mei stoppers??

Hallo meiden!

Hoe is het met iedereen?
Ik heb nog steeds buikpijn en ben moe (ben ik vaak, want heb altijd bloedarmoede), maar nu is het echt erg.
Zal allemaal wel vant ontpillen komen denk ik.
Nou, ik ga mijn meisjes in bed doen. Lekker verhaaltje voorlezen en dan kunnen ze lekker slapen!
Doei!

Hoi,

Karin, ben je huisarts dan?
Wat jammer dat je zoon nu ook ziek is, en bleh, eerste antibiotica kuur. hopelijk is hij er snel weer vanaf.
Want dat is niet fijn, zeker niet als je niet bij je nieuwe baan aan de slag bent.
Nog veel beterschap voor jou en hopelijk is je zoontje weer genezen.
Wat houdt krentebaard net in dan?

Schmetterling, jammer dat je jezelf niet lekker voelt. hopelijk voel ook jij je snel weer beter.

liefs

Wat wordt er lekker druk gereageerd op dit forum!  Normaal gesproken ben ik maandags overdag altijd hard aan het werk, maar vandaag was de jongste ziek en ik had geen oppas, dus heb ik maar een dag zorgverlof opgenomen. En tja, dan is opeens een heleboel internetten wel een keer leuk! Ik heb even op mijn gemakje alle berichtjes van de meistoppers doorgelezen en ik zie zowaar wat bekende namen. Ben al eerder op het JG forum actief geweest. In november 2004 (is naderhand een msnforum van ontstaan dat 4 jaar later nog steeds actief is) en februari 2007 (ben een afgehaakt toen het kneitergroot werd en het forum zo vaak storingen had). Heb nu wel een andere inlognaam, want ik wist mijn oude niet meer.

groetjes!

Hoi Karin,

Wat leuk dat je arts bent! ik ben wel  nieuwsgierig wat voor arts?!

Over de inentingen en malariatabletten, ben ook van plan snel een afspraak te maken met mijn HA (die de inentingen regelt) om  me wel vast te laten vaccineren... maar wat betreft die malariatabletten: als ik weet dat ik zwanger  ben  of kan zijn ga ik ze zeker niet nemen, ook niet als de HA zegt dat het wel kan! maar misschien zijn er andere tips voor zwangere vrouwen???
Aan de ene kant is het  jammer dat de reis al geboekt is en  we dus voor een bepaalde beslissing staan maar  die keuze is duidelijk gemaakt en dan maar met een dikke buik op reis!

Schmetteling (sorry hoop dat ik het goed schrijf, denk het niet), maar beterschap meid!

Liefs Vlinder  

@bloemetje:
vast niets rnstigs, maar hij had vanmorgen om 0700 uur al 38,5 en de rest van de dag is dat langzaam opgelopen naar 39.6   Hij slaapt zo'n beetje de heel dag en elke 2, 3 uur maak ik hem wakker en dan drinkt hij wat. Daarna valt hij weer in slaap. Hij is bijna 15 mnd nu, dus wat hij verder voelt kan hij me nog niet echt vertellen....

Bloemetje, ik ben geen huisarts, heb jaren in ziekenhuis gewerkt (50-55 uur in de week), maar dat was veel te zwaar en echt niet te combineren met een kleine. Ik mocht niet parttime werken, dus toen heb ik resoluut besloten om te kappen. Ik trok het emotioneel en fysiek gewoon niet. Ben nu dus docent op universiteit en superleuk, en heerlijk, heerlijk, geen onregelmatige werktijden meer!

Krentenbaard is trouwens een bacteriele infectie van de huid, in principe alleen in het gezicht, mn rond de mond (vandaar de naam), maar bij mijn zoontje heeft het zich ook verspreid naar armpjes en beentjes. Hij is er gelukkig niet echt ziek van, maar hij ziet er zo gehavend uit! Allemaal vuurrode vlekjes met vieze bruin-gele korsten...

Wensvoordrie, grappig dat we dus (ooit) op hetzelfde forum hebben gezeten! Weet je nog wat toen je screenname was? Misschien dat er bij mij nog belletjes gaan rinkelen  En tja, veel beterschap dan ook met jouw kleine, ben dus niet de enige die zorgverlof aan het opnemen is...

Terug
Bovenaan