mei stoppers??

Hallo allemaal

Net terug van weekendje gent. Het was daar slecht weer, maar dit kon de pret niet drukken. Al hoe wel ik zaterdagmorgen ongesteld ben geworden. Echt balen, want had een witte rok aan op de bruiloft. Voelde me dus niet echt op mijn gemak.
Dus ik vertelde dat tegen mijn schoonmoeder dat ik me daardoor niet op mijn gemak voelde, haar antwoord was; wat jammer dat je ongesteld bent moeten we nog langer wachten. hahahaha.
Ze staan er echt om te popelen om grootouders te worden.

Heb ik nog niet eens op het wachtbankje gestaan, hoef ik wel ook gelukkig niet in de zenuwen te zitten.

Er zaten nu 32 dagen tussen. Het begint weer een beetje normaal te worden. Dus ik ga voor de volgende keer ook maar uit van 32 dagen.

Ik ga maar eerst een bijlezen, want op zo'n weekend word er veel bijgeschreven.

Liefs Joyce

NOD lijst

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   11 juni
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD 15 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                               34jaar                  1e ronde         2e kindje         NOD 5 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

He   Joyce, op naar de volgende ronde, Gelukkig heb je een regelmatige cyclus enne de aanhouder wint! Ja, kan me voorstellen, witte rok en ongesteld! Dat vind ik nu zo'n nadeel dat ik niet weet wanneer ik ongesteld wordt!

Vlinder, ja, trouwwinkels....ik ben niet getrouwd maar kan me voorstellen wat voor types daar soms werken, als ik die verhalen soms hoor! Gewoon jaloezie laten we het daar maar op houden!

Net een hele lange email van een vriendin ontvangen, tijdens de bevalling is eea niet goed gegaan, nu moet haar kindje van 7 maanden (september) een zware operatie ondergaan van 8 uur, en daarna 5 weken ziekenhuis. Als ik dat dan weer hoor....heftig hoor.

Jammer, Karin, dat iedereen slecht te bereiken was, heb je goed nieuws........! Wil je wel weten of het een jongetje of meisje wordt/is?

Het zeilen was HEERLIJK wat een weer vandaag! Morgen helaas weer werken. Zaterdag jarig.....ben benieuwd of ik ongesteld wordt voor die tijd. Zat even in bikini, mijn vriend: je krijgt een buikje,,,,,nee hoor grapje kan niet eens.

Weet iemand wat die steken in je buik kunnen zijn? voelt als ongi maar is het niet, is alleen in de ochtend daarna trekt het weg.

Nou, ik ga even douchen zijn net thuis.

Tot later!

NOD lijst

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   11 juni
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                               34jaar                  1e ronde         2e kindje         NOD 5 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

Zo even aangepast, ik moet tot 21 juni wachten. Ik heb het gevoel dat iedereen al 2 rondes heeft gehad voor ik er 1 heb maar goed.

Ik heb mijn zwangerschapsagenda van de Bijenkorf nog netjes in papier liggen, als het zover is pak ik hem uit en ga alles lekker bijhouden. Klopt het dat je bij sommige testen het streepje kan bewaren zonder dat je met blanke nagellak in de weer moet?

Binnenkort naar Ikea, mijn boeken staan nu boven in de kast, en als....ik zwanger wordt, dan moeten deze naar beneden.

Oh ja, ging douchen...doeg doeg.

Dames, ik reageer even niet persoonlijk..voel me niet helemaal lekker.
Nog geen rd's hier, morgen een week overtijd.
Vrijdag een negatieve test gehad, erna durfde ik niet meer.
Heb het hele weekend liggen slapen, ben super duizelig en pijn in
mijn hoofd. Raar hoor, waar zal het nu allemaal door komen?
Ik wacht nog maar met testen, weet jij veel...misschien heb ik gewoon wel een
super lange cyclus. Spannend...

Hoi hoi,

Ben niet zo vaak hier, dus moet een hoop teruglezen.
Nou, vorige week zet ik met twee opgezette borsten en MOE MOE MOE. Tja...ik had mijn twijfels. Zal toch neit in een keer raak zijn hè?
Nee hoor. Ben gewoon ordinair ONGI op vrijdag. Zo hé! Wat een bloedbad zeg! Na al die jaren pil en Mirena (eerst pil, daarna overgestapt op Mirena) wist ik effe niet meer wat mij over kwam zeg. Ben nog steeds heftig aan het bloeden. In een klap wist ik het alweer waarom ik aan de pil ging!

Heb ook met manlief erover gehad. We weten ook wel dat het wel even kan gaan duren. Maar hij vond het ook leuk om mee te denken enzo. Heb ook verteld dat ik een soort cyluskalender bijhoud op mijn mobieltje. Hij was erg belangstellend. Vroeg meteen wanneer "het hoogte punt" is. De boel uitgelegd en blijbaar heeft ie er ook wel eens met een goede maat van hem over zwangerschap gehad. Die maat van hem en zijn vriendin zijn net zwanger.
Wel schattig hoor om te zien dat hij er ook op zijn manier ermee bezig is.

Dus oefenen.

Trouwens, ik kan /wil ook op de lijst hoor:
ben 35jr. 1e kind
Eh, ik ga nu de 2e ronde in.
Enne...wat is NOD precies?

Terug
Bovenaan