mei stoppers??

He Karin, zie dat we gelijk aan het plaatsen zijn, vandaar mijn vragen hiervoor, je had net nog niet gepost....

Zo raar dat mensen op zulk nieuws lauw kunnen reageren. Whatever jij bent gelukkig en er komt een mooi kindje aan!

Ja, zeer heftig voor die vrienden. Ik heb een kaartje voor ze klaarliggen, want ze heeft deze 2 weken geen telefoon, alleen ik weet gewoon niet hoe ik moet beginnen. 8 uur opereren, 5 weken ziekenhuis, dat is toch geen mooie start van het leven. De kleine zal er niet veel van merken, gelukkig, maar als ouders....hoe kom je die uren door? En ik ben altijd bang voor complicaties als ze zo klein zijn, zo weinig weerstand nog. Aan de andere kant, ze kunnen niet langer wachten anders is er geen kans op herstel.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik moet zeggen dat ik dus laatst die vriendin en een ander waarvan haar broer een overleden kindje had op de dezelfde dag aan de lijn had toen dacht ik wel even....pffffffff. Gelukkig maak ik het zelf niet mee, maar al die moeilijke en vooral verdrietige verhalen zijn soms best zwaar om te incasseren.

xx

Hallo allemaal,

Lekker voetbal aan het kijken? ik vind het toch wel spannend hoor als Nederland speelt! en nu al 2-0 voor (heb 3-1 gezegd voor het geldpotje, dus wie weet?).

Hier alles "lekker", nou ja als je zwanger bent dan... want echt super lekker voel ik me niet... heb ook ontzettend last van  mijn aambei, misschien door de vele diarree die ik gehad heb en dan weer obsipatie? erg pijnlijk dus!

Ik heb vandaag een negenmaanden dagboekje gekocht, erg leuk! als ik de verhalen mag geloven gaat vrijdag ongeveer het hartje kloppen! speciaal hoor!

Karin: balen joh, dat ze niet eens postitief kunnen zijn voor je! gelukkig was je er wel al een beetje op voorbereid!

Alle nieuwelingen: welkom hoor, hoop ook dat het bij jullie snel lukt!

Nou voor de mensen die het interessant vinden heb ik ook mijn afspraken er bij gezet!
Yasmin: hoe is het met jou en je baby?

Alle wachtende: succes hoor!
Voetbal kijkse dames!

Kus Vlinder

JUNI 2008

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, intake 2-7 em 1e echo op 8-7

jeetjemina wat is er weer een hoop gebeurt in een dag zeg....
het lijkt me idd een van de ergste dingen die je als ouder mee kan maken dat je je kleintje door zoveel ellende moet zien gaan...........verschrikkelijk!!

verder voor alle rd'tjes: balen!!! hopelijk brengt juli ons meer geluk!

mijn rd'tjes zijn vanochtend met de horizon vertrokken en daar ben ik erg blij om!!
nieuwe ronde nieuwe kansen!

karin wat lijkt me dat erg als je familie zo reageert...... ik hoop dat je vrienden enthousiaster zijn straks want zoiets blijs wil je toch delen met mensen die oprecht blij zijn voor je?!? (en anders zijn wij dat wel hoor!!)

bloemetje bevalt je nieuwe huis al een beetje en is manlief al gewend??

verder alle nieuwelingen welkom...........hoe meer zielen hoe meer vreugde....en hoe meer ervaring en kennis we kunnen uitwisselen....

en voor de zwangeren onder ons........blijf ons vooral informeren.....jullie zijn en blijven toch meistoppers!~!!!!

iedereen weltrusten voor straks!

hey vlindertje, ik had begrepen dat t met jou eigenlijk helemaal niet goed ging? maar zo te lezen ben je dus nog steeds zwanger en gaat t goed? ik hoop t maar...

liefs Petra

Hoi tijgetje,

Hier gaat alles prima hoor! volgens mij ben ik nog hartstikke zwanger... nou ja zo voel ik me!
Gek hoor hoe je aan dat verhaal komt, het zal toch wel goed gaan met Yasmin? (misschien namen omgedraaid?).

Nou dames ik ga even eten en dan werken, heb een lange dag voor de boeg, moet ook nog naar school vanavond! (pas elf uur thuis).

Kus Vlinder

Hallo allemaal,

ik heb mezelf ook maar even op de lijst geplaatst...

Alle zwangeren, gefeliciteerd! Ik hoop dat de rest snel volgt!

Karin: wat balen zeg...zo'n reactie van je ouders. Je wil toch het liefste dat ze heel blij zijn. Wel fijn dat je de 7e naar de vk gaat. Dat komt al snel dichtbij!

JUNI 2008

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, intake 2-7 em 1e echo op 8-7

Groet,
Willemijn

Hallo Allemaal.

allereerst voor de zwangere onder ons GEFELICITEERD!!
Het is alweer een tijdje geleden (volgens mij op pagina 3 voor het laatst) dat ik gereageerd heb, maar ben intussen dan ook getrouwd!  op huwelijksreis geweest en ik heb helaas ook al weer een begrafenis achter de rug. het is een drukke maand geweest dus..
Mijn nod is gister geweest, ik had hem uitgerekend van 28 dagen uitgaand maar vorige keer kwamen de rd's na 27 dagen en als ik een paar maanden terug reken is het gemiddelde dan ook 27 dagen dus kan ik er twee dagen afhalen. Ze zijn er nu nog niet maar ik heb wel het idee dat het er aan zit te komen. we wachten het wel af. ik hou jullie op de hoogte

groetje Knorretje
"

Terug
Bovenaan