mei stoppers??

Goedemorgen allemaal!

Bloemetje: lekker genoten dus van de BBQ? heerlijk hoor! ik had gisteren snack-attack(zin om shoarma te eten) maar we hebben lekker vis gegeten met doperwten en wortels!

Karin: wat vervelend meid van je familie! nou niks van aantreken hoor, als jij het graag wilt... wat kan een ander dan soms lelijk reageren he? ik wacht nog even met vertellen, ik wil eerst de bevestiging (stom he) van de echo ofzo! al was het wel leuk geweest om het op vaderdag te vertellen, nou ja wie weet... ik ben gewoon steeds zo onzeker van: stel dat het misgaat...
Hier is de obstipatie ook gearriveerd! en ik heb dus echt al het gevoel dat mijn broeken straker zitten!

Gisteren heb ik de bruidswinkel gebeld om te vragen hoe dat nu gaat, nu ik zwanger ben! Ik wilde natuurlijk gewoon horen: geen probleem meid, dat gaan we helemaal voor je regelen! niet dus.... geen eens een felicitatie! nee LELIJK dat ze deed... tsja hij is nu toch al besteld he, je moet gewoon wat vaker komen passen! en ik zie dat je van jezelf al groot bent (THANKS) nou ik baalde dus als een stekker, wat een K*T wijf zeg!

Allemaal fijne dag!
Nou ik ga even (lekker) strijken, maar niet heus!

Groetjes Vlinder

hai hai

Vlinder en karin leuk he gefeliciteerd.

Tja dat waren er al 3 gaat de goede kant op zo

Ik ga me nod dag even veranderen aangezien ik verkeerd
geteld heb natuurlijk het is niet 15 maar 11 juni das
toch 4 dagen eerder

de wachtbank word steeds langer tijd dat de zwangeren
bank wat langer gaat worden

We duimen door dames
NOD lijstje:

Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21052007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 11 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni
Daan                                     26 jaar                   2e ronde           1e kindje      NOD 04 juli
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                           29 jaar           2e ronde         3e kindje         NOD 07 juli
Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                               34                           1e ronde         2e kindje         NOD 5 juni

hoi hoi...
jeetje wat gebeurt er toch weer veel....
was heerlijk met de honden naar de training en hup weer een blz vol.....

@an
dat je telkens verdwijnt ligt waarschijnlijk aan het feit dat soms een oud lijstje door iemand wordt gekopieerd en dan gaat het weer niet goed....ik had ook mijn nod voor volgende maand al aangepast, maar die is ook weer fout gekopieerd dus staat de oude datum er weer op ....denk dat dat het probleem is....

oh wat zonde dat je behang ervan af is.........misschien wil bloemetje wel even helpen.......die is volleerd klusser nu. ..haha

vlinder wat sneu voor je....denk je mee te denken en dan is zo iemand een van de eersten die je het persoonlijk verteld en dan krijg je zo'n reaktie............belachelijk!!
trek je er maar lekker niks van aan....ze zal wel een baaldag hebben gehad!

meiden allemaal een hele fijne dag verder!!!

NOD lijstje:

Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21052007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 11 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni
Ester                                      27jaar               2e ronde           1e kindje         NOD    1 juli
Daan                                     26 jaar                   2e ronde           1e kindje      NOD 04 juli

Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                           29 jaar           2e ronde         3e kindje         NOD 07 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                               34                           1e ronde         2e kindje         NOD 5 juni

zo ik heb 'm maar weer even aangepast...........
kom op wachtbank........wij zijn erg nieuwsgierig!!!!

hallo allemaal,,

nou hier is zielige ik....
ik denk dat ik morgen echt ongi ben heb nu al een klein beetje bloed verlies en pijn in mij buik helaas.....mag het nog niet baaten bij mij gaat nu wel een beetje vervelen
maar jah we gaan op naar de volgende ronde (3e) als ik het bereken nu dan is mij NOD 27julie zolang nog wachten ik hou niet van wachten.......
maar ben wel blij dat me cyclus zo goed is weer op de 22 dag

we gaan gewoon weer lekker klussen hiihihhihihi

liefs

SORRY NOD IS  12 JULIE IETS EERDE HIHIHHIHIHHIHI

hallo allemaal,,

nou hier is zielige ik....
ik denk dat ik morgen echt ongi ben heb nu al een klein beetje bloed verlies en pijn in mij buik helaas.....mag het nog niet baaten bij mij gaat nu wel een beetje vervelen
maar jah we gaan op naar de volgende ronde (3e) als ik het bereken nu dan is mij NOD 27julie zolang nog wachten ik hou niet van wachten.......
maar ben wel blij dat me cyclus zo goed is weer op de 22 dag

we gaan gewoon weer lekker klussen hiihihhihihi

liefs

Ester                                      27jaar               2e ronde           1e kindje         NOD    1 juli

Mariska 0808             21jaar                    2 ronde              1e kindje           NOD 12 julie

Wachtende:

hoi hoi,
hier ben ik weer even, zo lekker uit eten met vader,vriend en zwager.
hihi, volleerd klusser, alleen niet in behangen. hihi
zo dames, komt snel weer langer berichtje.

Terug
Bovenaan