mei stoppers??

He Karin, natuurlijk superleuk als je ons hier op de hoogte houdt. Als het er meer zijn die zwanger zijn is het wel een leuk idee om iets gezamenlijks te openen want anders moeten we straks alle maanden door om elkaar te vinden, ik ben wel heeeel benieuwd hoe het jullie vergaat!

Luus, jammer, op naar de volgende ronde. Een ongesteldheid is ook altijd wel weer een mooi startpunt vind ik. Als het niet te lang duurt natuurlijik!

Nou, ik ben dit weekeinde naar de boot dus zal pas zondagavond weer reageren. Voor de zwangeren: doe rustig aan....en geniet van de gedachte!

x

Karin ik heb gelijk een doosje met twee in huis gehaald je weet maar nooit he
ik vind het een heel leuk idee om verder te praten in een nieuwe topic voor de zwangere straks onder ons is wel zo gezellig kunnen we nog lekker kletsen met elkaar vind het ontzetten gezellig zo.Maar ook gewoon hier kletsen hoor anders word het hier steeds minder gezellig als iedereen weg gaat.

Vinder ik ga ook zeker aan moeders voor moeders mee doen als ik zwanger word (ben)
heb ik bij mijn eerste ook gedaan en het is voor ons een kleine moeite
en voor vrouwen die een hele grote moeite hebben met zwanger worden helpen wij er weer mee.Ik vind het echt super van je dat je er aan begonnen ben

Luus balen voor je zeg dat je  rd's zijn gekomen  hoop dat je volgende ronde raak is

MissDreamer Spannend he dat wachten hoe gaat het bij jou

Mooiedromen hier gaat alles goed behalve de spanning en ontzettend kramp in mijn onderbuik Het gaat maar niet weg.Maar van ongi nog geen spoor te bekennen
Ik heb vanmorgen nog een test gedaan maar die was negatief  

mijn dochter heeft vanmorgen het behang van de muur gescheurd wat was ik kwaat zeg
Het zat er nog maar net een maand op ze heeft namelijk net en nieuwe kamer want we hebben twee maanden geleden een nieuw huis gekocht.En merk ook wel dat als ik veel doe in huis of te veel mijn dochter til dat ik helemaal veel kramp in mijn buik en onderrug krijg erg raar en vervelend.Misschien toch signalen van mijn lichaam ik hoop het.nou meiden ik blijf duimen voor iedereen

NOD lijstje:

Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni
Daan                                     26 jaar                   2e ronde           1e kindje      NOD 04 juli

Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                           29 jaar           2e ronde         3e kindje         NOD 07 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                               34                           1e ronde         2e kindje         NOD 5 juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009    

Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger van  1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009  

Waarom verdwijn ik steeds van het lijstje?? Heb me er al namelijk 2x bijgezet en het eerste beste lijstje wat na mij wordt geplaats ben ik al weer er vanaf.
Ben nog steeds wachtende, en heb nog geen last van ongi kwaaltjes, heb alleen zere borsten en ben doodmoe (maar het laatste kan ook te maken hebben met het vele werk en sjouwen wat ik de afgelopen week heb gedaan).

Groetjes Annet

hoi dames,
hier ben ik weer even,
karin en vlinder, het zou inderdaad leuk zijn als jullie hier een beetje blijven schrijven, anders word het wel erg stil als iedereen weg gaat, en als er paar zwangere meer zijn dan is het een erg leuk idee om iets te openen voor dit groepje, de mei stoppers. inderdaad super idee.

dames, de bbq was heerlijk, eventjes lekker ontspannen en niets doen, heerlijk. lag om 1u op bed. en zo gaan we weer door. maar krijg wel het gevoel dat ik teveel aan het doen ben, maar dit weekend worden de laatste echt zware dagen, vanaf maandag is het allemaal uitpakken, dus dat word wat fijner.

