mei stoppers??

Wensvoor3: idd februari! Dan krijgen we het nog druk, hi hi! Krijgen een reele kans dat deze spruit de verjaardag moet delen met Christian. Was toen uitgerekend op 7 feb en nu dus op 4 feb, maar 3 dagen verschil...
(balen trouwens van hooikoorts van je man, kan erg vervelend zijn... En natuurlijk jammer dat je niet aan klussen toekomt)

Ik wilde in ieder geval even aangeven dat ik 3 negatieve testen heb gehad. De dag voor NOD, 2 dagen na NOD en 7 dagen na NOD. Dit waren trouwens die 'supergevoelige' die je 4 dagen voor NOD al zou moeten kunnen gebruiken. Je ziet hoe betrekkelijk dat is... Ik had er 3 besteld van sensitest, maar heb nu 'gewone' van etos gehaald (die was erg vaag...) en daarna kruidvat (die was duidelijker, want rode kleur ipv blauw).

Net weer even heel misselijk, meteen weer zo'n gedachte, oh ja... zwanger zijn is niet alleen maar leuk, ha ha! Ik ga morgen eens naar verloskundige bellen voor afspraak e.d. Ik wil dit keer in ieder geval op tijd zijn om de echo aan te vragen. Bij Christian moest ik daar zelf voor bellen en was er wachtlijst van 4 weken, en dat had ik niet door... Met veel moeite pas in 13e week mijn termijnecho gekregen. Ik hoop nu op iets eerder!

Spannend allemaal, leuk, leuk!

hey karin echt super, van harte gefeliciteerd, ben erg blij voor je.

Ik hoop dat ik nog een week wachten vol kan houden, bedankt voor het advies in ieder geval. Ga er ook niet echt meer vanuit hoor, maar voor de zekerheid.

En voor de rest blijf ik duimen!

liefs leeuwtje

hoi dames,
nog even korte reactie, hebben het onwijs druk,

Karin, van harte gefeliciteerd, je moest wel zwanger zijn, leuk hoor, in de eerste ronde. echt super, en misschien dat je zoon zijn verjaardag moet delen, het ligt erg dicht bij elkaar. Spannend hoor.

Verder ga ik even niet op iedereen reageren, wou graag nog wat van me laten horen.

karin en vlinder geniet lekker hoor.

hier gister erg buikpijn, vandaag ook weer maar minder. gister/vandaag zou eventuele innesteling kunnen zijn. ben ook moe, maar dat kan ook best met werken en klussen in huis te maken hebben.

ik ga nu lekker mijn bedje in.

welteruste dames.

bloemetje

Hallo

Nog even snel een berichtje voor we weekendje weg gaan naar gent. Als dit door gaat in ieder geval. Manlief is vandaag ziek naar huis gekomen, doet hij niet snel. Ik heb hem paracetamols gegeven en bad aangezet, daarna naar bed gestuurd. Hoop dat het morgen beter gaat.

Karin van harte gefeliciteerd. Echt super. Wat raar eerst negatieve testen en daarna positieve. Wanneer ga je het je zoontje vertellen? Dit lijkt me erg moeilijk want kinderen kunnen moeilijk geheimen houden.

Wat groeit dat lijstje ineens snel. Ik had ook al het idee gehad dat ik dadelijk als enigste nog in de nod lijst sta. Gaan we toch maar niet vanuit.

Ik ga lekker slapen, moet morgen vroeg op. Ik ben benieuwd als ik van het weekend terug kom, wie er nog meer zwanger zijn. Ik kan maandag testen maar weet niet of ik het dan al doe. Vind het wel spannend. Voel niets raars. Heb over mijn hele lichaam jeuk, weet niet of dit iets te betekenen heeft, kan ook van de processierups zijn, staan namelijk eikenbomen bij ons op het werk.

Allemaal een heel fijn weekend toegewenst.

liefs joyce

Wat lees ik nou?

Karin wat een geweldig nieuws!!!!!!
Van harte gefeliciteerd en nog eerder uitgerekend dan ik?! zo zie je maar he dat het per persoon verschilt hoe snel je een streepje ziet!
Geniet van je zwangerschap meid!!!
Kom je ook naar het februari-moeders forum? het is niet zo gezellig als hier, maar je hebt wel wat aan elkaar!

Nou meiden ik hoop dat er snel nog meer zwangeren volgen die op het wachtbankje zitten! ik duim voor jullie hoor!

Kus Vlinder

Ja, Vlinder, heb toch echt even moeten wachten op positieve test. Blijkbaar maak ik relatief weinig HCG aan, dat het nu pas hoog genoeg is om te testen. Maar dat veranderd de eerste dag van mijn laatste menstruatie natuurlijk niet! Dus is toch erg logisch dat ik eerder uitgerekend ben, ha ha?

Joycer, ik heb het mijn zoontje al verteld, en hij zei: "Ladiladila, pffffffffrrrt, bah!"
Hij is nog maar 15 maanden, hij kan nog niet praten, alleen maar brabbelen, dus ik hoef niet bang te zijn ... Hij begrijpt er natuurlijk ook nog helemaal niets van. Ik ben wel benieuwd hoe hij straks gaat reageren op alles.

Bloemetje, balen van vermoeidheid en zo, maar idd, een verhuizing met klussen kan ook aardig wat van je vergen. Succes ermee! Hopelijk is jullie nieuwe stekkie snel op orde.

Waaaah! Heb net een gedachte, we zijn net begonnen aan kamertje van Christian, moet nog een hoop aan gebeuren en dan moeten we dus ook nog de babykamer doen!! Pfff, dat wordt nog aanpoten voor ons... En tja, over een tijdje zal ik al niet erg veel meer kunnen (mogen) doen. Help me eraan herinneren dat ik nooit meer ga verhuizen, ha, ha!

Rianne, Luus, WAAR ZIJN JULLIE!?

goedemorgen dames. nou had vanmorgen vroeg getest en helaas negatief. ik weet niet waarom de RDs dan al zo lang wegblijven, maar ik ga er vanuit dat ik toch nu echt niet zwanger ben met weer een negatieve test. Ben nu 10 dagen overtijd.
nou ja lekker weekendje weg en maandag maar es vragen aan de HA hoe en wat.

fijn weekend dames en tot schrijfs.

Terug
Bovenaan