mei stoppers??

NOD lijstje:
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei

Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                                34 jaar             1e ronde           2e kindje         NOD 5 juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009    

Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger van  1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009  

Zo me even op het wachtbankje gezet.
Karin gefeliciteerd met je zwangerschap

Wat geweldig Karin dat jij ook zwanger bent, geniet ervan  !!!!
Nu zijn er officieel 3 van de 23 mei stoppers zwanger, hoop dat er snel meer volgen.

Ik merk alleen al bij mezelf dat ik een maand ontzettend lang vind duren, ik vind die eerste 2 weken tot aan eisprong niet zo erg want dan hoef ik toch niet in spanning te zitten omdat ik weet dat ik dan niet zwanger ben, maar daarna......heb afgelopen maand 4 testen verspreid over 1,5 week gedaan omdat ik het zo super spannend vind.
Dwing mezelf wel om te relativeren en zeg tegen mezelf dat ik er niet de hele tijd mee bezig moet zijn.... makkelijker gezegd dan gedaan!
Nu lijkt het net of ik al jaren bezig ben met zwanger worden maar ga pas de 2e ronde in

@Tijgetje: ben benieuwd naar de uitslag van je test vandaag, als je hem nog gaat doen!
@jmv20: vervelend he dat wachten en die onzekerheid, succes meid!
@wensvoordrie: vervelend zeg van die hooikoorts van je man! Misschien hier een tip: ik heb ook altijd van februari t/m november extreme last van hooikoorts gehad maar sinds drie jaar gebruik ik Oralgen, dat is een medicijn dat je 2 keer per week een minuutje onder je tong moet houden (druppeltjes) en op deze manier wordt je immuun en gaat dus je hooikoorts voor altijd over, je meot het wel drie tot vijf jaar gebruiken. Maar wie weet kan je man eens bij de huisarts informeren, wordt helemaal vergoed door de zorgverzekeraar.
@joycer1982: hoop dat Gent door kan gaan, super gezellig stadje!

NOD lijstje:
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni
Daan                                     26 jaar                   2e ronde           1e kindje      NOD 04 juli
Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei

Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni

Zwangere onder ons:

Heb net een idee gezien over op de hoogte blijven van elkaar: op het zwanger zijn forum zetten veel dames hun topic gewoon voort! We zouden dus, als er een paar meer zwangeren bij komen, een topic 'zwangere meistoppers' kunnen openen? Misschien een idee?

van harte Karin! En gelijk ind e 1e ronde1 Super.
ik hoop dar er snel meer zwangeren volgen!
En bloemetje, druk in je huis bezig? Moet je 2 x klussen, hahaha.
Hier ongi bijna weg, dus kunnen over een paar dagen aan de slag, hihihi.
Een fijn weekend allemaal!!
Liefs,

hoi dames
hier ben ik weer even.

we zijn inderdaad druk bezig in ons huisje, maar hoop dat ik volgende week kan verhuizen, en tot eind juni kan ik regelmatig in ons oude huis internetten,maar in nieuwe hebben we niet meteen internet geloof ik. gaan wel proberen of we misschien via buurjongen kunnen doen(is collega van vriend) dus dat hoop ik.

verder gaat het goed hier, vandaag ff schoonmaken, en vanavond naar bbq, ga met de auto, ook makkelijk verdoezelen dan. voel me toch wel weer anders dan anders, weer regelmatig buikpijn, soms opeens erg duizelig. en niet vooruit te branden.

liefs

Hallo allemaal,
Karin en Vlinder, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Dat is snel!

Ik ben vandaag, precies op dag 28 van m'n cyclus, ongesteld geworden. Ben blij dat m'n cyclus zo regelmatig lijkt, na 13 jaar pil/implanon en daarvoor een onregelmatige cyclus. Ik slik trouwens wel Etos Zwanger Worden, hier zitten onder andere stofjes in die zorgen voor een regelmatige cyclus (en verder bevatten ze het nodige foliumzuur en nog wat vit / kruiden die de vruchtbaarheid zouden bevorderen. Of dit laatste waar is weet ik niet, maar voor de regelmatige cyclus lijken ze in ieder geval te helpen..). Misschien is dit ook een tip voor anderen?
Verder had ik niet verwacht om deze ronde al zwanger geraakt te zijn, heb m'n man amper gezien in de klusweek. En wat mij betreft komt het niet op een maandje meer of minder aan, ik zie wel hoe het loopt.
Iedereen die wel in spanning zit, succes met wachten!

Goed weekend,

NOD lijstje:

Daan                                     26 jaar                   2e ronde           1e kindje      NOD 04 juli

Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli

Wachtende:

Zwangere onder ons:

Hallo allemaal,

Bloemetje: eetse straks! heerlijk heb ook zin om te BBQ-en!

Karin: ik blijf hier nog gezellig meekletsen hoor! en daarnaast zit ik bij de februari moeders, heb jou nog niet gezien?!

Hier alles lekker, heb me vanmorgen aangemeld bij Moeders voor Moeders! moeten jullie straks ook doen hoor! echt super!

Nou meiden ik ga nog even rommelen in huis, spreek jullie later!

Kus Vlinder

hoi,

dank je vlinder, heb er ook erg veel zin in in de bbq, ff een rustige avond zonder klussen in huis, hihi. heerlijk, vanmiddag nog bezig geweest, heb twee uur met een spons lopen schrobben om de verf van onze vloer af te krijgen, met beetje terpentine, gevolg, handen nu helemaal onder uitslag en branderig :s had ik het maar niet gedaan, maar me vloer is wel weer helemaal schoon(nou ja, helemaal, sommige stukjes langs randjes of waar meubels op komen te staan niet. hihi. morgenochtend voor 10 wanneer me vader komt helpen even verder poetsen.

Dames fijne avond en prettig weekend, ik ga in ieder geval van mn avond genieten.

liefs Bloemetje

Terug
Bovenaan