liefs Bloemetje

Heb vanochtend nog de laatste test die ik huis heb gedaan, want vorige was zo'n vaag streepje, gelukkig sprong de streep me nu tegemoet! Vet zwanger. Niet dat ik daar aan twijfelde, had gisteren in de middag/vroege avond weer last van misselijkheid, de 3e dag op een rij nu, dus ik voel me wel echt zwanger! Jammer dat die misselijkheid het ergste was tijdens het 'spitsuur' , als Christian moet eten, in bad, in bed, koken, opruimen speelgoed... Maar voor het goede doel he? Verder was mijn buik gisteren echt opgezet, voelde ook erg strak aan. Lag het aan de 2 borden spaghetti die ik (uit het niets) opeens naar binnen heb gewerkt (opeens zo'n honger!), ha ha? Of aan de flinke obstipatie?  

Nu ik de vette test heb gezien en mezelf ook echt zwanger voel, heb ik zo'n zin om het iedereen te vertellen! Ik denk dat we dit weekend een rondje gaan bellen om ouders, broers en zussen op de hoogte te brengen. Ik ben erg benieuwd! Voor de reactie van mijn ouders, en dan helaas in de negatieve zin. Er zit een lang en pijnlijk verhaal achter, maar de samenvatting is dat ze het niet leuk vonden dat we gingen trouwen, dat ze niet blij waren met mijn zwangerschap (heb echt wel 10 keer de vraag gekregen of het geen ongelukje was) en me tijdens de zwangerschap echt teleurgesteld hebben (geen steun e.d.). Tegenwoordig gaan we redelijk normaal met elkaar om, maar mijn instinct zegt mij dat ze nu weer niet blij kunnen zijn. Ach ja, ik heb mijn verwachtingen drastisch aangepast het laatste jaar en we zullen wel zien. Wij zijn in ieder geval erg blij en de rest is hun probleem!

Jmv, wat balen van dat behang! Ik zou ook uit mijn slof gaan! (hoe oud is je dochtertje, je zult het vast ergens gezegd hebben, maar...) Behangen kost zoveel tijd... Maar ja, helaas, dat zijn kinderen he? Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Het blijft verder dus erg spannend voor je! Heb je normaal ook zulke krampen voor je ongi? Ik hoop dat het de andere krampen zijn, zeg maar!

Mooie dromen, dat van mama1982, dat had ik ook gezien. Eigenlijk wel apart, blijkbaar heeft ze besloten nog een maandje te wachten. Ik kan me alleen niet herinneren dat ze dat hier gezegd heeft? Ach ja, ieder zijn eigen ding. Wij hebben het gezellig zo, toch?

Bloemetje, fijn dat je genoten hebt met de bbq! (was het dan goed weer bij jullie?? Hier in het uiterste zuiden regent het weer flink) En ja, verhuizen is vermoeiend he? Nu lekker je rust pakken hoor! Op een stoel gaan zitten en op je gemak uitpakken...

Succes met wachten allemaal, ik duim!!!

JMV, zonde van het behang! Zal bij ons tegen die tijd ook wel wennen zijn, ik ben enorm gestructureerd en het is in huis altijd netjes, maar euh....dat is bij vriendinnen met kinderen weleens anders! Ben blij dat er geen mega duur laminaat ligt.

Karin, spannend hoor om het iedereen te vertellen, lijkt me een heel leuk en bijzonder moment! Er moet inderdaad wel een heel verhaal achter zitten als je ouders niet enthousiast kunnen zijn. Ik weet zeker dat vrienden heel blij zullen zijn dus haal daar dan maar het positieve uit! En...wij zijn ook heel blij voor je!

Hier nog niks. Was vorige week misselijk en wat wel raar is, ik heb 's ochtends een opgezwollen buik, en die is normaal PLAT. Maar goed, misschien mijn darmen? Als ik ongi ben geworden ga ik toch maar eens langs de dokter, raar idee zo. Had ook steken in mijn buik.

Bloemetje, altijd gezellig een bbq! Doe je het wel een beetje rustig aan?

Nou dag allemaal, ik ben er morgen weer, gaan zeilen (nu nog mooi weer....)

Terug
Bovenaan