mei stoppers??

Hallo allemaal en welkom nieuwe meiden!!
Het wordt echt gezellig zo!
Mijn schoonouders zijn en dagje geweest, kon dus ff niet forummen (schoonmama leest mee als ik op comp ben, hahaha!!)
Is al weer een boel bijgeschreven zeg!
Mijn buikpijn is trouwens weg, maar tepels zijn nog wel gevoelig.
ik heb vanmorgen een test gekocht die je al voor je NOD kan doen, ik geloof 3 dagen ervooor of 11 dagen na je eisprong. Heeft iemand hier al ervaring mee?
En is er al weer iemand overtijd? Ben wel nieuwsgierig hoe het is!
Ik ga nu mijn meisjes in bed, er was vandaag kinderfeest en nu zijn ze  best wel moe. (ik ook, maar kan nog niet naar bed )
Ik moet nog kalfjes voeren en dan het melken van mijn man overnemen, die zit nl bij de vrijwillige brandweer hier. En die oefenen nu elke week  voor een wedstrijd ergens in juni.
O ja, morgen zijn we alweer 6 jaar getrouwd! De tijd gaat echt snel zeg! Voor  ik het weet ben ik al een oude oma, hahaha!
Nou, allemaal nog een fijne avond en tot morgen misschien!!!

Hoi,

Ja, hij was nog gepland. Hihi. Samen met dr nieuwe partner. Het is een schat van een kind en ben altijd zo blij als ik hem nog eens zie. Zie hem niet vaak, eens in de maand, anderhalve maand. :( ook hij is altijd erg blij mij te zien. Erg fijn. Volgende week zie ik hen weer, ooh wat leuk.
Ik ben belgische en woon nu in provincie utrecht met me vriend.
Zie ze dus erg weinig.

Liefs.

Sorry dames, het forum doet hier erg raar. Ik wil reageren op een ander topic en dan komt hij hier. Echt heel erg vreemd, ik snap er niets van. Sorry dat hij verkeerd staat.

liefs

Hallo dames,

Nou, dat was een lekkere verjaardag! Heel veel gezoend, veel felicitaties en toen ik thuiskwam stond er een mega-groot boeket rode bloemen op me te wachten... Ben weer even helemaal verliefd op manlief, ha ha! En C is ook supervrolijk, heeft voor het eerst geven/nemen met mij gespeeld! Jippie! Weer een mijlpaaltje erbij.

Ik voel me helemaal opgeknapt van de griep, alleen de eetlust blijft nog wat matig, ben met vlagen wat misselijk en het lijkt net alsof ik iets vaker moet plassen... Ik heb ook duidelijk meer (heldere) afscheiding dan normaal, last van obstipatie en vanochtend vond ik de geur van mijn mans after shave vreemd ruiken... Aahhh! Ik vrees dat ik mezelf gek aan het maken ben, begin meteen te denken dat het misschien toch raak is, ha ha! Ergens denk ik, dit is gewoon je lijf dat geintjes met je uit zit te halen... Pfff, nog even wachten op NOD, he... Zul je net zien dat ik netjes op tijd ongesteld ga worden. We zullen het over een 5-tal dagen weten.

Ja, Rianne, nu wordt het echt een beetje spannend! Ik begreep dat je sowieso even wilt wachten met testen, dus zullen wij ook maar even (met moeite ) wachten.

Wensvoor3, meid ga heerlijk klussen op je weekendje weg, kan bijna niet romantischer toch? Blijven de kids bij opa's/oma's? Heerlijk he, er even met zijn tweetjes tussenuit... Hebben we in april voor het eerst gedaan.

Nog even over werk, ik werk nu 24 uur en dat blijf ik doen. Financieel is minder niet haalbaar en ik denk dat ik dan ook een beduidend minder goede moeder zou worden...

Schmetterling, meid fijn dat de buikpijn tenminste weg is, en tja de rest... afwachten he. Gefeliciteerd trouwens met huwelijksdag! Altijd weer bijzonder een dagje erbij.

Bloemetje, namen moeten inderdaad aan een hoop eisen voldoen, ha ha! Ik vond het zo moeilijk bij de eerste... Moest 1) leuke naam zijn 2) goed klinken met achternaam 3) leuk te verkorten zijn 4) mooie betekenis hebben 5) geen associatie opwekken met vervelende rijmpjes e.d. op het schoolplein 6) geen naam zijn waarvan er al 3 in de klas zitten (voor ons dus geen emma of sem..)
Poeh, voelde me oppermachtig! Wat ik nu (hoogzwanger), bomvol hormonen besloot, daar moet het kind de rest van zijn leven mee doen... Ik vond het bijna eng, hi hi, maar met veel pijn en moeite is het gelukt. Een volgende naam ga ik ook weer lang voor me uitstellen...

En niet te vergeten: welkom, alle nieuwe dames!

Hallo

Bloemetje22: de kms is de koninklijke militaire school. Hij word dan onderofficier.

Karin, hoe heet je eerste kindje?

Tot morgen, ga eerst met mijn schoonmoeder shoppen. We hebben een bruiloft van een neef dus moet nette kleren hebben.  

groetjes

Hoi,

joycher, veel plezier met het winkelen morgen. bruiloft, altijd leuk.

Karin, van harte gefeliciteerd. Wat leuk dat er een mooie bos rode bloemen voor je stonden. Wel een leuke verrassing denk ik. hihi, zou ik ook wel eens fijn vinden, dat gebeurd hier namelijk nooit.

Nou dames, ik ga me bedje in, vriend zit voetbal te kijken en pff, dat vind ik helemaal niets, haha ik en voetbal, een onmogelijke combinatie.

Welteruste dames, tot morgen

Het wordt steeds gezelliger hier op het forum. Ik heb vandaag 2 boeken gehaald over zwanger worden met hele praktische informatie, ook de bevruchting staat erin uitgelegd, en hoe de eerste weken ontwikkeling is als je zwanger bent, tegen de tijd dat je erachter komt is er al een hoop veranderd zeg! De buurvrouw stond ineens over de ballustrade: wat voor boek lees je........euh.....het zijn recepten (,,,), mijn vriend zei al is het wel zo handig dat je al die boeken hier in de hal laat rondslingeren. Dus toch maar even boven bewaren!

Het " klussen" gaat goed, binnenkort zijn er wel heeeel veel vruchtbare dagen omdat ik dan uitga van een cyclus van 32 en 37, dus dat wordt een pittig weekje! Mijn vriendin zei toen: je hoeft niet elke dag hoor...maar ja, die wist nog niet dat ik zo onregelmatig ongesteld zou zijn. Manlief is er wel blij mee... Ik moet wel zeggen dat je het weer heel anders ervaart als je weet dat je vrijt om zwanger te worden!

Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker 3 dagen vrij, hopelijk mooi weer!

Was laatst op kraambezoek en dan merk je dat als het de eerste is dat het wel een enorme impact heeft, en dat het patroon slapen, voeden nog best moeilijk is. De consultatiebureaus schijnen ook niet meer allemaal evenveel te weten, je hoort zoveel verschillende verhalen over slapen, voeding etc etc. Je gevoel zegt natuurlijk veel. Ik heb wel het boekje besteld van de Bakermat over regelmaat.

Nou, ik ga slapen, tot later allemaal!

Enne Karin, spannend.....zou je toch niet al zwanger zijn??????

Terug
Bovenaan