mei stoppers??

hey meiden,

even heel snel tiekem op mijn werk een berichtje...
Ik zit namelijk een beetje met een dilemma vind  ik zelf. Bij mij zijn vrijdagavond de RD's geweest, maar echt maar 2 dagen en nog een dag een beetje. Nu is dat voor mij wel heeeel vreemd, aangezien ik er normaal toch zeker wel 7 dagen "plezier" van heb. Ze waren ook 4 dagen te vroeg (had afgelopen dinsdag pas moeten zijn...) Ook heb ik helemaal geen kramp gehad. Ik was vrijdagochtend wel extreem misselijk en ik blijf nu nog een beetje misselijk met vlagen. Ik heb voor de zekerheid al maar een testje gekocht, want IK WEET HET NIET MEER!
Kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Heeft testen wel zin? Het zou me in iedere geval duidelijkheid geven. Ik zou het ook vervelend vinden straks 4weken langer zwanger te zijn dan ik dacht....

heeft iemand een tip?

en voor de rest van de meiden blijf ik duimen!
heel veel liefs leeuwtje

Nou, ik heb het lijstje nog even aangepast...

NOD lijstje:
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei

Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009    
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger van  1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009  

WANT IK BEN TOCH ZWANGER!!!!!!!

Poeh, ben nog een beetje van slag eigenlijk, ha ha! In 1 keer raak . Ik wilde wachten met testen tot dit weekend, maar ik werd me gisteren toch een partij misselijk... en de hele dag al slechte eetlust, snel vol (errug herkenbaar van mijn vorige zwangerschap). Dus vanochtend toch weer een testje gedaan en er stonden TWEE streepjes!! Na 10 dagen overtijd. Streepje was nog erg vaag, maar staat er echt, inmiddels op 2 testen, ha ha . (tip: gebruik die van de kruidvat, veeeeeeel duidelijker dan die van etos!)

Vandaag opnieuw met vlagen misselijk, snel vol en matige eetlust, met soms een enorme honger (heel herkenbaar dus Vlinder!!). En moe (helaas), vaak plassen, obstipatie en soms ongi-krampen. Dit had ik mijn vorige zwangerschap ook allemaal vanaf de 5e week. Het belangrijkste verschil met 2 jaar geleden dat mijn borsten eigenlijk nauwelijks klachten geven en dat mijn reuk nog normaal is. We zullen zien wat er verder nog gebeurd...

Daan, jammer van de RD's... ik hoop dat je volgende ronde meer succes hebt!

Tijgetje, meid, nu wordt het voor jou ook erg spannend!!! Ik duim, duim, duim...

Mooie dromen, wat betreft op de hoogte blijven, ik kan het je niet zeggen. Hoewel ik JG-forum dus al een tijd ken, heb ik het pas in 6e maand van mijn zwangerschap ontdekt (in 2006), dus het zwanger worden forum is nieuw voor mij... Misschien is hyves niet eens zo'n slecht idee? Voorlopig zal ik me in ieder geval regelmatig hier melden, goed?

Leeuwtje, volgens mij is het zo dat 2 dagen helderrood bloedverlies als een menstruatie geldt. Na pilgebruik kan het veel korter en minder hevig zijn dan 'normaal'. Dat kan in principe geen innestelingsbloeding zijn. Maar als je echt twijfelt werkt natuurlijk alleen een test. Ik zou die echter pas 2 weken na je 'menstruatie' doen, omdat je dan, als die negatief is er redelijk zeker van kunt zijn dat je ook niet zwanger bent. (zie dus ook mijn ervaringen...)

Aan alle wachtenden: HEEL VEEL SUCCES!
Ik hoop dat jullie net zo'n geluk hebben als ik!

wow   GEFELICITEERD!!!!

zie je nou wel tijgetje......vlinder heeft het goede voorbeeld gegeven en karin kan het ook?!?!?!

super meiden!!!
eindelijk een groeiend zwangeren lijstje......en wat een late testen allemaal!!!!!!
geniet ervan!

hey karin, van harte meid!! echt helemaal gaaf zeg! je was zeker helemaal door t dolle heen? leuk hoor t is je van harte gegund. geniet er lekker van zou ik zeggen en ik kijk morgen nog maar es. vind t enerzijds spannend omdat ik bang ben dat t niet zo is en ik heel teleurgesteld zal zijn. maar ja anderszijds kan ik dan proberen gewoon weer vooruit te kijken en net als zovelen een nieuwe ronde tegemoet zien.

super karin echt gaaf!

Ester: ik ga t echt proberen morgen of zo....en wie weet bof ik net zo

tot schrijfs...moet ff weer aan t werk nu zit hier stiekem t forummen (is dat al een werkwoord? hihih) daaaaag

Joepieeeeeeeeeeeeee KARIN gefeliciteerd!
Dat geeft ons 'wachtenden' moed .
Had jij nu al eerder getest? En je bent nu 10 dagen overtijd...wow!

