Idd, mooiedromen, ik zou voor de zekerheid een test doen, al kan de cyclus heel erg van slag zijn na pilgebruik... Ik heb vroeger wel eens 10 weken moeten wachten op mijn menstruatie, ben na 3 zwangerschaptesten gestopt met testen aangezien ik me steeds niet zwanger voelde. En toen uiteindelijk kwam het. Het temperaturen is bedoeld om te weten wanneer je eisprong is, heeft dus eigenlijk niet zo veel met de lengte van de cyclus te maken, maar geeft je wel een idee wanneer je het vruchtbaarst bent. Het zal nu dus ook niet zinvol zijn.
Ikzelf merk de eisprong aan de slijmerige afscheiding die ik precies 14 dagen na mijn menstruatie krijg en 2-3 dagen aanhoudt. Er zijn ook op internet allerlei 'rekenmachines' die een uitspraak doen over je vruchtbaarste periode, je kunt er ook banners maken e.d.
Ik zeg wel dat ik geen haast heb, maar stiekem ben ik toch aan het rekenen, mijn eisprong moet rond de 12e mei zijn, dus het pinsterweekend moet lekker knus worden, ha ha! Hebben jullie dat ook, dat je echt tien keer meer zin in seks hebt, omdat je het voor het 'goede' doel doet? Ik wel, voor mijn man gelukkige tijden, ha ha.
@ mama1982: heftig hoor als je partner langere tijd naar het buitenland moet, zeker Afghanistan! Lijkt me idd erg lastig met 'gezinsplanning', maar ook later als er kleine kinderen zouden zijn. We zullen dus hopen dat het voor november raak is? Al lijkt het mij ook geen pretje zwanger te zijn in je eentje...