mei stoppers??

Hallo Allemaal,

Bij mij zijn de rd's helaas ook om de hoek komen kijken. Op naar ronde 2. Voor mijn mannetje was het wel een tegenvaller die had zo gehoopt dat het in 1x raak was, maar helaas. Komende maand weer veel klussen dus. Bij mn eerste zwangerschap was ik in ronde 4 of 5 zwanger. Ik pas gelijk even het nod lijstje aan
NOD lijst

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

hoi dames.
ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe huis. het bevalt me super.
verder gaat het goed hier. wel moe en gevoel dat ik minder trek heb.
heb ook soms pijnlijke schaamlippen af en toe echt stekend gevoel, niet erg fijn.
verder lijkt het ook of mn broeken wat losser zitten, terwijl ik alleen maar meer slecht gegeten heb de laatste week.
nog even geduld, zaterdag is mijn nod. dus we wachten geduldig af.
gisteren zei vriend wel dat hij hoopt dat het deze maand niets is geworden,omdat we het zo druk hebben nu, maar dat komt vast wel goed. vond ik wel jammer dat hij dat zei.

verder gaat het prima hier, vanmiddag oude woonst beetje schoonmaken, ziet er echt niet uit nu daar.

liefs

Hallo

Ik was even op het forum rond aan het kijken.

Tijgertje en mariska schrijven jullie ook mee met de april stoppers???
En mamma-1982 die dit forum heeft geopent heeft nieuw forum geopend voor juni stoppers????
Snap er niets van, maar ja

Bloemetje: Och dat zijn mannen kunnen maar 1 ding tegelijk. Is toch moeilijk bezig zijn met nieuw huis en misschien ook nog een baby?
Dit is voor vrouwen anders.

Ik weet nog toen wij dit huis kochten kreeg mijn man ook een andere functie. Hij kon hier moeilijk mee omgaan. Kreeg zelfs lichamelijk klachten. Wij zijn er dan om het voor hun allemaal iets makkelijker te maken.

allemaal een fijne dag met dit mooie weer. Ik moet gaan werken tot 22.30.

groetjes joyce

@Joycer: ik zou als ik m’n laatste menstruatie aanhoudt m’n NOD hebben omstreeks de 26e mei, maar….ik was een week eerder gestopt met de pil, misschien dat dat de reden is? Overigens had ik via het net zo’n kalender bekeken vanaf mijn laatste menstruatie gerekend en dan had ik dit hele weekend idd moeten klussen vanwege de vruchtbare dagen en m’n ovulatie. Dus ik ga er vanuit dat   t goed is en dat ik gewoon m’n menstruatie gemist heb. De HA gaf aan dat een eisprong heel goed mogelijk is met m;n omschrijvingen er bij. Ik ga er gewoon vanuit en zie wel hoe en wat…en doet n innesteling zeer dan? Want dit vanmorgen voelde toch echt als een eisprong ik heb ze eerder gevoeld en heb er zelfs een andere pil voor gekregen omdat de pijn niet te harden was.
Ow ja, en wat de april-stoppers betreft:   ik was natuurlijk aan t zoeken op t net ivm bezig gaan met zwanger worden en was in april voor t laatst ongi. Ik had zo snel niet verder gekeken en had me toen aangesloten bij t aprilforum wat niemand erg vond gelukkig! Vandaar dat ik oa daar zit en hier.

@Willemijn: welkom hier en zoals je leest zit ik ook niet op de juiste fora, volgens mij gaat t er ook een beetje om dat je t gezellie hebt met elkaar en wat steun hebt als t es iets minder gaat. Volgens mij kan je dr gewoon gezellig bij.

@T_C: jammer meid, die RD’s ook altijd! Grrr…gelukkig is t klussen idd niet vervelend en kan je wat dat betreft er weer een nieuwe ronde tegenaan gooien zonder al t veel tegenzin, toch ?

@An: ook voor jou dus de RD’s! Jammer maar zie hierboven hopelijk beleef je iig ook plezier aan t klussen wat t een stuk relaxter maakt! Komt vast allemaal goed!!!

voor de andere meiden succes met klussen,wachten,testen....

fijne avond ! wordt er nog voetbal gekeken trouwens? toedels

Hoi Tijgetje,

fijn dat ik ook welkom ben! Het is zo fijn om je verhaal kwijt te kunnen als niemand in je omgeving weet waar je mee bezig bent!!!
Wij gaan vanavond ook voetbal kijken, ben benieuwd! Iedereen veel plezier met kijken!!

Groet,
Willemijn

hoi willemijn
Van mij ben je ook van harte welkom
Hoe meer er zijn hoe leuker en hoe meer er gekletst word :)

Nou meiden ik ben nog steeds niet ongi geworden
Erg hoopvol Mijn borsten doen nu ook weer pijn en voel nog steeds een beetje knobbels
en mijn buik is nog steeds een kramp gevoel
het vele plassen is nu over
nou dames als ik meer weet vertel ik het meteen
SPANNEND

Nou meiden ik duim voor jullie allemaal

Hallo!

Willemijn, welkom, prima als je meekletst.

Zo zie je maar dames, laten we elkaar wel op de hoogte houden als we straks allemaal gewoon zwanger zijn, want het is toch wel gezellig met al die meistoppertjes!

Bloemetje, lekker in je nieuwe huisje! Even nog wat rommel, straks genieten!

Euh...waar is Rian, zou alles wel goed gaan?

Mijn cyclus was de laatste keer 47 dagen dus daar ga ik vanuit, had echter verkeerd geteld, 40. Dus nog 2 weken wachten en dan weet ik meer......ben nog niet ongesteld trouwens, dus ook al komt dat wordt dat ook ronde 2 weer een lange cyclus!

JMV, spannend, even wachten dus!

NOD lijst

JUNI 2008

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

Terug
Bovenaan