Heb vanochtend nog de laatste test die ik huis heb gedaan, want vorige was zo'n vaag streepje, gelukkig sprong de streep me nu tegemoet! Vet zwanger. Niet dat ik daar aan twijfelde, had gisteren in de middag/vroege avond weer last van misselijkheid, de 3e dag op een rij nu, dus ik voel me wel echt zwanger! Jammer dat die misselijkheid het ergste was tijdens het 'spitsuur' , als Christian moet eten, in bad, in bed, koken, opruimen speelgoed... Maar voor het goede doel he? Verder was mijn buik gisteren echt opgezet, voelde ook erg strak aan. Lag het aan de 2 borden spaghetti die ik (uit het niets) opeens naar binnen heb gewerkt (opeens zo'n honger!), ha ha? Of aan de flinke obstipatie?
Nu ik de vette test heb gezien en mezelf ook echt zwanger voel, heb ik zo'n zin om het iedereen te vertellen! Ik denk dat we dit weekend een rondje gaan bellen om ouders, broers en zussen op de hoogte te brengen. Ik ben erg benieuwd! Voor de reactie van mijn ouders, en dan helaas in de negatieve zin. Er zit een lang en pijnlijk verhaal achter, maar de samenvatting is dat ze het niet leuk vonden dat we gingen trouwen, dat ze niet blij waren met mijn zwangerschap (heb echt wel 10 keer de vraag gekregen of het geen ongelukje was) en me tijdens de zwangerschap echt teleurgesteld hebben (geen steun e.d.). Tegenwoordig gaan we redelijk normaal met elkaar om, maar mijn instinct zegt mij dat ze nu weer niet blij kunnen zijn. Ach ja, ik heb mijn verwachtingen drastisch aangepast het laatste jaar en we zullen wel zien. Wij zijn in ieder geval erg blij en de rest is hun probleem!
Jmv, wat balen van dat behang! Ik zou ook uit mijn slof gaan! (hoe oud is je dochtertje, je zult het vast ergens gezegd hebben, maar...) Behangen kost zoveel tijd... Maar ja, helaas, dat zijn kinderen he? Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Het blijft verder dus erg spannend voor je! Heb je normaal ook zulke krampen voor je ongi? Ik hoop dat het de andere krampen zijn, zeg maar!
Mooie dromen, dat van mama1982, dat had ik ook gezien. Eigenlijk wel apart, blijkbaar heeft ze besloten nog een maandje te wachten. Ik kan me alleen niet herinneren dat ze dat hier gezegd heeft? Ach ja, ieder zijn eigen ding. Wij hebben het gezellig zo, toch?
Bloemetje, fijn dat je genoten hebt met de bbq! (was het dan goed weer bij jullie?? Hier in het uiterste zuiden regent het weer flink) En ja, verhuizen is vermoeiend he? Nu lekker je rust pakken hoor! Op een stoel gaan zitten en op je gemak uitpakken...
Succes met wachten allemaal, ik duim!!!