mei stoppers??

Dag, is het een idee nog toe te voegen: bezoek verloskundige en datum echo? Wel leuk om dat van de zwangeren onder ons bij te houden! Zag ik op ander onderdeel van het forum:

NOD-lijstje:
T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!
Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Rianne, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD 20 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
schmetterling23: 23 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 2 juni
leeuwtje_83 24jaar 1e ronde 1e kindje NOD 3 juni
Sunlover33 ? jaar ?e ronde ?e kindje NOD 6 juni
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Wachtende:
Bloemetje22

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Bezoek Verloskundige

Datum echo

Balen Bloemetje, op naar de volgende ronde, het komt echt wel goed!

Inderdaad vreemd de eerste keer zonder anticonceptie. Vandaag....hebben wij het voor de eerste keer zonder condoom gedaan, het voelt heel vreemd. Ik net in de keuken: schat, ik heb trek in een augurk   . Haha, grapje natuurlijk, het is bij mij echt niet meteen raak met die rare cyclus. Morgen kunnen we niet want dan is manlief werken, dus volgende week gaan we er weer voor.

Karin, beterschap, balen, maar er heerst volgens mij vanalles! Niet zo vreemd met dit wisselende weer.

Yasmine, fijn dat alles goed is, hou je rustig, en we horen graag hoe het verder gaat met je.

Fijne avond allemaal!!!

Ik vroeg me nog af, zitten jullie ook op andere forums of alleen hier?

En weten jullie nog leuke sites waar je allerlei informatie en leerzame dingen terug kan vinden?

Hay hay

Ik ben er vanmiddag na het douche achter gekomen dat er een beetje wit vocht uit mijn tepels lekt. en dat mijn buien de afgelopen dagen ook niet mee vallen.

liefs jacqueline

Hey meiden,

wat spannend allemaal bij iedereen zeg!

En bloemetje wat balen zeg...
Yasmin echt super dat het allemaal goed blijkt te zijn, hou ons op de hoogte
mooiedromen, ik zit alleen op dit forum, anders kan ik het ook allemaal niet meer bijhouden en maak ik mezelf helemaal gek denk ik. Ik vind het wel fijn om met een "vast clubje" te kletsen. Zo is wat persoonlijker op den duur.
Het is vandaag heerlijk klusweer...(regent beetje hier)...dus daar hebben we gebruik van gemaakt. De eerste keer sinds ik van de pil af ben, inderdaad een beetje apart gevoel.

Vroeg mijn vriend net, en ben je nu zwanger? Ik zei, dat zou al wel kunnen ja (hahaha, zou wel erg toevallig zijn maar je weet maar nooit) Daar schrok hij stiekem wel een beetje van, dat het ook nog echt gaat worden en dat er de kans is dat het de eerste ronde raak is...

Ik ben ook wel erg benieuwd hoe andere partners reageren en of dat bij een 1e anders is dan bij een 2e kindje...

Ik ga nog nergens vanuit hoor, weet nog niet eens of mijn cyclus gewoon doorgaat of nu afwijkt, maar had al wel wat wit spul in m'n broekje, volgens mijn berekeningen zou dinsdag de eisprong zijn, dus maandag moet ie ook aan de klus heb ik al gezegd. Ik heb hem even uitgelegd dat met om de dag klussen de kansen het grootst zijn.
Vond ie heel vervelend hoor (not natuurlijk)

Hij wil namelijk ook echt wel, maar is het nog wel allemaal een plekje aan het geven omdat het nog niet zover is. Hij vroeg toen straks in de supermarkt bijvoorbeeld of we voor vanavond een lekker stokbroodje met filet american zouden meenemen. Daar doe ik dus al niet meer aan he, uit voorzorg. Kan ik er gelijk ook aan wennen, want of je dat nu 9 of 10 maanden niet eet... (of nog wat langer) dat maakt ook niet zoveel uit voor mij...

Zijn er meer meiden die nu al enorm op dat soort dingen met eten en drinken letten, of ben ik echt zo'n muts

groetjes Leeuwtje

Was ik nog even, tv is ook niet echt spannend vanavond en ben te moe om wat anders te doen.

Jacqueline, ja...ik weet niet wat voor tekenen het zijn maar ik heb het nog nooit gehad, misschien even googlen?

Ha Leeuwtje, leuk je weer te lezen. Dus jij had vandaag ook de eerste keer zonder iets dag? Wij ook, raar idee he. Mijn vriend is erg blij dat hij om de dag mag. Ik ga nergens vanuit maar heb wel stipjes in de agenda gezet wanneer mijn vruchtbare dagen kunnen zijn, teruggerekend vanuit mijn onr cyclus van 47,28,40 en 37 dagen. Dat betekent veel actie voor manlief, vind ie helemaal niet erg. Hij belde net al om te vragen of het nou morgen weer moest, ik zei dat het maandag weer mocht, go wat rot zei hij . Ik verwacht niks tot december, maar ik ben er wel bewuster mee bezig, had dat 2 jaar geleden noooiiit gedacht. Mijn vriend wilde vorig jaar helemaal nog niet, ik heb niks gepusht, je moet er samen klaar voor zijn, en nu wilde hij eigenlijk dit jaar al eerder starten dan ik. Kan raar lopen soms. Ik vraag ook wat verwacht je dan: slapeloze nachten zegt ie dan.

Het is wel zo dat niemand in mijn omgeving wat weet. Ik heb geen zin in elke maand die vragen, en aangezien het soms wel een jaar kan duren dacht ik ik houd maar wijselijk mijn mond. Ondanks dat de meeste vriendinnen al zijn bevallen is het wel superspannend allemaal.

Goed weekeinde voor jullie!!

Terug
Bovenaan