Ik ben toch ook heel benieuwd, NOD van 2 juni, gisteren een negatieve test maar
vandaag onwijs misselijk en duizelig. Ben thuisgebleven van mijn werk, heb de hele dag geslapen. En stekende koppijn. Dat laatste maakt me aan het twijfelen...want misschien is het een gewoon griepje.
Ik ga denk ik maandag maar weer testen, als de ongesteldheid uitblijft.
Pffffffff wat kan een mens hier mee bezig zijn he.

Leeuwtje, als je twijfelt gewoon testen. Kost wel wat centen (lijkt wel of we hier aandelen hebben...hihi...) maar dan is de twijfel wel weg toch?

Vlinder, blijf alsjeblieft kletsen over je 'kwaaltjes' hier...daar zijn we hier voor!
Dat vind ik het fijne aan een forum, iedereen snapt elkaar, iedereen kan lekker klagen (als we het niet willen lezen scrollen we wel door, haha...)

Tijgetje, bij jou blijft het ook al heel lang weg zeg!
En dan toch negatieve testen... lastig dat je niet weet wat je cyclus is, of wel?
Dat maakt het lastig allemaal voor ons, eigenlijk adviseren ze eerst een maandje zonder pil en zonder zwanger te worden, zodat je je cyclus een beetje in de gaten kunt houden. Maar ja, als het in ons hoofd zit willen we het toch meteen he!

jmv20, jij ook nog niet ongi dus. Irritant he, dat wachten!
Laten we hopen dat we allemaal snel een positieve test hebben!

Dames..STERKTE MET WACHTEN!
En de anderen...klus - ze!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Karin
Gefeliciteerd met je zwangerschap
Weer een zwangere erbij super super super leuk
Nou meid geniet ervan ondanks alle symptomen en misselijke dagen

Hoi Leeuwtje
Ik wil je geen valse hoop geven
maar mijn zus is nu 9 weken zwanger en zij had ook tijdens haar NOD
Dat ze bloed verloor maar niet lang ook twee dagen ongeveer
Zij heeft het nu nog af en toe dat ze wat bloed verliest
Vooral na gemeenschap en als ze zich druk maakt of te veel inspanning doet
Ik hoop dat je hier wat aan heb wil natuurlijk niet zeggen dat je zwanger bent
maar het uitsluiten moet je dan ook ff niet doen

En bij mij is er nog geen ongi te bekennen
Ik heb wel nog steeds kramp in mijn buik
Ik ben ook verkouden dus ben nu niet zo lekker
Maar heb het steeds warm en koud kan zijn omdat ik ziek ben
En Vlinder ik heb nu ook diaree (sorry dames)
Misschien omdat ik niet lekker ben maar misschein toch ook om andere redenen
Ik ga de 10de nog een keer testen als er niets van ongi te bekennen is
Dus ik hou jullie op de hoogte
En ik heb nog iets wat me nu opvalt misschien omdat ik ongi moet worden dat me buik opgezet is maar lijkt wel of hij al wat gegroeid is iets ronder zeg maar echt vaag
en als ik zwanger zou zijn is dat echt 4,5 week dus lijkt me stug dat ik dan al iets aan mijn buik kan zien hmmmmm
vervelend zeg dat wachten en die onzekerheid
nou ik blijf voor jullie duimen en hopen

En voor alle zwangere wens ik jullie heel veel geniet dagen

Wauw, Vlinder en Karin, van harte! Wat een mooi nieuws zeg. Enne Karin, februari is al zo'n mooie maand om jarig in te zijn, dat wordt nog druk bij jullie!

Daan, jammer zeg, nieuwe ronde nieuwe kansen...

En j_m_v en tijgetje en misdreamer: ik duim voor jullie.

Heb deze hele week niet gereageerd wegens ernstig tijdgebrek. Merk dat ik dan meteen een hoop berichtjes mis!

Hier zal het deze maand wel niets worden. Manlief heeft zo extreem veel last van hooikoorst dat hij de hele dag en nacht naar adem hapt en dikke, rood ontstoken ogen heeft en een loopneus die een megamarathon schijnt te lopen. Sex is dan niet echt aan de orde. Ach ja.

Het weekendje weg was overigens helemaal geweldig en we hebben van elke minuut genoten. En wellicht dat die ene keer toch iets oplevert. Het kan maar zo, toch?

Succes allemaal dames!

o ja karin
Welke moet je hebben an de kruidvat want je heb er een waarvan je een staafje in je urine moet doen of er overheen moet plassen
En je heb er een met een pupetje zeg maar maar daar zuig je je urine uit een bekertje in op en dan moet je dat in een ronde van de test druppelen
hoop zo een beetje duidelijk uitgelecht te hebben
en welke van de twee moet ik dan nemen

Terug
Bovenaan