mei stoppers??

vlinder echt super gefeliciteerd meid. 1e keer raak, geweldig!

en mooidromen, we spreken gewoon af dat er hier niemand alleen achter blijft, we raken gewoon allemaal de 2e of 3e ronde zwanger (en hopelijk nog een deel deze 1e ronde!)
Ja, hadden we dat maar voor het zeggen he....

en jammer he daan, groot gelijk dat je vanavond jezelf even afreageerd op de spinning.

wat een hoop te lezen na 2 dagen zeg......

nou meiden, moet eerlijk zeggen dat ik er nu meer van baal dat het deze ronde mislukt is dan vrijdag zelf. Hebben anderen dat ook, dat dat pas een paar dagen later komt?
vrijdagavond kwamen de rd's dus, en ik had het niet eens echt gevoeld, was alleen misselijk ('s ochtends!), niet eens krampen. Toen dacht ik alleen, ja erg jammer, maar nu is de pil er tenminste goed uit en die eerste ronde zouden we gewoon kijken wat er gebeurde, niks aan de hand. Is het raak dan is dat mooi, zo niet, dan gaan we er vanaf ronde 2 echt helemaal voor (nu dus). Maar nu zijn we een paar dagen verder en nu baal ik eigenlijk wel enorm. Niks aan te doen maar toch, waarom veranderd dat gevoel dan nog....
en dat ronde 1, we zien wel, werkte natuurlijk niet echt zo he, we hebben echt wel gelet op de klusdagen, hahaha

nou meiden, ik blijf voor jullie duimen!

Daan, balen dat je ongi bent geworden, maar goed, op naar de volgende ronde!

Ja, Leeuwtje wel een goede eigenlijk, samen uit, samen thuis dus iedereen gewoon uiterlijk eind dit jaar zwanger! Laten we het hopen.

Vlinder, ik heb zelf nog geen hyves, was er altijd op tegen, maar ik ga er eens overnadenken. Voorlopig blijf ik alleen wel nog anoniem want ik ben natuurlijk nog niet zwanger, en om te voorkomen dat de hele wereld straks weet dat we bezig zijn hiervoor! Maar het is wel een goed idee van je. Euh....ik woonde ook in Bloemendaal! Je bent wel een stuk jonger dus kans is groot dat we elkaar niet kennen, Hoe   bedoel je kleine wereld!

Karin heb jij daar nog ideen over? Je zat toch eerder op dit forum, hoe zijn jullie toen op de hoogte gebleven?

Yasmine heb ik niks meer van gelezen, jammer ben benieuwd hoe het met haar gaat.

Nou dames, ik kon me niet beheersen....heb een test gekocht en eenmaal thuis meteen de wc in gedoken. Helaas..negatief.
Maar nog niet ongesteld. Dus ik weet het niet hoor, wellicht was ik te vroeg.
Heb voor de zekerheid maar een dubbele gekocht, dus ik probeer me nog maar even te beheersen.
Weet iemand of je , als je GEEN eisprong hebt gehad, ook ongesteld wordt??? Rare vraag misschien...

Vlinder, JAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd meid!! Geweldig, dat geeft ons allemaal moed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet maar van het heerlijke dromen...spannend....
En inderdaad, ik had dat met de eerste ook...vol verwachting zat ik bij de HA...en ze deed niks!!!!!!!!!!! Terwijli k zoiets had van...kijk, voel, test....bevestig mijn onzekerheid! Maar de tests van de drogist zijn genoeg om overtuigd te kunnen zijn hoor meid!!!!

jmv20...jij ook al getest, het valt ook niet mee he, zo lang wachten!! Ik voel van alles gebeuren...is het nou de zwangerschap of gewoon ongesteldheid die door wil komen...zucht... :)

Nou...we wachten het gewoon nog maar even af allemaal...grappig hoe we ons allemaal voornemen er NIET mee bezig te zijn...onbegonnen werk!

hoi MissDreamer34 Ik ben nog steeds niet ongi geworden
Maar heb wel krampen in mijn buik maar ook nog steeds een vaag gevoel in mijn borsten En moet ontzettend vaak plassen en ben af en toe misslijk maar kan zijn van de zenuwen.Ik ben zo benieuwd.Ik had gister een test gedaan en die was negatief
Dus ik wacht nog ff maar hou jullie zeker op de hoogte

Vlinder gefeliciteerd ben zo blij voor je
Ik ben helemaal aan het stralen om te lezen dat er weer een zwangere bij is
nou meid geniet er van

Daan echt balen voor je dat je ongi begonnen is
Had het jou ook erg gegund
Ik hoop het voor iedereen hier en dan vind ik het zo jammer als het niet gelukt is
Ik hoop dat je volgende ronde raak is
We blijven duimen voor elkaar

En ik hoop zelf dat ook mijn ongi weg blijft maar ben een beetje bang want voel overal kramp en mijn onderrug doet ook een beetje zeer dus denk dat het niet gelukt is
denk dat ik over twee dagen toch ongi word zo te voelen.Maar we hebben nog hoop

hey dames...ff kort moet zo werken en nog van alles thuis doen.

Vlindertje helemaal top van harte meid en geniet er lekker van!!!

voor mezelf: de RD's zijn er nog niet en ik denk dat ik morgen ga testen (Karin jij dus ook van t weekend? ) en anders maandag. ik heb namelijk maandag nog een afspraak met de HA en ik wil als ik niet zwanger ben, toch es informeren hoe en wat...ik ben toch 35 en misschien is de kans dan toch groter dat je minder eitjes hebt. nou ja...ik laat t zsm weten. voel me wel raar bij tijd en wijle...zere tepels, beetje misselijk, jeukende buik en wat verhoging en ook wel moe. maar ja....dat zegt natuurlijk niets...heb toch al  2 negatieve tests gehad vorige week. dus ga er niet vanuit...

Fijne dag dames en tot schrijfs  

He,

jammer   die negatieve testen! Ik hoop dat jullie gewoon te vroeg hebben getest en alsnog positief kunnen testen!
Hier nog steeds ongi, en volgende week gaan we er weer tegenaan, hahaha!!
Eerst morgenavond bruiloft vieren in ned. zondag uitrusten en dan hebben we weer nieuwe energie (hoop ik).

iemand al iets van rian gehoord?? ben best nieuwsgierig eigenlijk!

Liefs,

Hallo allemaal!

Wat vervelend zeg die negatieve testen en ik heb zo mijn hoop gevestigd op de dames op het wachtbankje! ik hoop echt dat jullie allemaal zwanger zijn!

Ester: haha moest erg lachen om je verhaaltje over dat ik stiekem zwanger was!!! hahaha

Nou ik kan het nog steeds niet geloven hoor, het "gewone" leven gaat gewoon door en af en toe denk ik: Oh ja ik ben zwanger!!! dat komt doordat ik me dan misselijk voel !
En het valt me op dat ik bijna alles anders heb dan andere zwangeren: ik ben vaak 's middags pas misselijk, heb totaal geen trek, zit steeds windjes te laten (sorry voor de details) en heb wel zere borsten!

Toch zal ik denk ik pas "echt"gaan geloven dat het raak ik als ik de echo heb gehad hoor denk ik!

Nou dames ik hou op met mijn gezeur over kwaaltjes etc etc en spreek jullie snel!

Kus Vlinder

Terug
Bovenaan