getest met de clear blue digitaal en toen was er dus echt maar 1 streepje toen ik m eruit haalde en dat bleef er 1 toen.

Hoi Jacqueline,

Welkom op het forum!
Wij vonden de eerste keer zonder pil of iets ook wel heel apart, het gevoel erbij was toch wel heel anders en daarna hadden we ook allebei zoiets van nu is het echt en gaan we echt voor de 2e!

Groetjes Rianne

Hoi Rian,

misschien toch zwanger.
ik hoef morgen niet te testen, ben net ongi geworden, had het gevoel wel want had laatste uur erg veel buikpijn, maar baal wel als een stekker kan ik zeggen.
nouja, op naar de volgende ronde dus. Weer hard aan de klus, en vanaf maandag maar weer ff aan de lijn.
Vind het echt erg jammer. maar heb nu een cyclus van 28 dagen, vorige keer 27 daarvoor 29. Dus heb best wel strakke cyclus van 28 dagen dan. Dat is ook weer mooi meegenomen, ben ook begonnen met temperaturen vanmorgen.

Nou dames. tot snel weer.

xxx

Wat een nieuwe dames allemaal! Welkom, gezellig dat je erbij komen!

Bloemetje, jammer van je menstruatie, maar wel fijn dat je een 'strakke' cyclus hebt nu. Op naar de volgende ronde! Het uitblijven van menstruatie kan (helaas) ook een heleboel andere redenen hebben, dat heb ik opgezocht toen ik na stoppen minipil 10 weken lang niet ongesteld werd, testen waren toen ook negatief. Belangrijkste redenen: door pilgebruik, stress, ondergewicht of snelle gewichtsveranderingen, bij heftig wens of juist angst om zwanger te raken. Dus ja, het kan wel...

Ik ben helaas vandaag ziek geworden, misselijk, moe en vaak plassen, als ik geen koorts zou hebben zou ik bijna gaan denken dat ik er errug vroeg bij zou zijn met kwaaltjes... Maar is natuurlijk gewoon een griepje ofzo en voel me lekker beroerd . Het enige voordeel, het haalt mijn gedachten een beetje van heel dit zwanger gedoe af. Heb nu al het gevoel dat het toch niet eerste keer raak is.

Yasmin, even schrikken dus, maar gelukkig alles goed met de kleine spruit! 9 weken, da's al best lang, he? En je dacht dat je darmklachten had, toch? Had je dus al eerder bloedverlies gehad? Ik hoop dat het goed blijft gaan!

De eerste keer zonder anti-conceptie is idd een speciaal moment, ik had het nu met stoppen condoom nog veel heftiger dan stoppen met pil (in 2006). Maar ook dat went, ha ha! Ik moet, na bijna een jaar condooms, weer erg wennen aan het feit dat er na een tijdje het kwakje weer naar buiten komt  en ik dus naar WC moet!

Ik hoop dat ik me morgen beter voel! (en vannacht goed kan slapen )

Terug
Bovenaan