annet Ik denk dat het vast niet expres is gegaan
Soms is het overzicht ook ff weg er word ook zo lekker veel gekletst hier
Erg gezellig maar soms is er zoveel geschreven en kijk je daar een beetje overheen
En kopieer je dus een iets oudere lijst
Ik zal er de volgende keer meer op letten en rekening houden.Denk dat de andere meiden dat ook vast wel zullen doen

Het is natuulijk erg vervelend maar je hoort er gewoon bij net als idereen hier
karin Wat spannend zeg hoop dat je ouders het positief opvatten.
En dat ze alles accepteren en een plekje kunnen geven.
En ik was inderdaad erg boos mijn dochter is 2,5 jaar
En vanmorgen heeft ze de rest nog ff gedaan wat nog een beetje los zat
nou nu valt er niets meer te scheuren alle uitsteekseltjes zijn weg haha.
Ik weet nu ook dat ik voor mijn tweede kindje geen behang gaat nemen
Ik ben van plan om de muur van de kamer eerst een licht kleurtje de verven waarschijnlijk een heel licht blauw dat bijna tegen wit aan zit
En dan wil ik zelf de figuren van baby sesamstraat op de muur gaan schilderen
Dan zet bv een figuur baby elmo ofzo en dat wil ik daarbij een kinderliedje bij gaan schrijven En dat door heel de kamer dus een baby figuurtje met een kinderliedje.Zodat ik heel veel kinderliedjes op de muur heb geschreven mocht ik er ff niet op komen.Word lekker muzikaal is toch aanstekelijk om te gaan zingen haha.En hebben jullie ook al een leuk idee voor de baby kamer ben er nieuwschierig naar de ideeen van iedereen. En normaal heb ik dus niet van die erge krampen die ik nu heb en ook niet zo lang meestal als ik krampen heb ben ik twee dagen later toch wel ongi geworden maar misschien steld het uit omdat ik zo in spanning zit.
mooiedromen Ik ken het ik ben ook erg netjes en wil alles strak en opgeruimd hebben Maar met een kindje gaat dat niet echt meer lukken heb je net alle opgeruimt word er weer rommel gemaakt.Soms zo erg om gillend gek te worden.maar ja het zijn kinderen dus moet er maar aan geloven.Ik had in mijn vorige huis ook een duur nieuw laminaat liggen nou mijn dochter mocht echt niet met speelgoed over de vloer heen en ook niet met zo'n loopkar dat maakt krassen.Nu heb ik in dit huis ook laminaat en heb ik het gewoon laten liggen dat hoef ik me daar geen zorgen over te maken komen er krassen is.Jammer dan ik weet niet wat het gekost heeft en er zaten al krassen in dus vind ik dat minder erg.
Vlinder zo wat kunnen mensen toch rot reageren zeg
Echt niet normaal hoe ze tegen je reageerd
zo ga je niet met mensen om ik kan goed voorstellen dat het je pissig heeft gemaakt.
Ester haha ik moest er erg om lachen bloemetje volleerd klusser ik zal het onthouden misschien komt het nog van pas haha
En verder is er nog geen spoor van ongi hier te bekennen
Ik hoop dat dat ook zo blijft Maar waar die kramp dan vandaan komt
Hebben jullie dat ook gehad karin en vlinder want mischien is het wel wat anders dan ongi krampen.Ik weet het niet meer.Ik wacht maar af he Sorry dames dat ik jullie zo lang in spanning hou maar dat doet mijn lichaam ik wil het namelijk ook erg graag weten hihi