mei stoppers??

hey meiden,

Alle meiden die helaas niet zwanger blijven, helaas, gaan we samen nog een rondje verder en we gaan er gewoon allemaal samen weer voor!

ik heb gisteren getest voor de zekerheid, (ja karin, ik weet dat ik het beste nog langer kon wachten)  kon het natuurlijk niet laten en mijn vermoeden is bevestigd. Was dus echt niet zwanger, maar nu wel gerustgesteld. We klussen dus rustig verder en over 3 weken testen we hopelijk wel positief!
Fijn weekend allemaal.

annet Ik denk dat het vast niet expres is gegaan
Soms is het overzicht ook ff weg er word ook zo lekker veel gekletst hier
Erg gezellig maar soms is er zoveel geschreven en kijk je daar een beetje overheen
En kopieer je dus een iets oudere lijst
Ik zal er de volgende keer meer op letten en rekening houden.Denk dat de andere meiden dat ook vast wel zullen doen:)
Het is natuulijk erg vervelend maar je  hoort er gewoon bij    net als idereen hier

karin Wat spannend zeg hoop dat je ouders het positief opvatten.
En dat ze alles accepteren en een plekje kunnen geven.
En ik was inderdaad erg boos mijn dochter is 2,5 jaar
En vanmorgen heeft ze de rest nog ff gedaan wat nog een beetje los zat
nou nu valt er niets meer te scheuren alle uitsteekseltjes zijn weg haha.
Ik weet nu ook dat ik voor mijn tweede kindje geen behang gaat nemen
Ik ben van plan om de muur van de kamer eerst een licht kleurtje de verven waarschijnlijk een heel licht blauw dat bijna tegen wit aan zit  
En dan wil ik zelf de figuren van  baby sesamstraat  op de muur gaan schilderen  
Dan zet  bv een  figuur  baby elmo ofzo en dat wil ik daarbij een kinderliedje bij gaan schrijven En dat door heel de kamer dus een baby figuurtje met een kinderliedje.Zodat ik  heel veel kinderliedjes op de muur heb geschreven mocht ik er ff niet op komen.Word lekker muzikaal is toch aanstekelijk om te gaan zingen haha.En hebben jullie ook al een leuk idee voor de baby kamer ben er nieuwschierig naar de ideeen van iedereen.  En normaal heb ik dus niet van die erge krampen die ik nu heb en ook niet zo lang meestal als ik krampen heb ben ik twee dagen later toch wel ongi geworden maar misschien steld het uit omdat ik zo in spanning zit.

mooiedromen Ik ken het ik ben ook erg netjes en wil alles strak en opgeruimd hebben Maar met een kindje gaat dat niet echt meer lukken heb je net alle opgeruimt word er weer rommel gemaakt.Soms zo erg om gillend gek te worden.maar ja het zijn kinderen dus moet er maar aan geloven.Ik had in mijn vorige huis ook een duur nieuw laminaat liggen nou mijn dochter mocht echt niet met speelgoed over de vloer heen en ook niet met zo'n loopkar dat maakt krassen.Nu heb ik in dit huis ook laminaat en heb ik het gewoon laten liggen dat hoef ik me daar geen zorgen over te maken komen er krassen is.Jammer dan ik weet niet wat het gekost heeft en er zaten al krassen in dus vind ik dat minder erg.

Vlinder zo wat kunnen mensen toch rot reageren zeg
Echt niet normaal hoe ze tegen je reageerd
zo ga je niet met mensen om ik kan goed voorstellen dat het je pissig heeft gemaakt.

