mei stoppers??

He, Onnemeis!!!!!
Ja, die ken ik nog ja! We hebben elkaar vaker gesproken op het doodgebloede msn-forum... Wat leuk, meid, om weer eens van je te horen! Hoe is het met je zoontje(s)? Wat worden ze groot he! Nou ja, C doet het rustig aan hoor, hij is langzaam in zijn ontwikkeling en CB (Bleh!) heeft fysiotherapie voorgesteld. Onzin, vind ik. Hij komt er wel op zijn manier. Hij is toch lief, vrolijk en actief? Dan is het toch geen halszaak dat hij nog niet kan staan met 15 maanden...

@Karin: het gaat goed met de jongens. Afgezien van de koorts nu dan. De oudste gaat in oktober al naar school. En mijn feb2007jongen doet het goed.

Alle kindjes doen alles in hun eigen tempo. De oudste liep en rende met 12 mnd, de jongste loopt nu net. De oudste weigerde heel lang om ook maar iets op elkaar te stapelen, de jongste bouwt nu al de mooiste torens.
C. gaat vast ook wel staan - zodra het zijn tijd is! Het is iets anders als hij volkomen apatisch zou liggen en verder niets-maar dan had jij als moeder al lang aan de bel getrokken.
We spreken elkaar vast wel weer.

Groetjes!

Hoi Karin en wens voor drie.
wat leuk dat jullie elkaar een soort van kennen, leuk hoor dat jullie elkaar weer tegenkomen,
en inderdaad karin, jou zoontje gaat vast staan en lopen wanneer het zijn tijd is. jij weet als zijn moeder wel wat het beste is voor hem.

leuk docente, in wat voor klas sta je? wat leeftijden heb je in je klas?
heeft je zoontje last van de krentebaard?

nou dames, fijne avond, en werkse morgen voor degenen die morgen moeten werken.

liefs Bloemetje

@bloemetje: ik geef les aan studenten geneeskunde dus rond de 18-22 jaar, in kleine groepjes. Echt leuk hoor! En nee, hij heeft geen last van de krentenbaard, hij is vrolijk en ondeugend genoeg. Hij krabt alleen wel regelmatig de wondjes weer open...

Gelukkig dat hij er geen last van heeft, alleen wel lastig dat hij ze open krabt.
Dat word dan vaak weer een kliederboel.
Leuke maar uitdagende groep denk ik om les voor te geven?
En ook fijn dat het in kleine groepjes is.

Ga je morgen weer aan het werk of blijf je nog lekker bij je kleine kanjer?

liefs

Nee, vandaag moet ik nog thuis blijven (C mag niet naar kinderdagverblijf en ik heb geen andere oppas), maar eerlijk gezegd is dat ook voor mijn eigen gezondheid nog beter. Echt even uitzieken. Heb nog steeds nauwelijks eetlust.

Morgen (mijn verjaardag ) denk ik wel weer werken, en dan heb ik gelukkig wel een oma die op kan passen, want C mag ook morgen niet komen. En tja, daarna begint mijn weekend alweer, ha ha!  Kan er nog steeds nauwelijks aan wennen om maar 3 dagen in de week te werken.

Ik las dat jij nu al thuisblijfmoeder gaat zijn, Rianne. Wel lekker voor je en maakt eventuele zwangerschapsklachten wel makkelijker, lijkt me. Persoonlijk vind ik het ook een dappere beslissing, ik zou het zelf echt niet kunnen! Ik vind de dagen met mijn zoontje heerlijk, maar soms ook erg vermoeiend, ben dan blij om even iets heel anders te doen. Ik ben een betere moeder als ik mijn kind even niet zie, zeg maar. Hebben de andere dames ook al ideeen hoe ze het straks met gezinsuitbreiding allemaal gaan doen? Ik weet nog dat manlief en ik daar uren over gesproken hebben die eerste keer voordat we uberhaupt voor het eggie gingen... En nu doen we het heel anders dan we toen hadden bedacht, ha ha!

Hoe is het nu verder met je, bloemetje? (en schmetterling?) Heb je nog steeds last van klachten van buik e.d. Ontpillen kan een vervelende bedoeling zijn... (ben blij dat ik dat nooit meer hoef!)

Karin, wat vervelend dat je kindje krentebaard heeft. Mijn dochtertje heeft het een paar maanden geleden ook gehad, gelukkig had zij er ook niet heel veel last van alleen wilde ze bepaalde dingen niet eten omdat dat zeer deed.

Ik word inderdaad thuisblijfmoeder. Ik heb nu een jaar lang fulltime gewerkt omdat we het niet echt ruim hadden financieel, maar ik merk aan mijn dochter dat het haar geen goed doet.
Ik heb twee weken vrij gehad en ze werd toen een veel vrolijker en makkelijker kind. Ik zat er al over te denken om weer te stoppen met werken,  maar toen ben ik echt gaan overleggen met mijn man en ook hij vond dat het een goed idee was! Dus meteen mijn baan opgezegd en weer op naar het fulltime moederschap!
Ik vind het echt heerlijk om dat te doen. Daarnaast moet ik zeggen dat ik een aandoening heb  (ehlers  danlos)  waardoor het voor mij al extra zwaar is om te werken, dus de weekeinden en avonden kon ik niets meer.
Ben nu weer op het werk en heb de nieuwe manager wat "testtaken" gegeven dus kan nu heerlijk even forummen.  Na vandaag nog maar 11 daagjes werken!

Vandaag is de NOD en het ziet er naar uit dat het ook echt een NOD wordt!!!!!!!!!!
Nog niets te bekennen van ongesteldheid, als ik vrijdag nog steeds niet ongesteld ben ga ik testen! De misselijkheid neemt namelijk toe evenals de pijn in de borsten, de buikpijn daarentegen is zo goed als weg, alleen nog maar opgeblazen gevoel!

He!

Rian81, wat spannend zeg! Kun je je wel inhouden met testen?
ik heb nog steeds last van mijn buik. En vanavond gisteravond heb ik zeer gevoelige tepels. Heb ik nooit, misschien ontpillen of misscien......? Maar mijn NOD is pas 2 juni, moet dus nog ff afwachten.
Gek he? 2 x zwanger geweest en nog onzeker, hihi. Ik heb ook geen flauw idee meer hoe ik me toen voelde.Dom he?
Bedankt voor jullie berichtjes, erg lief!
Liefs,

Terug
Bovenaan