mei stoppers??

Hoi Vlinder,

Wat een moeilijke beslissingen allemaal, zeker als je naar een land gaat waar ziektes voorkomen is het toch even nadenken of je dan wel zwanger wil zijn of niet. Maar als jullie er nu klaar voor zijn is daar vast toch wel een oplossing voor.
Misschien eens met je huisarts hierover praten, die weet waarschijnlijk veel meer hierover.
En kan jou dus ook beter verder helpen denk ik.

Hier is het balen weer wat minder, we gaan er gewoon weer voor, maar ga denk ik deze maand wel ovu testen gebruiken, gewoon even kijken of het ook klopt met berekeningen op internet.
Ik ben benieuwd wat het deze maand geeft.

Liefs Bloemetje

Hallo dames, heb sinds mijn eerste post niet meer getypt, was mijn inlogcode kwijt

J

.
Maar…heb hem nu opgeslagen, dus ben weer helemaal bij.

Ik ben al druk in de weer met ovulatietesten, ben tenslotte al 34 en dus al aan de oude kant *grijns*. Bij de eerste ben ik 8 maanden bezig geweest voor ik zwanger was, hoop nu wat sneller te zijn!
Maar…ik had keurig via internet dat lijstje ingevuld…eerste dag van je laatste menstruatie 5 mei…cyclus van 28 dagen….dan zou nu dus mijn eisprong moeten zijn.
Ik de afgelopen dagen testen maar nee hoor, niks eisprong.
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik slik trouwens ook foliumzuur, dat lijkt me toch verstandig. Maar het halen bij de drogist was inderdaad spannend….potje in je hand, stiekem naar de kassa, haha…
Zijn jullie trouwens niet geschrokken van die verhalen van de bezuinigingen op de kinderopvang? Ik heb er toch wel wat slapeloze nachten van gehad…

NOD-lijstje:

T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!
Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Rianne, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD 20 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
schmetterling23: 23 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 2 juni
MissDreamer34,34 jaar, 1e ronde, 2e kindje, NOD 2juni
leeuwtje_83 24jaar 1e ronde 1e kindje NOD 3 juni
Sunlover33, 33   jaar 1e ronde 1e kindje NOD 6 juni??
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Wachtende:
Bloemetje22
 Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Bezoek Verloskundige

Datum echo

hallo,

ik wil me ook graag bij dit lijstje schrijven.
2 weken geleden zijn we gestopt met de pil, ben vorige week ongi geweest en nou wordt het klussen voor zijn 'eggie' .
We hebben al een kindje van 8.5 maand.

gr Janneke

Heb een hele flinke griep, hoge koorts, overal pijn, hondsberoerd. Erg lastig als er een dreumes rondkruipt... Ik wil op een heleboel dingen reageren, maar heb er de puf niet voor. Als ik weer beter ben horen jullie van me...

hoi,

miss dream fijn dat je er weer bent, heb er geen ervaringen mee met de ovu testen en het uitrekenen maar toch geen eisprong te zien bij de testen, misschien anderen hier.

jajo, welkom, ook jullie heel veel succes met het zwanger worden.

karin, veel beterschap, geloof ik best dat het niet prettig is met een kleintje in huis.
hopelijk ben je snel weer beter.

Groetjes

Karin, beterschap, balen zeg! Gelukkig minder weer dit weekeinde dan mis je dat in ieder geval niet.

Jajo, welkom, heb je de NOD lijst al gevonden? Leuk dat je ook meedoet op het forum!

Ja Vlinder, lastige keuzes he, ik geloof altijd wel dat als je ergens achter staat dat het dan ook lukt, en dat uiteindelijk zaken vaak anders lopen, maar als je daar flexibel in meebent moet het lukken. En juist te slanke mensen hebben vaak een slechte menstruatie of geen door ondergewicht, dus zegt niks volgens mij!!!

Ik zat vandaag te twijfelen wat je wel en niet mag eten, toch maar even opgezocht!

hoi,
mooie dromen, er zijn toch aantal dingen die je niet meer mag he.
Ik probeer er nu ook wat op te letten. Al weet ik nu dat ik niet zwanger bent dat je toch weer weekje minder oplet.
Maar ja, deze week kan het niet zoveel kwaad.
Vanaf volgende week dat we er weer voor gaan weer goed opletten.

groetjes.

Terug
Bovenaan