mei stoppers??

Hey meiden

Het is idd lekker weer
Straks lekker ff te fietsen met ons meisje

Ik hoop dat we de komende maanden snel zwanger mogen worden
Ik ben er nu ook nog niet zo mee bezig dit heeft meer te maken met mijn man die militair is en  die waarschijnlijk in november weer naar Afghanistan moet
Maar het komt zoals het komt ander kun je natuurlijk nooit wat

Meiden geniet van het lekkere weer

Groetjes

Nog ruimte voor eentje meer?

Ik ben Karin, 28 jaar en bijna 2 jaar getrouwd. Ik heb een zoontje van 14 maanden en na lang dubben en wachten hebben we besloten om er nu helemaal voor te gaan! Ik droom al lange tijd van nr 2, maar er waren altijd dingen waardoor we zeiden: nu nog even niet. Maar nu, sinds vandaag, geen anti-conceptie meer!

Ik gebruik geen pil, zit al een tijdje aan condooms, dus ook erg fijn om te stoppen. Jeetje wat had ik een hekel gekregen aan die krengen!! Ik vind het wel fijn dat ik geen last van ontpillen kan hebben en mijn eigen cyclus nu goed ken en ook mijn eisprong goed kan herkennen. Ik ben helemaal blij met ons besluit, ik heb al zoooooooooo lang babykriebels! Ik ben net ongesteld geweest, dus dit wordt dan ronde 1... Ik heb niet zo'n haast om zwanger te worden, maar stiekem ga ik er toch van uit dat het niet heel lang zou duren. Bij mijn zoontje was het in de 2e ronde raak, ik weet dat dit niets zegt over nu, maar toch ...

Voor als jullie geinteresseerd zijn: ik kom uit Zuid-Limburg (niet oorspronkelijk, ben import sinds vorig jaar) en heb 6 mei mijn eerste werkdag op mijn nieuwe baan als docent op universiteit, voor 24 uur in de week. Voorheen werkte ik fulltime, maar dat was veel te zwaar met een kleine. Ben dus erg blij met mijn nieuwe baan, eindelijk wat ruimte en rust.

@knorretje: gefeliciteerd met je aanstaande bruiloft! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt en tja, wat druk kunnen die laatste dagen zijn he?

Hoi Mama1982

Hoelang moet je man naar Afghanistan? En willen jullie daarvoor al proberen om zwanger te worden of wanneer hij weer terug is?
Het lijkt me moeilijk om zulke beslissingen te maken.

Liefs.

Hallo allemaal,

Hier nog iemand die zich graag bij het groepje mei-stoppers wil aansluiten!
Ik ben Vlinder (schuilnaam, want ben bang dat familie/vrienden mij herkennen, je weet maar nooit he?) ik ben 24 lentes jong en ben 6,5 jaar samen met mijn lief, in oktober gaan we trouwen!
In januari zijn we gestopt met de pil (ik had al babykriebels) maar we wilden weten wat mijn normale cyclus zou zijn, voordat we eind juli (dat was de planning) zouden stoppen met condooms (he er ook een hekel aan gekregen)...
Maar hebben tussen de condooms door al een keertje onveilig gevreeen en ook twee keer voor het zingen de kerk uit.
Mijn cyclus ziet er als volgt uit: 1e: 27 dgn, 2e 25 dgn, 3e 25 dgn, en ik had dus vorige week maandag gedacht ongi te worden... vrijdags nog steeds niets... zou het echt zo zijn??? test gedaan: negatief! zaterdag nog steeds niet ongi: tweede test: weer negatief!
Besloten dan maandag weer een test te doen... dus ik vanmorgen vrieg op (dacht doe het met ochtendurine) BEN IK ONGESTELD!!!
Lekker hoor... dus mijn 4e cyclus is maar liefst 32 dgn! Nou je kan je voorstellen dat ik nu echt de smoor erin heb!
Maar gisteren wel besloten om nu voor het eggie te gaan! dus ik sluit me graag aan bij jullie cluppie!

Liefs Vlinder

PS ik kom trouwens uit Zuid Holland!

Hoi Vlinder,
Van harte welkom, balen dat je ongesteld bent geworden.
Fijn dat jullie besloten hebben om voor het echie te gaan, spannend is het allemaal he.
Ik moet 16 mijn nod hebben. Maar weet niet goed wat ik moet denken.
Ik heb als het goed is zaterdagdag mijn eisprong gehad, goed geklust dus. en sindsdien zeer regelmatig lage buikpijn, zo een beetje ongesteldheidsbuikpijn. Ook heb ik minder trek in eten, terwijl ik anders een lekkere eter ben.

Maar misschien is het ook wel mezelf gek maken.

Liefs Bloemetje

Hoi Bloemetje,

Ja ik ken die onzekerheid, ik ging mezelf ook telkens gek zitten maken, des te harder is het als het dan niet zo is...
Ik ga straks even langs bij mijn vriendin (is 3,5 maand zwanger) oh en wat benik stiekem jaloers...
Net mijn vriend gebeld, vroeg hoe het met me was.... ik zei: ja hoor goed!, zei hij: nee joh is toch helemaal niet goed! je bent ongesteld...
Dus hij is ook beetje verdrietig!
Hoe bereken je nu ongeveer je vruchtbaarste periode?

Liefs Vlinder

Welkom voor de degenen die zich ook hebben aangesloten!

Jeetje, heftig als je man naar Afghanistan gaat, is dat voor een langere periode?

Hier alles goed, behalve dan dat ik sinds 21 maar niet ongesteld ben geworden.....hoelang kan een cyclus zijn vraag je je bijna af! Het liep redelijk: 38,40,28 maar nu ben ik de weg kwijt. Ik vraag me af zou temperaturen zin hebben?

En...weer een zonnige dag!

Hoi Mooiedromen,

Ik zou dat temperaturen maar even laten zitten, en je gewoon testen, want je zit nu al op dag 44???!!!!
Zou het niet gewoon zo zijn dat je zwanger bent???

Succes liefs Vlinder

Terug
Bovenaan