Ester haha ik moest er erg om lachen bloemetje volleerd klusser ik zal het onthouden misschien komt het nog van pas haha

En verder is er nog geen spoor van ongi hier te bekennen
Ik hoop dat dat ook zo blijft Maar waar die kramp dan vandaan komt
Hebben jullie dat ook gehad karin en vlinder want mischien is het wel wat anders dan ongi krampen.Ik weet het niet meer.Ik wacht maar af he Sorry dames dat ik jullie zo lang in spanning hou maar dat doet mijn lichaam ik wil het namelijk ook erg graag weten hihi

Her meiden, super dat er al zwanger zijn... wat snel!!! gefeliciteerd!!!
maar ik verbaas me echt elke dag weer dat er zoveel gereageerd wordt, echt super leuk!
Ik kijk meestal snel op mijn werk, dus dan kan ik niet reageren. zit nou in de nachtdienst daarom snel even een krabbel..
Maar ik heb nog even een vraag. ik ben 10 mei  met de pil gestopt en was 12 meiongi. maar nou ben ik het alweer geweest. ben ik dan deze week begonnen of ga ik naar de 2de 'poging'? wie kan mij daar antwoord opgeven?? misschien heel erg stom dat ik dat niet weet. nog even terinfo, ik was midden in de strip gestopt. ik ben nm 'normaal'op de dag (bijna op de minuut)

gr.

hoi,

jajo, ik zou je er geen duidelijk antwoord op kunnen geven, maar ik denk dat het toch komt door het stoppen met de pil, misschien ook door het tussentijds stoppen, ik denk dat je even eerst een volledige mensturatie moet afwachten.

er word inderdaad erg veel geschreven en meestal reageer ik even op iedereen maar heb het momenteel zo druk dat dat even niet lukt.

liefs

hoi dames ff kort

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan
Kon het niet laten maar weer negatief
Ik word er helemaal gek van mijn borsten lijken wel wat steviger geworden zeg maar
en ik lijk ook iets meer harde knobbels te voelen maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.Maar daar lijkt het wel op.Heb mijn vriend ook laten voelen maar ja daar heb ik meestal wijnig aan maar hij zecht ook dat hij wat harde knobbels voelt en ja dat had ik ook bij mijn dochter.Hmmmmm zal het dan toch ik vind het zo spannend maar ook vervelend.Waar blijft dan toch de positieve test?

He,

jammer van die negatieve testen jmv. Ik denk dat je gewoon nog ff moet wachten.

Wij zijn druk aant oefenen, hahaha. Kunnen bijna weer echt klussen.
Vanmiddag ff lekker naar het strandje (als het mooi weer blijft), heb ik de meiden al belooft. Wij zitten 5 minuten van het water vandaan, kunnen we zo heen als we zin hebben.
Nou, ik duim voor alle wachtenden!

NOD lijst

Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21052007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 11 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni
Ester                                      27jaar               2e ronde           1e kindje         NOD    1 juli
Daan                                     26 jaar                   2e ronde           1e kindje      NOD 04 juli

Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                           29 jaar           2e ronde         3e kindje         NOD 07 juli
Mariska 0808             21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                               34jaar                  1e ronde         2e kindje         NOD 5 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

Zo, heb lijst weer even aangepast, er was hier en daar wat weggevallen volgens mij.

Nou, alle moeite gedaan, maar bijna niemand te pakken kunnen krijgen! Nu weten dus alleen mijn schoonzusje en haar man het. Is ook lastig, onze beider ouders zijn op vakantie en hebben mobiel niet altijd aanstaan of horen deze niet goed. En mijn broer zal wel ergens voetbal zijn wezen kijken in een kroeg en de telefoon ook niet gehoord hebben. Nieuwe pogingen vandaag dus. Mijn man is trouwens erg trots dat het in 1 keer raak was, ha ha! "Ik heb goed raak geschoten! Ik ben een echte scherpschutter!" zei hij vandaag, ik kan er wel om lachen. Mannen...

Verder voel ik me met de dag zwangerderder zeg maar. Kan me dus ook nauwelijks voorstellen dat sommige vrouwen 9 maanden lang 'niet weten' dat ze zwanger zijn?? Heb nu al last van vermoeidheid, gisteren gewoon 2 uur op bed liggen slapen in de middag, was zooooooooooo moe! En de misselijkheid blijft, nu al 2 keer per nacht plassen en ik heb mijn eerste huilbui (uit het niets) gehad. Dat had ik de vorige keer ook. Dan moest ik opeens hard huilen, zonder reden en zonder echt verdriet te hebben , het moest er gewoon even uit... Ik hoop maar dat ik dit niet op mijn werk krijg.

Vind het eigenlijk wel bizar dat nu dus al vaststaat of ik een jongen of een meisje krijg, maar dat ik nog heeeeeeeeel lang moet wachten voordat ik dat zelf ook te weten kan komen! Ik heb nog geen instinctieve ideeen hierover (wat ik bij Christian wel had), maar misschien komt dat nog.

Vlinder, meid, balen van de tr*t in de bruidswinkel! Maar het verbaasd mij niet. Toen ik mijn trouwjurk kocht, deden ze daar heel negatief over, "vrouwen die zomaar zwanger worden en denken dat wij alles wel weer voor ze op kunnen lossen, terwijl ze een volledig verkeerd model hebben uitgekozen!". Ik weet nog dat ik dacht, oef, wat een stevige reactie. Ik heb zelf heel bewust gewacht tot 2 maanden voor de bruiloft met stoppen anti-conceptie, want ik wilde perse niet dat ik mijn 1500 euro jurk niet meer zou kunnen passen! Maar ja, je bent echt niet de eerste en bij een 1e kindje kan het ook best lang duren voordat je buikje begint te zien. Ik ben eerst nog 6 kg afgevallen die eerste 3 maanden en buikje kwam pas met 17 weken ofzo. Met 20 weken werd het pas voor anderen echt zichtbaar.

Wat betreft vertellen, ik heb een simpel idee daar over, ik vertel het nu iedereen waarvan ik wil dat ze ook weten als het fout gaat (zodat ze dan rekening met me kunnen houden e.d.). Dat is ons vorige keer goed bevallen. Ik zelf heb niet zo'n behoefte aan echo als bevestiging. Zolang er geen bloed komt, is het goed!

Bloemetje, lekker uit eten geweest? Hou je je nu al aan de eetadviezen, zeg maar? Ik had dit niet gedaan, maar nu moet ik toch mijn boekjes maar eens opsnorren waar ik ook al weer allemaal op moet letten. Heb nu ook pas weer beseft dat ik mijn dierbare koffie en thee weer even op een laag pitje moet zetten ... Ik ben een echte leut, helaas.

Leeuwtje, jammer van de test, maar fijn dat je het nu wel wat rust geeft. Vol plezier door met de volgende ronde, niet?

Jmv, jammer ook van jouw negatieve test, maar het is niet hopeloos he, ik blijf voor je duimen. Ik hoop dat de ongi ook echt wegblijft! Wat betreft buikkrampen, ik heb dit keer een paar dagen vage, misselijkmakende, zeurende buikpijn in onderbuik gehad, wat ik bij menstruatie ook vaak heb. Bij Christian waren het meer heftige krampen, maar ook herkenbaar van ongi. Ik heb nu geen buikpijn meer, sinds ik misselijk ben.

Wat heb je trouwens al vergaande ideeen over kinderkamers, zeg! Poeh, ik ben er eigenlijk veel te weinig mee bezig. Ben nu ook weer aan het dubben, hoe zat het ook al weer met zwanger zijn en schoonmaak/verfspullen? Mocht het nu wel met goede ventilatie, of beter van niet? Suf, dat je dit allemaal weer vergeet...

Jajo, na stoppen van de pil kun je last hebben van ontpillen, en een van de dingen kan onregelmatig bloedverlies zijn. Ook tussentijdse bloedingen. Vaak is het zo, dat als je 'midden' in een strip stopt je meteen een onttrekkingsbloeding krijgt en je kunt dan op moment van normaal ongi opnieuw een bloeding krijgen. Ik zou het nu dus als 1e ronde zien. Het lijkt me onlogisch dat je zo snel op elkaar 2 menstruaties (met eisprong!) zou hebben gehad. In ieder geval veel succes en bedankt voor de felicitaties!

Schmetterling, strand??? Ik woon voor lekker weer blijkbaar echt even in het verkeerde  deel van het land,  het is hier grijs, grijs en nog eens grijs! Ik heb zelfs lange mouwen aan. Gelukkig is het, na een dag eindeloze regen gisteren, nu wel droog... Maar geniet er van, lekker uitwaaien en zo  lekker dichtbij!  

Terug
Bovenaan